Dodaj do ulubionych

kolejny leber;(

28.07.10, 11:23
takie słowa dzis usłyszalam od mojej mamy, ze z jednym sie jeszcze
nierozwiodlam, a juz kolejnego lebra szukamsad, wiec trza sie zaszyc i zostac
zakonnicawinkpodporzadkowac sie rodzicom, i byc im ulegla, zwariuje!!!!!
Obserwuj wątek
      • buzka25 Re: kolejny leber;( 28.07.10, 11:31
        powinnam im dziekowac ze mi pomagaja, ale mam byc bardziej pokorna, a ja z tych
        buntowniczekwink, i wg niej dlatego nic mi w zyciu nie wychodzi, ten moj nowy
        kolega ksieciem na bialym koniu nie jest, nie zarabia milionow, nie ma merola i
        zlotej karty, ale nie pije, ma super podejscie do mlodego, i racjonalne myslenie
        o zyciu, reszta wyjdzie w praniu,
        • miska_nl Re: kolejny leber;( 28.07.10, 12:08
          Nasze mamy braly slub i skladajac przysiege malzenska-i Cie nie opuszcze az do
          smierci-traktuja to jak zaklecie na cale zycie. Nie wazne,ze pije i
          bije-obowiazuje przysiega malzenska i tyle. Teraz kobiety sa bardziej
          "wyzwolone"i przeciwstawiaja sie stereotypom.
          Moja mama wlosy z glowy rwala jak sie rozwodzilam, nie wazne,ze ex mial zadatki
          na pedofila, byl wredny dla kazdego z mojej rodziny-wazne,ze byl mezem, mial
          dobra i stala prace no i cudownie wygladal w mundurze sluzbowym. Poza tym-co
          sasiedzi powiedza-to tez dobry argument, wedlug Naszych mam, by sie meczyc z
          draniem do konca zycia, lub po rozwodzie udawac zakonnice.
          Ja zrobilam co chcialam, wynik taki,ze przez pare lat z moja mama mialam tylko
          stosunki zobowiazujace do wyslania kartki an swoieta czy urodziny.
          Po paru latach jednak pierwszy raz w zyciu powiedziala"dobrze zrobilas-to byl
          dobry wybor", wtedy to przestraszylam sie bardzo, myslac,ze moja mama jest
          smiertelnie chora i w ten sposob przed smiercia chce sie pojednac...ale nie byla
          smiertelnie chora.
          Pozniej wyszlo szydlo z worka... Po 3 latach od smierci taty spotkala 2 milosc
          swego zycia i to pewnie ja sklonilo do takiego wyznania....
              • buzka25 Re: kolejny leber;( 28.07.10, 17:17
                to że sie martwi to jedno, ale to ze od razu wyzywa od lebrow to drugie, a poza
                tym jeszcze za wczesnie na takie zapoznawanie, z wiekszem dystansem podchodze
                juz teraz do tego wszystkiego,
                • miska_nl Re: kolejny leber;( 28.07.10, 18:50
                  Porozmawiaj z mama,ze nie jestes nastolatka,ze wiesz co moze sie zdarzyc,ze
                  jestes na tyle dorosla,ze mozesz i powinnas za siebie sama decydowac,ze cieszysz
                  sie iz sie tak martwi o Twoja przyszlosc,ale...powinnas isc do przodu ,nie
                  ogladajac sie za siebie.Jezeli nie chce rozmawiac to Ja o tym uswiadom-niech wie
                  co czujesz ,daj do zrozumienia i tyle.
                  A tak na marginesie czy to nie jest idiotyzm-facet moze wszystko i nazwa Go
                  zagubionym, szukajacym szczescia biedaczkiem,ktore kazde kopaly Go w dooope. A
                  kobieta ,niestety jest juz latawica...wrrrr
    • changeone Re: kolejny leber;( 28.07.10, 22:34
      Niestety, dość często dokąd rodzice pomagają, czują, że mają prawo
      się wtrącać i pomagać "układać" życie, choćby debilnymi uwagami.

      Chyba na Twoim miejscu mało bym się tłumaczyła im z czegokolwiek,
      mówiąc wprost, że skoro taka jest ich rola (krytyka i oczernianie)
      to oszczędzisz im zmartwień i nie będziesz za dużo Im truła na swój
      temat.
      • buzka25 Re: kolejny leber;( 29.07.10, 12:13
        dlatego ograniczam sie do minimum info na temat ktory powiedzmy niepowinien ich
        zbyt interesowac, no ale wtedy wychodzi ze nie jestem szczera, kazdy tel do
        mnie, obojetnie kto by to nie byl, jest oczerniany, ze tylko gadam i gadam,
        zamiast sie czyms zajac, wiec juz mamie powiedzialam ze nie zycze sobie JA zebys
        ty rozmawiala przez tel i obojetnie czy to ty dzwonisz czy ktos do ciebie,
        powiedziala ze jstem bezczelna, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka