Dodaj do ulubionych

mpkuśmiercają

IP: *.olsztyn.mm.pl 02.04.09, 18:57
Chciałam poruszyć temat olsztyńskich mpk-ów. Jestem studentką i często jeżdże
autobusami (2-3 razy dziennie) jestem zbulwersowana zachowaniem
kierowców.Wielokrotnie byłam świadkiem kiedy drzwi autobusu przytrzaskują
starsze osoby .Należy albo wydłużyć czas zamykania drzwi ,albo wprowadzić nowy
system na fotokomórkę lub na zamknięcie przyciskiem pasażera jeżeli kierowca
nie raczy spojrzeć co się dzieje . Notorycznie przytrzaskiwani starsi ludzie
boją się jeździć olsztyńskimi autobusami .Sprawa dotyka mnie bezpośrednio ,bo
moja babcia to przeżyła i do tej pory nie wsiądzie do olsztyńskiego mpk-a .Kto
w końcu zrobi z tym porządek ????Czy nawet jazda autobusem ma być udręką dla
starszych w tym ciężkim życiu ?Koleżanka opowiadała jak starsza pani wypadła z
mpk-u bo kierowca szarżował przy ruszeniu .Ludzie !!! Zróbym coś z tym !
NAgłośńmy te sprawę.
Przy okazji zwracam się do władz mpk-a ,egzekwujcie skargi !! Olsztyn jest
jednym z najdroższych miast sieci komunikacyjnej !Na co te pieniądze ??
Kolejna sytuacja kiedy zepsuł się autobus i kierowca kazał pasażerom wysiąść
,kto zwróci im za bilety ,skoro muszą kupić kolejne by się przesiąść w inny mpk !
Proszę o odpowiedź i wasze przeżycia w olsztyńskich mpk
Obserwuj wątek
    • Gość: kropek Re: mpkuśmiercają IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.04.09, 19:13
      "Kolejna sytuacja kiedy zepsuł się autobus i kierowca kazał pasażerom wysiąść
      ,kto zwróci im za bilety ,skoro muszą kupić kolejne by się przesiąść w inny mpk !"

Zanim coś napiszesz, doinformuj się. Jak autobus się zepsuje, pasażerowie,
      którzy skasowali bilet, mogą jechać dalej na tym samym bilecie innym autobusem,
      bądź autobusem podstawionym za ten zepsuty. Po co się od razu pienisz?

Po drugie. Kierowcy nie przytrzaskują ze złośliwości pasażerów. Zdarza się, że
      kogoś mogą nie zauważyć. Ludzka rzecz, kierowca nie jest alfą i omegą. Również w