Dodaj do ulubionych

terrorysci w Legnicy :)

07.07.05, 16:26
gdzie waszym zdaniem w legnicy jest najwieksze zagrozenie terroryzmem.w ktore
miejsca w naszym mieście najprawdopodobniej uderzą terrorysci,jesli
oczywiscie bedą zmuszeni uderzyć :).
to taki watek na odreagowanie smutnych wiadomosci z londynu.
czy znacie legniczan ,ktrzy wyjechali do londynu do pracy i czy macie jakies
wiesci o nich
Obserwuj wątek
      • olus_stad Re: terrorysci w Legnicy :) 07.07.05, 21:27
        Kiedys sie nad tym powaznie zastanawialem. Co by bylo gdyby to wlasnie w Legnice mieli uderzyc??? Gdybym ja byl terrorysta to uderzylbym w osiedla Kopernik lub Piekary w okolicach godziny 17 lub Rynek w poludnie. To by bylo najgorsze punkty z najwieksza iloscia strat. To jeszcze zalezy od tego jaka sila razenia bym dysponowal.
        • czarnyjanek Re: terrorysci w Legnicy :) 08.07.05, 07:57
          Porzadny terrorysta oczysciłby nasze miasto z paskudztw typu megasam,b. urzad
          wojewody a teraz chyba powiatowy,urzad skarbowy - ten rowniez z przyczyn
          pozaarchitektonicznych :) .
          a piekary i kopernik to same sie zawala jesli nie bedzie sie ich wzmacniac
          dociepleniami.
          terrorysci mogliby tez porwac dla okupu naszego prezydenta ,a jako że kasa
          miejska swieci pustkami to bysmy go nie wykupili :)))) no bo i po co !
        • czarnyjanek Re: terrorysci w Legnicy :) 08.07.05, 12:37
          qwerty1231 napisał:

          > > Połowa społeczeństwa naszego miasta uważa zapewne, że terroryści powinni
          > > spuścić bombę na moją firmę :)))
          >
          > US czy ZUS ? :D

          a co za roznica i tak dobrze i tak tez niezle :)
          tylko czy terrorystom nie bedzie szkoda materiałow wybuchowych na legnice ?
          wysoka cena senteksu i zapalnikow sprawie,ze możemy sie czuć bezpiszczni na
          zad...piu zwanym legnica.
          ehhh i tak jedynym zagrozeniem pozostaja tylko wygolone matołki grasujace w
          kilkuosobowych watahach.a terrorystow ni widu ni słychu.
          a może podpowiemy jeszcze jakies cele moze sie jednak skuszą :) na atak na
          nasze miasto. byłaby to najtańszym kosztem zorganizowana promocja miasta .kto
          wie ,może dzieki tej promocji udałoby sie nam zorganizowac igrzyska
          olimpijskie w legnicy; zimowe i letnie w jednym czasie- powiedzmy wczesna
          wiosna ,lub chociaz jakies expo albo inna wystawe swiatowego formatu.
          wymarzonym celem dla terrorystow jest IMHO legnicki multikino przy placu komuny
          paryskiej podczas seansu polskiego filmu ,ktory dostał oskara.
          macie jeszcze jakies cele? :-D
          • czarnyjanek Re: terrorysci w Legnicy :) 08.07.05, 18:11
            olus_stad napisał:

            > Niejeden malzonek/malzonka wskazalaby na USC;)
            >

            hmm USC miesci sie obecnie w odnowionej cześci Akademi Rycerskiej ,szkoda
            zabytku z powodu frustracji niespelnionych małzonkow :)
            fundamentalisci uznają tzw szybkie rozwody tzn mezczyzna wypowiada 3 x "nie
            chcę cie" i jeśli "klatwy" nie odwoła to kobieta musi sie oddalić z domostwa.
            info dla pań ;-) działa to tylko w jedna strone .jak widac feministki arabskie
            nie sa tak dobrze zorganizowane jak jak "feministki białego człowieka".
            chociaz po namyse sadze ,że stary usc moznaby zlikwidować
            • goska35 Re: terrorysci w Legnicy :) 09.07.05, 15:04
              Niekóre małżonki wybrałyby kilka knajpek, w korych to z kolegami, przy piwku,
              przesiaduje nieszczęśliwy małżonek, któremu nie udało się namówić terrorystów
              na zaatakowanie usc....:)))
              • olus_stad Re: terrorysci w Legnicy :) 09.07.05, 16:35
                Czyli cala ta terrorystyka sprowadza sie do odwiecznej wojny damsko-meskiej. Wobec tego ja wybieram kilka sklepow z konfekcja damska, nie znam jakiegos konkretnego powodu, no ale jak sie knajpy porusza to czemu nie ciucholandy.
          • qwerty1231 Re: terrorysci w Legnicy :) 19.07.05, 09:04
            NIE TĘDY DROGA.
            Terroryzm to bzdura wymyślona przez rządzących. Ludzie zawsze muszą mieć jakiś
            bat nad sobą, jakiegoś wroga, najlepiej wspólnego, który by ich połączył. Od
            lat stosuje to wierny uczeń stalina - putin jego kumpel łukaszenko, a teraz
            dołączyli do nich przywódcy europejscy (bush juz dawno przewodzi stawce :))
            Wystarczy spojrzeć co się zmieniło w usa po 11.09 to co innym przez dziesiątki
            lat się nie udało (ograniczenie swobód obywatelskich) bush wprowadził z marszu
            i nikt sie temu nie przeciwstawił. To samo czeka teraz europę. Czytanie
            prywatnej korespondencji (e-mail i "normalna" poczta), podsłuch telefonów i
            cholera wie co jeszcze.
            To straszne co się stało w londynie, głęboko współczuję rodzinom ofiar, ale na
            drogach CODZIENNIE giną dziesiątki ludzi zabitych przez
            drogowych "terrorystów", tysiące ludzi dziennie umiera na zawały, raka itp. bo
            jakiś lekarz "pierwszej troski" wystarczająco wcześnie nie dopatrzył się oznak
            choroby.
            Może lepiej zająć się konkretniej takimi przykładami terroryzmu, bo tu naprawdę
            liczba ofiar jest zatrważająca.
            NIE. Rządzący wolą zajmować się "normalnymi" terrorystami. Dzięki ich
            działaniom mogą wprowadzać przepisy, które będą trzymały za mordę niepokornych,
            których zawsze będzie można nazwać terrorystą. Przykładem niech będzie usa
            słynące kiedyś z wolności słowa. kilka dni temu skazano na karę DOŻYWOTNIEGO
            wiezienia człowieka za to, ze wspominał coś o świętej wojnie ze stanami.
            Skazano na dożywocie człowieka tylko za słowa.

            Kamery, podsłuchy, czytanie prywatnej korespondencji. Coraz więcej ze swojej
            wolności oddajemy dobrowolnie za ułudę życia w bezpiecznym świecie. To tylko
            złudzenia. Zastanowiłeś się komu są one potrzebne ?
            • olus_stad Re: terrorysci w Legnicy :) 19.07.05, 11:38
              To co glosisz to manipulacja faktami. Trzymaj sie faktow, a fakty sa nastepujace:

              > Przykładem niech będzie usa
              > słynące kiedyś z wolności słowa. kilka dni temu skazano na karę DOŻYWOTNIEGO
              > wiezienia człowieka za to, ze wspominał coś o świętej wojnie ze stanami.
              > Skazano na dożywocie człowieka tylko za słowa.

              serwisy.gazeta.pl/swiat/1,34180,2821345.html
              Fatky sa takie, ze nie poszlo o wolnosc slowa, tylko o naklanianie do ZDRADY wlasnego kraju, a to znaczna roznica.
              • czarnyjanek Re: terrorysci w Legnicy :) 20.07.05, 09:52
                olus_stad napisał:

                > To co glosisz to manipulacja faktami. Trzymaj sie faktow, a fakty sa
                nastepujac
                > e:
                to jakie sa fakty to ty nie wiesz ! wiesz tylko to co ci przekazano lub
                raczej to co chciano ci przekazac i nic wiecej na ten temat nie wiesz .
                polecam jako lekture wywiad zakowskiego z baumanem.
                jeśli masz odmienne zdanie niż bauman w temcie informacji i bezpieczeństwa to
                zapraszam do dyskusji :)

                polityka.onet.pl/162,1208987,1,0,2483-2004-50,artykul.html
                • olus_stad Re: terrorysci w Legnicy :) 20.07.05, 10:32
                  Tu nie chodzi o zrodlo informacji, bo i Wyborcza potrafi byc czasami wybiorcza. Moge wrzucic link z CNN, ale i wtedy moze byc postawiony zarzut niewiarygodnosci.

                  Tu nie chodzi o caly artykul, bo on prezentuje czyjs poglad na sprawe, wiec nie jest obiektywny i ciezko jest go nazwac faktami.

                  Tu chodzi o zacytowane przez Wyborcza wypowiedzi sedziego i prokuratora. To juz jest znacznie trudniej znieksztalcic, ale i wtedy moze byc postawiony zarzut niewiarygodnosci.

                  Czytalem ten artykul. Zdaje sobie sprawe z tego, ze kazdego dnia jestem manipulowany przez prase, radio, telewizje, politykow, reklamy, supermarkety, sasiadow itp itd Mimo tego ze to wszystko wiem to czy moge cos z tym zrobic?

                  Jezeli chce cos wiedziec o swiecie to musze ufac jakiemus zrodlu informacji, dla mnie jest to Rzepa czy Wyborcza. Inni czerpia wiedze z Gazety Polskiej czy Trybuny. Jeszcze inni uwazaja ze prasa klamie i nic nie czytaja, bo nie wierza w cos czego nie moga doswiadczyc. Ale czy o to chodzi? Niesposob byc wszedzie, zawsze i wiedziec wszystko. Najprostszym rozwiazaniem byloby zaimplikowac sobie do glowy cala wiedze swiata i juz.
              • qwerty1231 Re: terrorysci w Legnicy :) 21.07.05, 08:34
                > To co glosisz to manipulacja faktami. Trzymaj sie faktow, a fakty sa
                nastepujace:

                Twoje fakty są "faktami" dziennikarza, który niestety często jest nieobiektywny
                i pisze po linii...

                > serwisy.gazeta.pl/swiat/1,34180,2821345.html
                > Fatky sa takie, ze nie poszlo o wolnosc slowa, tylko o naklanianie do ZDRADY
                wlasnego kraju, a to znaczna roznica.

                wzywał do jak głosi gazeta "wyjazdu do obozow szkoleniowych w Afganistanie i
                obrony państwa talibów przed wojskami USA".
                nie twierdzę, że robił dobrze, ale nie było to coś za co można człowieka skazać
                na dożywocie.
                prawda jest też taka, że amerykanie wp.. się wszędzie, a potem się dziwią, że
                ktoś ich atakuje.
                • olus_stad Re: terrorysci w Legnicy :) 21.07.05, 11:00
                  Po kolei.

                  > Twoje fakty są "faktami" dziennikarza, który niestety często jest
                  > nieobiektywny i pisze po linii...

                  Co do obiektywizmu mediow pisalem o tym w odpowiedzi na post Czarnego Janka. Tam wlasnie odnioslem sie do tendencyjnosci itp

                  > wzywał do jak głosi gazeta "wyjazdu do obozow szkoleniowych w Afganistanie i
                  > obrony państwa talibów przed wojskami USA".
                  > nie twierdzę, że robił dobrze, ale nie było to coś za co można człowieka
                  > skazać na dożywocie.

                  Pominales pare innych istotnych informacji
                  - Dr Ali al-Timimi: 'Nadszedł dla was czas wyjazdu zagranicę i dołączenia do mudżahedinów, którzy prowadzą świętą wojnę w Afganistanie.'
                  - 'Co najmniej trzech podopiecznych al Timimiego wyjechało i przeszło szkolenie terrorystyczne w Pakistanie (żaden nie trafił do Afganistanu). W ubiegłym roku sąd skazał 11 uczestników jego spotkań na kary od 3 do kilkunastu lat więzienia za wspieranie działalności terrorystycznej. Jednym z elementów ich szkoleń były wielkie gry w paintball w lasach Virginii.'
                  - 'Tu nie o wolność słowa chodzi, ale o intencje oskarżonego - stwierdziła jednak sędzia wydająca wyrok.'
                  - 'Zarzutem, który zdecydował o tak wysokim wyroku, jakim jest dożywocie, było "nakłanianie do przemocy z użyciem broni palnej", gdyż al-Tamimi zachęcał swoich słuchaczy, by w obozach szkoleniowych nauczyli się strzelać.'
                  - 'W takich sprawach jak al-Timimiego czy al-Ariana prokuratura stara się skupiać nie na poglądach oskarżonych, lecz pokazywać skutki tego co głoszą.'
                  - itd. itp.

                  Kiedys za zdrade ojczyzny byla czapa, czasy sie zmienily, wiec dostal dozywocie. Nawiasem mowiac nie moge sobie wyobrazic jak obywatel swojego kraju w kilka dni po ogolnonarodowej tragedii ma czelnosc i sumienie wzywac do takich rzeczy...az dziw, ze go zaden lincz nie spotkal.

                  > prawda jest też taka, że amerykanie wp.. się wszędzie, a potem się dziwią, że
                  > ktoś ich atakuje.

                  Co do, jak Ty to mowisz, wpieprzania sie Amerykanow wszedzie pozwol, ze przytocze Ci post Starego Wyjadacza z Forum: Swiat pt '10 powodow dLa ktorych Bush i Ameryka sa be'. Dla mnie jest to esencja pogladow i racji ludzi o antyamerykanskich pogladach.

                  1.G.B. Obalil wielkiego przywodce i meza stanu (jak widac ulubieca wielu
                  swiatlych europejczykow) Saddama.

                  2. Chce zagarnac wladze w Iraku czego najlepszym dowodem bylo wymuszenie
                  demokratycznych wyborow.

                  3. Uwolnil z pod jazma Kurdow irackich. Przeciez wiadomo ze kurdowie powinni
                  byc gnebieni.

                  4. Bylo wiele ofiar cywilnych na wojnie - przeciez wiadowmo ze wojna powinna
                  byc bez ofiar. I dlatego wlasnie kazdy dyktator powinien czuc sie bezpieczny
                  bo przeciez wojna wywola ofiary.

                  5. Oczywiscie chodzilo o rope. Juz cala ropa statkami plynie do ameryki na
                  pewno ZA DARMO. Ponadto niezly interes dla ameryki. Wystarczylo kilkadziesiat
                  ( kilkaseset? ) miliardow wydac na wojne by zarobic setki milionow na
                  kontraktach.

                  6. Iraccy terrorysci to nie terrorysci tylko partyzanci. Przeciez wiedomo ze
                  zawsze nawet jak ktos podklada bomby w kolejkach do lokalow wyborczych
                  zabijajac wlasna ludnosc to jest partyzant a nie terrorysta. Gdy ktos
                  sprzeciwia sie demokratycznym woborom i wladzy wiekszosci to jest partyzant
                  bo powinna rzadzic nie ludnosc a niewielka grupka prawdziwych patriotow.

                  7. Bush jest Be bo Moore nakrecil film w ktorym Iracki szczesliwy chlopczyk
                  wesolo biegal z latawcem a sojusznikiem USA bylo tylko malutkie afrykanskie
                  panstewko i jeszcze Bush myslal kilka minut jak dostal wiadowmosc o zamachu
                  na WTC.

                  8. Bush tez jest zly bo gdy za kilka lat okaze sie ze sytuacja sie
                  unormowala, to jedyne zdolne do ogarniecia tametej sytuacji, skomplikowane
                  europejskie umysly (ktore tak wspaniale poradzily sobie pokojowo np z
                  Hitlerem) - okaze sie ze ich wiedza jest bezwartosciowa. A to straszna
                  zbrodnia Busha.

                  9. Poza tym Amerykanow smialo mozna nazywac okupantami godnymi Nazistowskich
                  Niemiec, czy Zwiazku Radzieckiego. Szczegolnie widac to po Europie zachodniej
                  (ktora przeciez od niemcow zdobyli Amerykanie), gnebionej Japoni (ktora tez
                  amerykanie okupowali), Korei Poludniowej (na szczescie Korea Polnocna i
                  Wietnam uwolnily sie od agresora). Te podbite kraje natomiast zostaly
                  strasznie wykorzystane maja zero wolnosci i chyba nigdy jej nie dostana.

                  10. Poza tym Bush jest Be bo gospodarka USA rozwija sie swietnie - a to ham!
                  W sytuacji gdy pod rzadami swiatlych europejczykow wiele krajow ma rozwoj 1%
                  to w ameryce smie dochodzic ten wzrost do procent 10%
                  • qwerty1231 Re: terrorysci w Legnicy :) 21.07.05, 14:57
                    no coz kazdy ma swoje poglady.
                    wez jednak pod uwage, ze gosc nie jest 'czystym' amerykaninem. jakbys wyjechal
                    do stanow,a usa zajelo Polske to siedzialbys cicho ?
                    wiem, ten spor mozna ciagnac w nieskonczonosc, ja tylko stwierdzam, ze
                    terroryzm to takie nowe opium dla mas serwowane nam przez rzadzacych. jak
                    wspominalem wrog musi byc...

                    media tez korzystaja bo jak im wtedy rosnie ogladalnosc i czytelnosc.

                    jedynie kto na tym traci tak naprawde to sa zwykli ludzie, ktorzy to lykaja jak
                    aspirynke i pomalu oddaja to co kiedys sobie z takim trudem wywalczyli :)
                    • olus_stad Re: terrorysci w Legnicy :) 21.07.05, 18:12
                      Otoz:

                      > wez jednak pod uwage, ze gosc nie jest 'czystym' amerykaninem. jakbys wyjechal
                      > do stanow,a usa zajelo Polske to siedzialbys cicho ?

                      Ali al-Timimi jest Amerykaninem irackiego pochodzenia, urodzonym w Ameryce, ktorego rodzicami byli Irakijczycy. Po co wiec nawolywal do walki z Afganistanem przeciwko swojej ojczyznie, skoro jest Amerykaninem o irackich korzeniach? Co ma wspolnego Afganistan z Irakiem? Nie widze zwiazku pomiedzy Twoim przykladem (atak USA na Polske i czy Olek siedzy w tym przypadku cicho) a tamta sytaucja. Gdzie USA, gdzie Irak a gdzie Afganistan? Jak nazwac wystapienie przeciwko swojej ojczyznie jak nie zdrada? Przeciez obywatelstwo amerykanskie nie zostalo mu sila narzucone, mogl je zmienic, a tego nie zrobil. To sie nazywa zdrada a nie gloszenie wlasnych pogladow.

                      Czy siedzialbym cicho gdyby demokratyczny kraj, ktory wiele razy w przeszlosci takiej pomocy udzielal, chcial wyzwolic moja zniewolona ojczyzne? Pewnie, ze nie siedzialbym cicho, tylko wyszedlbym na ulice i ich przywital!

                      > terroryzm to takie nowe opium dla mas serwowane nam przez rzadzacych. jak
                      > wspominalem wrog musi byc...

                      Sugestia, ze terroryzm to wymysl rzadzacych jest, kolokwialnie piszac, lekko odstajaca od rzeczywistosci. To ze media sie tym karmia i nas karmia to normalne, przed 7 lipca 2005 serwowali teczki, papiez, orleny, tsunami, rywiny itd. zawsze sie cos znajdzie, bo w mediach nigdy nie ma sezonu ogorkowego.

                      Terroryzm to problem jaki nas spotkal w XXI wieku, wczesniej ludzkosci tez miala problemy (komunizm, faszyzm, wojny swiatowe, rownosc rasowa, emancypacja kobiet, rewolucje itd. itp.) i sobie z nimi radzila, wiec i tym razem sobie poradzi. A jak sie upora to bedzie z dziesiec lat spokoju i cos sie znajdzie, moze gwiezdne wojny:) Jeszcze raz podkreslam, ze to jest problem a nie 'nowe opium dla mas serwowane nam przez rzadzacych'.
                      • qwerty1231 Re: terrorysci w Legnicy :) 22.07.05, 08:24
                        > Co ma wspolnego Afganistan z Irakiem?

                        baaardzo duzo - WIARĘ

                        > Sugestia, ze terroryzm to wymysl rzadzacych jest, kolokwialnie piszac,
                        > lekko od stajaca od rzeczywistosci.

                        No niedokładnie wymyślili, terroryzm to fakt. Chodzi o to w jaki sposób
                        wykorzystują ten fakt. Idą po najłatwiejszej linii oporu. Odebrać prawa
                        obywatelskie i szlus.

                        > Terroryzm to problem jaki nas spotkal w XXI wieku,

                        No nie wiem historia mówi, że terroryzm (oczywiście to pojęcie
                        względne kogo nazwiemy terrorystą) był problemem dużo wcześniej.
                        • olus_stad Re: terrorysci w Legnicy :) 22.07.05, 10:40
                          > baaardzo duzo - WIARĘ

                          O jaka wiare? Tu chodzi o wspolnego 'wroga' jakim rzekomo jest Ameryka. Dla Amerykanina wrogiem jego ojczyzny (Irak czy Afganistan?) jest Ameryka? To chyba jakies pomylone jest. O jaka wiare? Zobacz ile jest krajow 'polaczonych' z Polska religia i co z tego? Co ma wiara do odzyskania/odzyskiwania wolnosci i niepodleglosci Iraku i Afganistanu?? To jest niedorzeczne.

                          > No niedokładnie wymyślili, terroryzm to fakt. Chodzi o to w jaki sposób
                          > wykorzystują ten fakt. Idą po najłatwiejszej linii oporu. Odebrać prawa
                          > obywatelskie i szlus.

                          Jakie prawa zostaly Ci na razie odebrane? Smigasz po calej Europie jak chcesz, do Stanow jak byly wizy tak sa. Co sie zmienilo? Najlatwiej byloby wprowadzic panstwo policyjne i zamordyzm, w takich warunkach terroryzm nie mialby szans. Rowniez nie mialby szans terroryzm gdyby wprowadzic metody terrorystow. Za kazdego zabitego w zamachu zbombardowac jeden szpital gdzies w Kabulu albo Bagdadzie...o to chodzi?? Przeciez ze nie o to!

                          Po co wiec nawolywal do walki z Afganistanem przeciwko swojej ojczyznie, skoro jest Amerykaninem o irackich korzeniach?

                          Jak nazwac wystapienie przeciwko swojej ojczyznie jak nie zdrada?

                          Przeciez obywatelstwo amerykanskie nie zostalo mu sila narzucone, mogl je zmienic, a tego nie zrobil, dlaczego?


                          Wedlug mnie na taka skale problem terroryzmu pojawil sie dopiero teraz.
                          • qwerty1231 Re: terrorysci w Legnicy :) 22.07.05, 13:35
                            > O jaka wiare? Tu chodzi o wspolnego 'wroga' jakim rzekomo jest Ameryka. Dla
                            Amerykanina wrogiem jego ojczyzny (Irak czy Afganistan?) jest Ameryka? To chyba
                            jakies pomylone jest. O jaka wiare? Zobacz ile jest krajow 'polaczonych' z
                            Polska religia i co z tego?

                            To z tego, ze tamto polaczenie jest zupelnie inne. Dla pewnej grupy wyznawcow
                            islamu ameryka jest diablem wcielonym (co niektorym nie przeszkadza mieszkac
                            tam). Nawet w bogatej ameryce mozna znalezc ludzi rozgoryczonych, zniecheconych
                            i zawiedzionych. Jak do tej mieszanki dodamy jeszcze wiare....
                            Nie staraj sie mnie przekonac, ze to jest zle czy glupie, ja to wiem tylko
                            staram sie zawsze zrozumiec o co chodzi drugiej stronie :)


                            > Jakie prawa zostaly Ci na razie odebrane? Smigasz po calej Europie jak hcesz,
                            > do Stanow jak byly wizy tak sa. Co sie zmienilo?

                            No właśnie dmucham na zimne. Już w sejmie kombinują nad wprowadzeniem ustawy
                            pozwalającej na czytanie listow, emaili, sms-ow i podsluch telefoniczny.
                            Kiedy ogladam wyniki sondy gdzie wiekszosc glosujacych twierdzi, ze ze względów
                            bezpieczeństwa zgadza się na ograniczenie swoich praw to mnie szlak trafia.
                            • olus_stad Re: terrorysci w Legnicy :) 22.07.05, 14:53
                              > Nie staraj sie mnie przekonac, ze to jest zle czy glupie, ja to wiem tylko
                              > staram sie zawsze zrozumiec o co chodzi drugiej stronie :)

                              Nie staram sie przekonywac, tylko chce rowniez zrozumiec druga strone:) Gdybym chcial kogos 'nawracac' to tylko pol zycia bym na to stracil, a i tak efekty moge nie byc zgodne z moimi oczekiwaniami:)

                              Co do tej ustawy to myslisz, ze juz teraz odpowiedni urzedy nie maja dostepu do Twoich smsow, mail i rozmow telefonicznych. Przeciez jakikolwiek admin portalu gazeta.pl ma do nich dostep, ktorykolwiek z operatorow moze bez problemu czytac Twoje smsy i podsluchiwac rozmowy. Przeciez juz teraz na wniosek odpowiednich organow mozna takie rzeczy robic. Final bedzie taki, ze potencjalni terrorysci zmienia sposob komunikowania sie na jakis inny.

                              No to juz chyba final tej dyskusji? Czyz nie?:)
                              • qwerty1231 Re: terrorysci w Legnicy :) 26.07.05, 08:28
                                > Co do tej ustawy to myslisz, ze juz teraz odpowiedni urzedy nie maja dostepu o
                                > Twoich smsow, mail i rozmow telefonicznych. Przeciez jakikolwiek admin portalu
                                > gazeta.pl ma do nich dostep, ktorykolwiek z operatorow moze bez problemu czyta
                                > c Twoje smsy i podsluchiwac rozmowy. Przeciez juz teraz na wniosek dpowiednich
                                > organow mozna takie rzeczy robic. Final bedzie taki, ze potencjalni terrorysci
                                > zmienia sposob komunikowania sie na jakis inny.

                                To co innego. Robią to niezgodnie z prawem i zawsze mogę w związku z tym
                                wystąpić na drogę prawną. Mi nie podoba się totalna inwigilacja zgodna z
                                literą prawa, ba nawet wspierana przez prawo. Pewnie słyszałeś o brazylijczyku
                                zamordowanym przez angielską policję ? Odbyło się to zgodnie z obowiązującym w
                                wlk. brytanii prawem. Policja może zastrzelić każdego kogo podejrzewają o
                                terroryzm (no tak z grubsza, definicja jest dłuższa). Człowiek zwyczajnie
                                spieszył sie do pracy.....
                                Polsce na szczęście terroryzm nie grozi, chyba że ze strony naszych rodzimych
                                leperrorystów ;)

                                > No to juz chyba final tej dyskusji? Czyz nie?:)

                                Chyba tak, zwłaszcza, że temat tak naprawdę nikogo więcej nie interesuje :) To
                                przykre, ale ludzie "łykną" wszystko oprócz grzebania w ich portfelu. Reszta
                                mało ich obchodzi. To jednak im się kiedyś odbije czkawką.
                                • olus_stad Re: terrorysci w Legnicy :) 26.07.05, 10:33
                                  > Pewnie słyszałeś o brazylijczyku
                                  > zamordowanym przez angielską policję ? Odbyło się to zgodnie z obowiązującym w
                                  > wlk. brytanii prawem. Policja może zastrzelić każdego kogo podejrzewają o
                                  > terroryzm (no tak z grubsza, definicja jest dłuższa). Człowiek zwyczajnie
                                  > spieszył sie do pracy.....

                                  Ej, no przeciez wiesz dobrze jak bylo. Facet nie zostal ZAMORDOWANY, zostal ZABITY, nie jest to bez roznicy, chociaz final jest ten sam. To tak jakbym ja napisal, ze ow Brazylijczyk umarl. Skutek jest ten sam, ale nieprawda jest jak do tego doszlo. Zostal zabity, nie zamordowany. Nie bylo tez tak, ze 'sie spieszyl' do pracy, po prostu uciekal przed policja, czy z powodu niewaznej wizy czy z jakiegos innego tego nie wiadomo. Nie zatrzymal sie na wezwanie policji wielokrotnie. Byl ubrany w gruba kurtke w cieply dzien, mial poludniowa karnacje, wychodzil z budynku obserwowanego i w koncu wbiegl do metra. Nie wiem czy wiesz, ale taktyka przyjeta przez Mosad w walce z terroryzmem polega na natychmiastowym unieszkodliwieniu przeciwnika strzalem w glowe, zeby nie mogl odpalic ladunku nawet na chwile przed smiercia. Stad tak duzo kul poslanych w cialo tego czlowieka. Mysle, ze kazdy dobry policjant by tak postapil, bo wszystkie przeslanki wskazywaly na to, ze ten czlowiek jest terrorysta. Jezeli dodac do tego fakt, ze w ciagu dwoch tygodni w centrum Londynu dokonano kilka zamachow, to zwazajac na okolicznosci i atmosfere ten policjant mial prawo strzelac. Takze ten czlowiek nie spieszyl sie zwyczajnie do pracy!

                                  Szczerze powiem Ci, ze mi to na razie wisi czy ktos przeglada moja poczte, smsy i polaczenia telefoniczne. Dotychczasz ktos mogl to robic i pewnie robil (dla zabawy, bo nie wierze, ze dla jakich wymiernych korzysci). Moze zabrzmi to nieco patetycznie, ale jezeli czytanie mojej poczty ma pomoc w zapobiezeniu kolejnych tego typu tragedii to jestem za!
                                  • qwerty1231 Re: terrorysci w Legnicy :) 26.07.05, 12:46
                                    > Ej, no przeciez wiesz dobrze jak bylo. Facet nie zostal ZAMORDOWANY, zostal
                                    > ZABITY, nie jest to bez roznicy, chociaz final jest ten sam.

                                    Zabity to bylby terrorysta, a to byl niewinny czlowiek wiec to bylo (w mojej
                                    ocenie) morderstwo.

                                    > Nie zatrzymal sie na wezwanie policji wielokrotnie. Byl ubrany w gruba kurtke
                                    > w cieply dzien, mial poludniowa karnacje

                                    Ty byś się zatrzymał jakby Cię goniła zgraja ubranych po cywilnemu facetów z
                                    bronią w ręku w obcym kraju ? Zresztą może słuch go zawodził. Czy można
                                    rozwalac człowieka bo:
                                    -jest ciepło ubrany
                                    -ma południową karnację
                                    -biegnie
                                    Rozumiem Twoje argumenty odnośnie gościa, ale jakoś do mnie nie trafiają.
                                    Jakbyś był Romem w Polsce i zabito by Ci brata bo jest ciemnej karnacji i był w
                                    płaszczu też byś był taki rozumiejący policję ? :)
                                    Właśnie do takich sytuacji dochodzi jak policja w normalny sposób nie potrafi
                                    sobie poradzić z problemem i dostaje specjalne uprawnienia. Pamiętaj, że są to
                                    tylko ludzie. Nasza policja zabija przez pomyłkę nawet niewinnych dzieciaków, a
                                    co by się działo jakby dostali specjalne uprawnienia. Strach pomyśleć.


                                    > Szczerze powiem Ci, ze mi to na razie wisi czy ktos przeglada moja poczte,
                                    > Smsy i polaczenia telefoniczne. Dotychczasz ktos mogl to robic i pewnie robil
                                    > (dla zabawy, bo nie wierze, ze dla jakich wymiernych korzysci). Moze zabrzmi
                                    > to nieco patetycznie, ale jezeli czytanie mojej poczty ma pomoc w
                                    > zapobiezeniu kolejnych tego typu tragedii to jestem za!

                                    Każdy ma swoje zdanie :) Od moich SMSsow, poczty, telefonu itp. - WARA.
                                    Nie chcę żeby jakis niedouczony policyjny informatyk czytał moją pocztę bo ma
                                    akurat na to ochotę. Znam jednego byłego informatyka policyjnego, który teraz
                                    pracuje dla pewnego "portalu" :D i zamieszcza tam skradzione innym skrypty. Nie
                                    chcę żeby taki gość mógł mieć dostęp do mojej poczty, SMSów itp. Stach pomyśleć
                                    jak mógłby to potem wykorzystać.
                                    • olus_stad Re: terrorysci w Legnicy :) 26.07.05, 13:26
                                      > Zabity to bylby terrorysta, a to byl niewinny czlowiek wiec to bylo (w mojej
                                      > ocenie) morderstwo.

                                      Okej, ja bede uzywal swojej nomenklatury, Ty swojej.

                                      > Ty byś się zatrzymał jakby Cię goniła zgraja ubranych po cywilnemu facetów z
                                      > bronią w ręku w obcym kraju ? Zresztą może słuch go zawodził.

                                      No wiesz, wbiegajac do metra mogl sie skierowac do straznikow, ktorzy tam byli i powiedziec, ze ktos ich gonil. Zwazajac na okolicznosci i atmosfere tamtych dni glupota tego czlowieka bylo to, ze uciekal. Wiem, ze w panice ludzie robia rozne rzeczy, ale to byla glupota, w afekcie, ale nadal glupota. Policja zabila go, popelnila blad, bo po fakcie okazalo sie, ze to jest zwykly czlowiek, jednak w momencie strzalu policja byla przekonana, ze to terrorysta. Popelnila blad, ale to mogl byc terrorysta, mogl biec do metra zeby zdetonowac ladunek. Ten facet popelnil blad i policja popelnila blad.
                                          • qwerty1231 Re: terrorysci w Legnicy :) 27.07.05, 13:04
                                            > Czytalem dzisiaj rano. Co jest zlego w nowych dokumentach?

                                            To przeczytaj uważnie linka, którego sam zapodałeś. Jak zwykle nasi władcy
                                            wysuwają sie przed szereg. Jeszcze z jedną wymianą się nie uporali, a już (bez
                                            odpowiednich przepisów) chcą następne miliardy topić.
                                            W dodatku moje odciski im są potrzebne. Oni mają odciski na mózgu. Siedzi taki
                                            sk... nic mądrego nie potrafi wymyślić, ale żeby udowodnić, że jest potrzebny
                                            to wymyśla różne bzdury.
                                            Ręce opadają.
                                            • olus_stad Re: terrorysci w Legnicy :) 27.07.05, 14:23
                                              > To przeczytaj uważnie linka, którego sam zapodałeś. Jak zwykle nasi władcy
                                              > wysuwają sie przed szereg. Jeszcze z jedną wymianą się nie uporali, a już (bez
                                              > odpowiednich przepisów) chcą następne miliardy topić.

                                              Przed szereg to zle, bo za szybko, zrobi sie pozniej to zle, bo jak zwykle do tylu, tak zle i tak niedobrze. Rownaja do gory (USA) to zle, bo kase wydac trzeba, rownaja w dol to tez zle, bo dlaczego do w dol. Jeszcze sie taki nie zrodzil, co by Pola(cz)kowi dogodzil (nie porownuje Cie do Polaczka, tylko taka generalna tendencje do narzekania widze).

                                              > W dodatku moje odciski im są potrzebne. Oni mają odciski na mózgu. Siedzi taki
                                              > sk... nic mądrego nie potrafi wymyślić, ale żeby udowodnić, że jest potrzebny
                                              > to wymyśla różne bzdury.

                                              Czy maja odciski na mozgu czy nie to inna sprawa. Ocenia ich ludzie w wyborach albo Trybunal Stanu. Jezeli sie sytaucja nie zmieni to niestety bedzie trzeba tego typu zabezpieczenia wprowadzic. Kontrola bedzie przebiegala szybciej i co najwazniejsze sprawniej. Jak znow mnie zatrzyma policja to nie bede ucinal sobie z nimi pogawedki przez 20minut, bo oni w tym czasie musza wszystko sobie posprawdzac, tylko szast-prast zeskanuja i bedzie wiadomo co ze mnie za typek, czy sie bardziej mi przyjrzec czy moze nieszkodliwy jestem.
                                              • qwerty1231 Re: terrorysci w Legnicy :) 28.07.05, 08:45
                                                > Przed szereg to zle, bo za szybko, zrobi sie pozniej to zle, bo jak
                                                > zwykle do tylu, tak zle i tak niedobrze. Rownaja do gory (USA) to zle,
                                                > bo kase wydac trzeba, rownaja w dol to tez zle, bo dlaczego do w dol.
                                                > jeszcze sie taki nie zrodzil, co by Pola(cz)kowi dogodzil (nie porownuje Cie
                                                > do Polaczka, tylko taka genera lna tendencje do narzekania widze).

                                                No cóż skoro wg Ciebie lepiej wywalić bez zastanowienia 1 mld tylko po to, żeby
                                                potem jakiś koleś miał satysfakcję (do czasu aż się wyjaśni, że pomysł był
                                                poroniony) no to gratuluję. Nie chidzi o to to kogo równają. Oni nie mają
                                                równać tylko myśleć. Zwykkłych obecnie robionych dowodów nie potrafią opanować,
                                                a za takie coś się chcą brać ? Gdzie ten dowód "krawężnik" mi zeskanuje ? Byłeś
                                                kiedyś na komendzie widziałeś ich sprzęt ? Do pewnych rzeczy trzeba najpierw
                                                dorosnąć, a potem się do tego zabierać, a u nas jest dokładnie na odwrót. Nie
                                                mówiąc już o tym, że jak jako uczciwy obywatel nie życzę sobie żeby moje
                                                odciski palców były pobierane jak od jakiegoś przestępcy.


                                                > Czy maja odciski na mozgu czy nie to inna sprawa. Ocenia ich ludzie
                                                > w wyborach albo Trybunal Stanu. Jezeli sie sytaucja nie zmieni to niestety
                                                > bedzie trzeba tego typu zabezpieczenia wprowadzic. Kontrola bedzie
                                                > przebiegala szybciej i co najwazniejsze sprawniej.

                                                Jak ich ludzie w wyborach ocenią. Wybór między idiotą, a debilem to żaden
                                                wybór. O jakiej sprawnej kontroli mówisz ? Co ci zeskanują ? Chyba pałą :)
                                                Pozatym powiedz mi kto nosi ze sobą dowód osobisty ?
                                                • olus_stad Re: terrorysci w Legnicy :) 28.07.05, 10:00
                                                  > kiedyś na komendzie widziałeś ich sprzęt ? Do pewnych rzeczy trzeba najpierw
                                                  > dorosnąć, a potem się do tego zabierać, a u nas jest dokładnie na odwrót.

                                                  Bylem trzy lata temu na komendzie i pan byl wyposazony w maszyne do pisania i skrzynke wody mineralnej. Trwalo to dlugo i bez efektow. Mam nadzieje, ze to sie zmieni, jesli sie juz nie zmienilo!

                                                  > Nie mówiąc już o tym, że jak jako uczciwy obywatel nie życzę sobie żeby moje
                                                  > odciski palców były pobierane jak od jakiegoś przestępcy.

                                                  A dlaczego nie protestujesz, ze w dowodzie jest Twoje zdjecie? Moglbys sobie nie zyczyc byc fotografowanym jak jakis przestepca. Wychodze z zalozenia, ze skoro jestem uczciwym obywatelem i nic nie mam na sumieniu to dlaczego nie mam dac do skanowania swoich odciskow palcow? Tak wiele mnie to bedzie kosztowalo? Tyle samo czasu co wyrobienie zwyklego dowodu. Nie widze wiec problemu. To jesli chodzi o aspekt praktyczny. Sa inne bardziej wymierne korzysci.

                                                  > Jak ich ludzie w wyborach ocenią. Wybór między idiotą, a debilem to żaden
                                                  > wybór.

                                                  No to gratuluje jesli co cztery lata wybierasz idiote albo debila. Ja swoje wybory rozlicze. Twoj wybor, Twoja sprawa.

                                                  > O jakiej sprawnej kontroli mówisz ? Co ci zeskanują ? Chyba pałą :)

                                                  Okres Peerelu sie dawno skonczyl, juz pala nie 'skanuja', tylko skanerami:)

                                                  > Pozatym powiedz mi kto nosi ze sobą dowód osobisty ?

                                                  Ja nosze, ale nikt nie ma obowiazku noszenia ze soba dowodu osobistego. To policja ma udowodnic, ze ten ktory podaje sie za Kowalskiego to Kowalski, a nie Kowalski ma udowadniac, ze jest Kowalski, bo to przeciez bez sensu. Nosze dowod, prawko i legitymacje studencka, nie musze wtedy o tym pamietac idac do banku, na poczte, jadac pociagiem czy zwyczajnie wpadajac na impreze studencka.
                                                  • qwerty1231 Re: terrorysci w Legnicy :) 28.07.05, 14:37
                                                    > Bylem trzy lata temu na komendzie i pan byl wyposazony w maszyne do pisania i
                                                    s
                                                    > krzynke wody mineralnej. Trwalo to dlugo i bez efektow. Mam nadzieje, ze to
                                                    sie
                                                    > zmieni, jesli sie juz nie zmienilo!

                                                    Nic się nie zmieniło, więc jak chcesz żeby Ci coś zeskanowali, maszyną do
                                                    pisania ? :)

                                                    > No to gratuluje jesli co cztery lata wybierasz idiote albo debila. Ja swoje
                                                    wyb
                                                    > ory rozlicze. Twoj wybor, Twoja sprawa.

                                                    Ciekawe jak rozliczysz. Pewnie Twoi wybrańcy to już nowi przebierańcy :)

                                                    > Okres Peerelu sie dawno skonczyl, juz pala nie 'skanuja', tylko skanerami:)

                                                    Trzeba je najpierw mieć

                                                    > Ja nosze, ale nikt nie ma obowiazku noszenia ze soba dowodu osobistego. To
                                                    poli
                                                    > cja ma udowodnic, ze ten ktory podaje sie za Kowalskiego to Kowalski

                                                    No to jak mnie zaciagna na komende to juz im moje odciski nie beda potrzebne.
    • niunia792 Re: terrorysci w Legnicy :) 10.08.05, 15:06
      znam legniczan ktorzy sa w londynie od 1 lipca i nic sie im nie stalo po
      atakach.jestesmy w stalym kontakcie mailowym.
      mieszkaja i poruszaja sie jedynie po obrzezach londynu wiec niz zlego im nie
      grozi.
      Pozdrawiam
      • olus_stad Re: terrorysci w Legnicy :) 11.08.05, 12:22
        Jezeli przyjac, ze Londyn ma 10mln (naprawde kolo 12), to zeby byc w tych
        piecdziesieciukilku osobach zabitych to bardzo male prawdopodobienstwo!
        50/10000000 to jest 0,0005% szans, ze trafi na Ciebie.
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka