Forum   aktywny

aktywny

(1222 wyniki)
  • nie wiem, jak wy... ale ja zauważyłam pewną zależność. ilekroć ktoś mi dopie prza w jakiś wątkach regularnie i z namiętnością, staram się sprawdzić, kto zacz... i co? i te najbardziej złośliwe gadziny zawsze ale to zwsze mają profile nieaktywne. już dawno aktywowałam profil. nie mam powodów dla którego nie miałabym tego robić. dzięki temu mam swoich znajomych, nieprzyjaciół i takie tam... ktoś, kto dla mnie nie aktywuje profilu, a zionie jadem jest dla mnie ża łos ny. autentycznie. to ...
  • jak mozecie, przeciez to nie jest w interesie budzetu
  • Witam, Poradźcie, gdzie i z jaką firmą pojechać na wakacje rodzinne, aktywne podobnie jak u organizatora Lets`go na Mazurach i FunFan (zajęcia dla dorosłych i dzieci, przez cały dzień) . Niestety nie znam innych, ale liczę na Waszą pomoc, bo muszę czym prędzej znaleźć miejsce w lipcu :-)
  • Hej, zastanawiam sie co robic w weekendy. Lubie aktywnosc fizyczną. Chciałem znaleźć sobie jakąś ciekawą rozrywkę - nie mówię koniecznie o regularnych sesjach. Zastanawiałem się nad czymś typu quady strzelanie itp. Znacie jakieś fajne miejsce poza Warszawą, gdzie można pojechać samemu lub z grupą i się zabawić?
  • Pisalam juz wczesniej na forum i dzieki Wam karmimy synka cycoholika juz 3 mce :) maly ladnie przybiera, jest wesoly i pogodny, troche ma gorsze wieczory, ale ogolnie ok:) Oczywiscie bez dokarmiania, smoczkow i piersi juz sie normuja. za co bardzo dziekuje:) Tym razem chcialabym sie poradzic o zasypianie przy piersi a wlasciwie z piersia w malej buzi. wspomne ze maly byl usypiany przez tate, noszony , glaskany i usypial w lozeczku. odkad zaczelismy maratony cyckowe malutki zasypia ssac sutka...
  • Przepraszam że to kolejny temat ale nie mogę tej prostej odpowiedzi znaleźć . Więc - czy link aktywny na takich portalach społecznościowych jak nk czy TyTutaj blip itp wpływa na pozycjonowanie strony ? Niby to oczywiste ale - mam tam swój link i nazwę strony np.X wpisuję w google Tytutaj X lub cokolwiek związanego i nie ma wyświetlonego tematu . W przypadku fb czy gl wpisuje fb x i jest , gl x i jest więc dlaczego nie ma na nk? I w ogóle warto łowić te linki aktywne na zręcznościówkach mając...
  • jak wolicie? ja nie mogę wytrwać w jednym miejscu dłużej niż 2 - 3 dni :)
  • Wszyscy mi mówią, że muszę się oszczędzać i nie robic tego, owego, nie jeździc samemu samochodem, nie wybierać się nigdzie dalej, polegiiwać w ciągu dnia, itd. Czuję się dobrze i mam ochotę jeszcze wyskoczyć do rodziny do Warszawy (120km), pojechać do fryzjera, kosmetyczki, zrobić porządne porządki (przy pomocy siostry), nie mówiąc o pracy, bo jeszcze też mi zostało trochę rzeczy do zrobienia... Oczywiście wszędzie zabieram ze soba torbę szpitalną, wyniki badań i zawsze lokalizuję najbliższy ...
  • Poniewaz wszystkie "bydgoskie" media zignorowaly to spotkanie, zrorganizowane przez przedstawicieli Stowarzyszenia Metropolia Bydgoska, zalaczam poniezej link na ten temat. Bydgoszcz walczy nie tylko z obojetnoscia swoich mieszkancow ale co gorsza, takze i przede wszystkim z antybydgoskimi mediami. Jeszcze jedna informacja, na facebooku dziala forum dyskusyjne - [b]Bydgoski Hydepark[/b][u][/u], serdecznie zapraszam do aktywnego uczestnictwa. www.facebook.com/groups/402687799813879/ ...
  • Chciałabym poprosić o wypełnienie ankiety na potrzeby pracy dyplomowej: "Ankieta badania aktywności fizycznej dla kobiet" spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dDJyc0dEenhBcGlLMHRwd2NWTGEyc3c6MQ&theme=0AX42CRMsmRFbUy1iODQwMzFlYi1iZjJhLTRmNmUtODQ0My1iNjJmYTUzNjQ2ZWE&ifq Ankieta służy celom naukowym i jest w pełni anonimowa. Pytania zawarte w kwestionariuszu kierowane są do Kobiet i dotyczą aktywności fizycznej. Wypełnienie ankiety zajmuje maksymalnie 3 minuty. Serdecznie dziękuję z...
  • Zapraszamy na aktywne spędzenie najbliższego weekendu. Do zobaczenia! [sonda=Czy jesteś zainteresowany aktywnym spędzaniem czasu (wycieczki rowerowe/spacery)?] [*]wycieczki rowerowe [*]spacery z przewodnikiem [*]nie jestem zainteresowany [/sonda]
  • Czy to TEN SAM bóg? Bóg dobra? - Niektórzy twierdzą, że tak. Czy religia czyni ludzi lepszymi dla innych ludzi? - Niekoniecznie, co kolejny przykład udowadnia. Ale jej ideolodzy twierdzą coś przeciwnego. Do czego ludziom jest potrzebna religia? Czy naprawdę jest niezbędna? Czym mamy uzasadniać zapał jednych a zgodę pozostałych na nieodwracalne zarażanie umysłów ludzkich religiami? Komu to naprawdę jest potrzebne? Aktywny członek to taki członek, który poświęca siebie dla idei i ...
  • imageshack.us/photo/my-images/543/mikrofono.jpg/ Powyzej przedstawiam zrzut z opcjami gdzie sie ustawia dzwiek. Nie wiem dlaczego opcja mikrofonu jest nie aktywna i nie moge z niego korzystac w zadnym programie, w rejestratorze dzwieku takze. Jak to naprawic? Z gory dziekuje za szybka odpowiedz
  • Witam wszystkich. Zarejestrowałem się w Waszym serwisie, aby założyć blog poświęcony Cartoon Network, którego jestem fanem od dziecka. Chciałbym, żeby to było coś w miarę profesjonalnego, oprócz newsów zamierzam zamieszczać artykuły, recenzje i inne materiały. Mam tylko problem z tym, jak zacząć działalność strony. Podczas zakładania bloga okazało się, że adres cartoonnetwork.blox.pl jest już zajęty. Wszedłem na tę stronę i okazało się, że zawiera tylko 1 wpis - ze stycznia 2005. Czy jest...
  • "Wzrost gospodarczy to najlepszy sposób na osiągnięcie stabilnego zatrudnienia i tworzenie nowych miejsc pracy" Minister pracy i polityki społecznej Władysław Kosiniak-Kamysz Odkrywcze !!!! Więcej... krakow.gazeta.pl/krakow/1,44425,12335240,Kosiniak_Kamysz_o_aktywnych_metodach_walki_z_bezrobociem.html#ixzz246hF1a7y
  • W trakcie ciąży uczęszczałam do szkoły rodzenia, choć z przymrużeniem oka traktowałam wpajaną nam teorię. Chciałam przede wszystkim nakłonić M do uczestnictwa w porodzie. Rzeczywistość okazała się jednak przewrotna: po pierwsze - załączył mi się instynkt i pilnie stosowałam wiedzę zdobytą w szkole, po drugie - wygoniłam M z porodówki. Gdyby nie lekko dramatyczny koniec, to poród wspominałabym całkiem sympatycznie, bo jak na pierworódkę był krótki (5 godzin od przyjęcia do szpitala) i naprawdę...
  • Jaki urlop preferujecie, ludki? Bo ja to zwykle na 10-12 dni urlopu co najmniej połowę z tego czasu przeznaczałam na latanie niczym kot z pęcherzem i zwiedzanie (wyspy, lądu, metropolii, miasteczek whatever) od świtu do późnej nocy. Co oczywiście miało swój urok, jak też i konsekwencje, a mianowicie wracałam z urlopu schetana niczym koń po westernie, ale mimo wszystko, a może właśnie dlatego całkiem zadowolona. A teraz planuję zabrać nie więcej niż 50 Euro, za to parę książek, których w no...
  • drogie mamy zwarcam sie do Was z prosba czy ktoras z Was moze wie czy w Warszawie odbywaja sie zajecia w cyklu 'klub aktywnej mamy'. z gory dzieki za info
  • Moja córka właśnie testuje te programy i jest nimi zachwycona, więc zamierzam je opłacić. Ma ktoś może aktywny Tell a Friend Code? Chętnie skorzystam ku obopólnej korzyści. :)

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się