tabakierka2 15.06.09, 16:59 może to być depresja? ma któraś doświadczenie? nic mi się nie chce ( żyć, jeść, gotować, pracować - nic dosłownie!)ciągle bym spała i ciągle jestem płaczliwa albo w mega złym humorze ( ostatni przykład macie nawet na maglu) Odpowiedz Link Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
semida Re: depresja? 15.06.09, 17:01 Nie mam doświadczenia. Z tego co czytam po Twoich postach skurczysyńska Tabako-raz jesteś nad wozem a raz pod Z tym,że nie wiem jak masz w prawdziwym życiu Przytulam wirtualnie bo nie wiem co i jak Odpowiedz Link
agik82 Re: depresja? 15.06.09, 17:04 może, ale nie musi a może ty zaciążyłaś? bo ja podobne jazdy miałam w ciąży, tylko, że niestety do teraz mi zostało Odpowiedz Link
tabakierka2 Re: depresja? 15.06.09, 17:06 no, zdecydowanie kilka dni temu okres mi się skończył, od tego czasu nie bardzo była okazja cobym mogła zaciążyć, z resztą ja już się pogodziłam z faktem,że dziecia nie będzie Odpowiedz Link
tabakierka2 Re: depresja? 15.06.09, 17:10 aha i jeszcze żeby było lepiej gin mi powiedział, że mam nadżerkę no to pięknie - lepiej już chyba być nie może Odpowiedz Link
semida Re: depresja? 15.06.09, 17:14 Tabaka jak juz sie pogodziłaś z tym że dziecia nie będzie to baaardzo dobrze. Oby tak dalej. Za rok będzie wątek Twego małża jak u Deeli. Trzymaj się tego że nie będzie dziecia i czerp radość z bezstresowego seksu Odpowiedz Link
tabakierka2 Re: depresja? 15.06.09, 17:15 akurat ja na prawde czuję, że dziecia nie bedzie Odpowiedz Link
lanka3 Re: depresja? 15.06.09, 17:22 jak sie ma depresję to sie tyle postów nie pisze, w depresji to do komputera nie chce się podejść a co dopiero ciągle być na bieżąco na forum Odpowiedz Link
in-ca Re: depresja? 15.06.09, 17:23 Tabakierka, może jesteś wyjątkowo przepracowana, to nie musi być depresja, po prostu stres, pogoda do chu**, a co do dziecia, to wiesz przecież, że często jest, że jak już kreskę się położy, zapomni, to on se wtedy właśnie wpada głowa do góry Odpowiedz Link