Dodaj do ulubionych

test wechslera-kilka pytan

28.10.12, 15:00
w sumie-pomimo ze syn ma go robiony co roku-jestem zielona z tego tematu.
mam kilka pytan i moze ktos umialby mi na nie odp.
moze nadmienie, ze sytuacja wyglada tak: w ciagu 5 lat wyniki 3 testów byly: 98,83, 70 (w ostatnim byly jeszzce liczby 71, 73). wiec intelekt leci na dol i nikt nie zna przyczyny. tylko kazdy sie dziwi, ze takie przypadki zdarzaja sie bardzo rzadko bez powodu-a powodu u nas teoretycznie nie ma. bo powodem bylaby np silna padaczka, jakas choroba uszkadzajaca mozg, uraz mechaniczny itd...

powiedzcie mi, czy wynik testu moze byc uzalezniony od osoby badajacej? tzn od sposobu jego prowadzenia? bo my caly czas robimy testy u jednej osoby.
czy test z niepokojacym wynikiem powiniem byc potwierdzony innym testem?
czy jest inny test poza wechslrem do sprawdzania intelektu?
Obserwuj wątek
    • rohatyna Re: test wechslera-kilka pytan 28.10.12, 20:50
      Rany ! A o co wogóle robisz te testy?? Bo przecież wiadomo, że u dzici autystycznych one są zupełnie niemiarodajne!? Nigdy nie możesz wiedzieć czy dziecko czegoś nie zrobiło bo nie umiało, czy nie chciało, czy nie zrozumialo pytania? Sama nie masz rozeznania, czy dziecko ma potencjał wysoki czy nie ? Nie wiesz tego? Po co go molestujesz testami? Jemu to potrzebne -czy raczej Tobie ?
      Słuchaj - to bez znazenia! nie wiesz o tym ?

http://s17.rimg.info/70b0855b5bb3f3f89cb266ebd7d74a4b.gif
      • monisia900 Re: test wechslera-kilka pytan 28.10.12, 21:44
        takie testy kaze nam robic psycholog. co roku sie dziwi wynikami i zaleca kolejny test za rok.
        szczerze mowiac to nie pomyslalam o tym, ze faktycznie u mojego syna te testy sa nie miarodajne.lada chwila ma byc kolejny.
        • aga_sama Re: test wechslera-kilka pytan 28.10.12, 21:56
          Monisia
          Test, powtarzany 3,4 raz może być po prostu nudny. Syn może nie wykonywać zadań nie dlatego, że nie potrafi, tylko że nie chce.