sprzedam

(64 wyniki)
  • o taki jak na tej aukcji allegro.pl/wok-fissler-classic-28cm-z-kratka-i-pokrywka-i3129034248.html zostałam nim uszczęśliwiona, nie wiedzieć czemu, bo jak żyje chińszczyzny nie robiłam :( kasa mnie goni, więc zależy mi żeby sprzedać go jak najszybciej. Wok funkiel nówka, wyjęłam go tylko z pudełka i schowałam z powrotem;) sprzedam za 160 dla lipcówek przesyłka gratis
  • Mam problem z pianinem. Przeprowadzamy się i w nowym mieszkaniu się nie zmieści. Dostałam je od rodziców jako dziecko, ale nie gram na nim od jakichś 20 lat. Trzymałam, bo myślałam, że może któreś z dzieci będzie miało zdolności muzyczne ale jakoś nie przejawiają zdolności w tym zakresie, więc muszę je sprzedać. Macie pomysł jak to zrobić? Nawet nie wiem ile za nie wziąć. Na allegro jest taka rozbieżność cen, że już zupełnie zgłupiałam.
  • Natknęłam się niedawno na szkatułkę z biżuterią - nie noszoną lub niepotrzebną zupełnie - nie noszę i nie będę nosiła Oprócz łańcuszków, kolczyków, zwykłej obrączki są tam też 3 pierścionki z brylantami - niewielkimi ale jednak gdzie mogłabym się tego pozbyć i trochę kasy dostać? Ma ktoś jakieś doświadczenie jak nie dać zrobić się w balona i gdzie z tym w ogóle pójść?
  • Dziewczyny - mam do sprzedania nowiuteńkie PSP. Nie mam zielonego pojęcia co to za PSP - bo się nie znam zupełnie :) Gra jest nowiuteńka, to prezent, którego chcę się pozbyć, bo mojemu synowi iPad wystarczy ;) Zainteresowanym podam wszystkie parametry - spisane z pudełka i instrukcji :) Nie mam dowodu zakupu. Cena?? Nie mam pojęcia...
  • ja nie, prawie nigdy. Jak chcę coś sprzedać, jak dziś (wózek i nosidło) to zaglądnęłam. Moim zdaniem tak niewiele, w skali tygodnia, jest tam nowych wpisów, że wcale nie zaśmiecałyby one ogólnego forum. A byłoby... skuteczniej.