japanunieprzerywalempanieposle 13.04.11, 08:11 czym sie roznie w produkcji przemyslowej ? Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
dzioucha_z_lasu Re: jogurt a maslanka 13.04.11, 09:08 Tym samym, co w produkcji nieprzemysłowej - pochodzeniem. Pytanie z gatunku " czy krokodyl jest bardziej długi, czy bardziej zielony". Odpowiedz Link Zgłoś
japanunieprzerywalempanieposle Re: jogurt a maslanka 13.04.11, 12:00 nie znasz tematu i gadasz glupoty nie wiem po co. maslanka powinna byc pozostalosica po zabraniu masla ze smietany i by moze kiedys tak wygladala produkcja teraz wyglada inaczej i chciala bym sie dowiedziec jak. Odpowiedz Link Zgłoś
dzioucha_z_lasu Re: jogurt a maslanka 13.04.11, 12:55 uderzyłaś się w głowę i echo cię ogłuszyło? Odpowiedz Link Zgłoś
japanunieprzerywalempanieposle Re: jogurt a maslanka 13.04.11, 19:20 bardzo rzeczowa odpowiedz... Odpowiedz Link Zgłoś
aqua48 Re: jogurt a maslanka 13.04.11, 09:12 Nie znam się na produkcji przemysłowej, ale to w ogóle dwa różne produkty są. Jogurt, gęsty, sfermentowany, z mleka, a maślanka powinna być płynną pozostałością ze słodkiej śmietanki po zrobieniu z niej masła. Podobno teraz maślankę fałszują mlekiem z dodanymi bakteriami. Odpowiedz Link Zgłoś
linn_linn Re: jogurt a maslanka 13.04.11, 09:18 Podobnie w przepisach z maslanka tym, ktorzy nie maja do niej dostepu / a we Wloszech jest tylko lokalnie / zalecaja zastapienie jogurtem zmieszanym z mlekiem / pol na pol /. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: marbor1 Re: jogurt a maslanka IP: *.aster.pl 13.04.11, 11:31 Bardzo dawno temu mieszkałam w pobliżu mleczarni i często w tejże mleczarni moja mama kupowała za grosze maślankę. Pamiętam, że była ona przezroczysta o lekko zielonkawym kolorze z pływającymi grudkami masła. Dziś jak popatrzy się na skład to jest tam mleko w proszku i wiele innych składników [jakieś stabilizatory i bóg wie co jeszcze]. Odpowiedz Link Zgłoś