Dodaj do ulubionych

graphic design

05.07.06, 21:40
Co myslicie o tym kierunku studiow? Co po nim mozna robic (zawod)?
Rozpoczynam studia w tym kierunku tak bardziej z przyjemnosci, zeby sie
troche douczyc. Postanowilam wznowic swoje malartwo i troche podszkolic bo
jestem samouk. Przy okazji nauki malowania i rysunku moze by tak zrobic
sobie dyplom w graphic design bo kursy w tym i fine arts sa bardzo podobne.
Co o tym sadzicie?

Obserwuj wątek
    • edytkus Re: graphic design 05.07.06, 22:13
      edytais napisała:

> Co myslicie o tym kierunku studiow? Co po nim mozna robic (zawod)?

rwac wlosy z glowy, studia drogie jak ch.... (supplies) a zarobki smiechu warte (grafikow tu jak maku w
      korcu)
      osobiscie drugi raz bym sie nie zdecydowala, nikt nie patrzy na dyplom tylko na portfolio, umiejetnosci
      manualne tez w zasadzie nikogo nie obchodza, liczy sie przede wszystkim znajomosc
      oprogramowania, a tego mozna sie nauczyc na pierwszym lepszym kursie
      • edytais Re: graphic design 05.07.06, 22:37
        Jak drogie sa takie studia liczac wlasnie tylko supplies, bo studia mam za
        darmo (maz pracuje na uczelni, i ja i dzieci mozemy studiowac za darmo :)
        Pomyslalam, ze skorzystam z okazji. Kto wie, moze za pare lat nie bedzie tu
        uczyl a ja czuje, ze mam za male mozliwosci i za malo wyboru pracy z domu majac
        MS z chemii. Praca glowni w labolatoriach i nie na pol etatu. Zdolnosci
        artystyczne mam i to moje hobby, ktore chce jakos rozwinac i cos z tym zrobic
        konkretnego. Zaczynam od kursu Painting I lub Printmaking I bo tylko te mam do
        dyspozycji na przyszly semestr.

Troche mnie przerazily wymagania. Zeby zrobic BA z chemii trzeba miec 45
        credit hours, natomiast w Fine Arts lub Graphic Design jest ich 78! Kolosalna
        roznica. Biorac kurs na semestr czyli 6 credit hours na rok, studia mi zajma
        11 lat!!! Dziwne to jest, ze chemia, fizyka, matematyka cyz inne podobne