Dodaj do ulubionych

gdzie SLOWNIK ?

06.08.03, 12:32
Potrzebuje slownika fachowych SAP-wyrazen
(interesuje mnie przede wszystkim ang,niem,pol)
z zakresu Logistyki (MM,WM,PP,...).

Gdzie cos takiego szukac ?

Przypuszczam, ze SAP cos takiego ma i daje,
ale czy oferuje/udostepnia wszystkim ?
Najlepiej oczywiscie bezplatnie.


Moze sie da gdzies zdobyc/"wyskrobac" ..........

Wiesz, to pisz. Dzieki.
Obserwuj wątek
    • amoremio Re: gdzie SLOWNIK ? 02.10.03, 14:46
      up!

      Jak mowie/pisze:
      potrzebuje 'slowni(cz)ka'
      fachowych SAP-zwrotow/wyrazen

      - gdzie? wo ? where ? ou ?


      Thanks in advance !

      pzdr
      /-/ amoremio
      • p.pukaluk Re: gdzie SLOWNIK ? 23.03.04, 13:20
        Witam,
        słowniczek SAP nazywa Trados MultiTerm Dictionary (md.exe)
        Jest to taki milti słownik (ze 30 języków).
        Dostaliśmy go od Sapa (po wielkich awanturach).

        Pozdrawiam
        Piotr
        • amoremio Re: gdzie SLOWNIK ? 06.04.04, 16:48
          Hmm, bylem na stronie www.trados.com/www.trados.com.

          Zrozumialem, ze jest to firma oferujaca rozne uslugi dla firm i tlumaczy:
          n.p. serwisy odleglosciowe (moje kreatywne okreslenie)
          jak slowniki elektroniczne, elektroniczne tlumaczenie tekstow itditp.

          Ale nigdzie nie znalazlem zadnej mozliwosci klikniecia na jakis button
          w celu podgladniecia i zamowienia za powiedzmy 5 dolarow tabelki-slowniczka
          w jakiejs dyscyplinie/fachu. Trzeba by najpierw jako firma miec z nimi
          umowe czy jakos tak.

          Moze mi podpowiecie, co i jak
          i jaka droga do realizacji mojego skromnego celu.


          A moze dostane ten slownik (30 jezykow - wspaniale!) od Ciebie ?
          I to moze nawet bez zadnych 'awantur', z nikim. Merci!.....


          • p.pukaluk Re: gdzie SLOWNIK ? 07.04.04, 07:09
            GG: 1416273
            • amoremio Re: gdzie SLOWNIK ? 07.04.04, 11:39
              ??? - Czy to nr tel ? serd pzdr amoremio
              • p.pukaluk Re: gdzie SLOWNIK ? 07.04.04, 15:50
                Witam,

                to jest mój numer na Gadu-Gadu, gdzie możemy
                omówić ewentuale "warunki" udostępnienia

                Pozdrawiam
                • amoremio Re: gdzie SLOWNIK ? 08.04.04, 11:29
                  "Ucze sie" programu gadu-gadu.

                  Probuje zainstalowac i sie zameldowac. Ale sa tu techn.problemy.


                  Zglosze sie, gdy wygram ta "bitwe". Moze troche potrwac.


                  chwilowo uklony
                  /-/ amoremio
    • altezza Re: gdzie SLOWNIK ? 26.10.03, 22:23
      hi
      no wlasnie jest taki SLOWNIK ?
      tez jestem zainteresowana >modul prod

      wydaje sie ze siedzisz w branzy
      daj znac jesli cos trafisz
      yoroshiku
      SAP end(happy)user
      a
      • amoremio Re: gdzie SLOWNIK ? 27.10.03, 11:12
        Jeszo njet, niestety.

        Moze sie tu (nareszcie)
        ktos zglosi i pomoze ?


        pzdr
        dla SzanPani
        /-/ amoremio
        • altezza Re: gdzie SLOWNIK ? 27.10.03, 20:07
          Dream your dreams, moze taki slownik jeszcze w ogole nie powstal?
          Mam inne mat nt R/3 (jezyk jap), interested?

          pzdr cieplo choc tu zimno (w DE pewnie b ludzkie temp?)
          a
          • amoremio Re: gdzie SLOWNIK ? 28.10.03, 09:53
            Napewno istnieje - pytanie tylko:
            - czy lezy w szufladach pewnych specow (np. lokalizujacych,
            docentow, konsultantow w projektach typu multiling./multikulti)
            - czy "kursuje" w "obiegu wewnetrznym" firmy SAP
            - czy "wisi" w internecie na jednej z niezliczonych stron
            - czy "stoi" do dyspozycji droga kupna

            A pogoda tu w okolicy Franfurtu
            tez stosunkowo "sroga":) - tzn. dzien 10st., noc "az" 1 st.

            Musisz wiedziec, ze Niemcy 1) sa topograficznie b.zroznicowane (takich
            srednich Beskidow, to tu jest moze kilkanascie-dziesiat) 2) przez Niemcy
            przebiega m.w. pionowo meteogranica pomiedzy strefa pogody atlantycznej a
            strefa pogody kontynentalnej (jak w PL) 3) szczegolnie w dolinie Renu i
            okolicy, w ktorej lezy wiele zachodnich miast (miliony ludzi), jest
            (czesto niezdrowy) mikroklimat i przez to zawsze cieplej/duszniej.

            No, wystarczy. Teraz juz 'wszystko' wiesz.
            Taki ze mnie laik-meteorolog, hehe.


            Zycze duzo radosci zycia
            i przyjemnosci z SAP :))
            /-/ amoremio
          • amoremio Re: gdzie SLOWNIK ? 28.10.03, 09:56
            Dzieki za oferte mat.jap.,
            ale mnie aktualnie dotyczy.

            pa
            amoremio
            • amoremio Re: gdzie SLOWNIK ? 28.10.03, 09:57
              mialo oczyw. byc: "....mnie aktualnie NIE dotyczy." sorry
              • altezza Re: gdzie SLOWNIK ? 28.10.03, 20:08
                Uroczy wyklad meteo, thnx. Sprawdze Twoje info gdzy nastepnym razem bede w
                tamtych stronach.

                "....mnie aktualnie NIE dotyczy."
                Hmm, rozumiem wiec, ze robisz cos aby zaczelo dotyczyc...
                Sa miejsca, gdzie nawet cztery jezyki indoeuropejskie plynnie nie wystarcza.
                W jap jak w SAPie jest duzo logiki, wiec pewnie szybko sobie poradzisz.

                Jap mat o SAP zachowam wiec na wkrotce...
                milego wieczoru/dnia
                rgds
                a
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka