Forum Komputery Programowanie
ZMIEŃ
      programy

programy

(27 wyników)
    • Program do obliczania azymutu i długości linii o danych współrzędnych x,y początku i końca. Jeśli ktoś wie to proszę o pomoc.;]
    • Zlecę napisanie w dowolnym języku po jednym programie z każdego zestawu: ZESTAW I: [url]http://wgrajfoto.pl/pokaz/img1208/zestaw1226d.jpg ZESTAW II: [url]http://wgrajfoto.pl/pokaz/img1208/zestaw264c0.png Kontakt najlepiej przez PW . . . Pozdrawiam ;-)
    • Czy ktoś potrafi napisać w Borland Pascalu taki program. Polecenie: Napisz program który wczytuje liczbę x i podnosi ją do potęgi K-tej. Liczby podawane przez urzytkownika. Użyj pętli for.
    • witam, jestem studentka chemii i zupelnie nie rozumiem dlaczego ale kaza nam sie uczyc programowania w pascalu :( niestety mi to nie wychodzi zupelnie, dlatego zwracam sie z uprzejma prosba o pomoc w napisaniu 3 prostych (dla kogos kto sie na tym zna) programow: 1. obliczajacy dowolna potege liczby 3 2. obliczajacy sume ciagu arytmetycznego 3. obliczajacy n! Wszystkie programy musze napisac z uzyciem petli for, z gory dziekuje za pomoc, pozdrawiam
    • czy ktos wie jak napisac program do naliczania prowizij i premii w pascalu i visual basic??
    • gdy otwieram mój program to nie zdąrze nawet zobaczyć wyniku a już się zamyka. Jak by ktoś znał funkcje zatrzymującą zamykanie byłbym wdzięczny :)
    • Ma ktos gotowy program ktory szyfruje podala tresc algorytmem DES w jezyku C bardzo potrzebuje. Pozdrawiam, podajcie co macie.
    • Program(9)

Witam!! Gdzie moge znaleść gotowy program biblioteka (wypożyczanie kiążek itp.), na nauke juz za późno,a jest bardzo potrzebny. Szukalem w necie ale nie moge znaleść. Z góry dzięki
    • Tanio i szybko napiszę dowolnu program C++. Chętnych proszę nie odpowiadać na ten post, tylko pisać na mój adres "gazetowy".