ojcostwo

(19 wyników)
  • Witam, Jestem studentką ostatniego roku pedagogiki na Uniwersytecie Wrocławskim. Jestem w trakcie pisania pracy magisterskiej o "Ojcostwie mężczyzn rozwiedzionych", dlatego zdecydowałam się tutaj napisać. Uważam, że jest to ważny obszar i warto się nim zająć. Chciałabym jednak poznać ten temat u źródła- rozmawiając z ojcami, który się rozwiedli. Gdyby któryś z Panów mógł mi poświecić swój czas i udzielić anonimowego wywiadu, którego wyniki zostaną użyte jedynie do celów naukowych, będę w...
  • Taka oto sytuacja: Mężatka miała romans z żonatym facetem, który się na nią wypiął po informacji o ciąży. W chwili obecnej jest ona jeszcze w ciąży i póki co nie wie kto jest ojcem dziecka, ale możliwości są dwie- mąż lub kochanek. Mąż jest świadom całej sytuacji i dziecko będą wychowywali razem, lecz jeśli okaże się po porodzie, że dziecko nie jest męża, kochanek musi ponieść odpowiedzialność za swoje czyny. Plan jest taki: Zaprzeczenie ojcostwa męża, sądowne uznanie ojcostwa (badania DN...
  • Naszło mnie na taka refleksję czytając wątki w których mowa jest np o powierzaniu opieki nad dzieckiem ojcom, odbieraniu matkom dzieci itd. Czym jest w dzisiejszych czasach ojcostwo- tacierzyństwo ( to zdaje się ostatnio modne pojecie). Pewnie to co napisze nie spodoba się wielu "walczącym ojcom" ale trudno. Czy bycie ojcem w dzisiejszych czasach to WALKA o to by postrzegać ojca jako tak samo dobrego opiekuna dziecka jak matka? to walka o opieke "pół na pół", to wchodzenie w pewnym sensie w r...
  • Koleżanka chyba zaczęła się podnosić po szoku po perypetiach z ex i zastanawia się powoli nad przyszłością z czego się bardzo cieszę. Łatwo nie będzie, ale mam nadzieję da radę.Czy możecie mi jeszcze powiedzieć jak wygląda proces o ustalenie ojcostwa, czego się trzeba spodziewać na takiej sprawie?