Dodaj do ulubionych

Do admina ggigusia

15.06.07, 13:07
Poniewaz pomimo obecnosci na forum nie zadalas sobie od przeszlo 12 godzin
trudu odpowiedziec na moje pytanie powtarzam moja prosbe w specjalnie dla
tego celu otwartym watku. Jeszcze raz:

Niniejszym przedstawiam jedno z moich zastrzezen do Twojej pracy jako
spolecznej administratorki forum Polonia w Niemczech (wystarczajaco jasno
zdanie sformulowane?):
Zarzucilas mi uzywanie na forum epitetow czy innych slow powszechnie
uwazanych za obrazliwe, grozac podaniem odpowiednich cytatow. Dlaczego na
moja prosbe o dotrzymanie obietnicy i zacytowanie odpowiednich fragmentow nie
odpowiadasz, ignorujac zupelnie moje prosby? Uwazam, ze jako administratorowi
forum prywatnego (w przeciwienstwie do jego szeregowych uzytkownikow, ktorzy
czynia to nagminnie) robic czegos takiego nie wolno.

Prosze o ustosunkowanie sie do tego zarzutu.
Obserwuj wątek
    • ggigus do ro-berta 15.06.07, 13:20
      dopoki nie przestaniesz sie bawic moim nickiem, dwa razy o to prosilam, nie
      czuje sie zmuszona do spelnniania twoich prosb

      skor Ty ignorujesz moje prosby o zostawienie nicka spokoju, mam prawo do
      ingorowania twoich prosb, takie samo prawo jak i Ty
      • maria421 Re: do ro-berta 15.06.07, 13:22
        Ggigus, przyznaj sie lepiej ze nie masz zadnych cytatow kompromitujacych Roberta.
        Pokaz raz, ze jestes dorosla osoaba, godna funcji admina a nie klotliwym dzieckiem.
      • kokolores Re: do ro-berta 15.06.07, 13:26
        ggigus napisała:

        > dopoki nie przestaniesz sie bawic moim nickiem, dwa razy o to prosilam, nie
        > czuje sie zmuszona do spelnniania twoich prosb
        >


        Hehehe ,skad ja to znam ???Ggigus ty masz jakas manie przesladowcza z tym twoim
        nickiem . Czy odmiana nicka to dla ciebie obraza majestatu ?
        Wez sie nie osmieszaj.
      • ro-bert Re: do ro-berta 15.06.07, 13:36
        ggigus napisała:

        > dopoki nie przestaniesz sie bawic moim nickiem, dwa razy o to prosilam, nie
        > czuje sie zmuszona do spelnniania twoich prosb

        Mozesz mi wytlumaczyc co masz na mysli piszac o zabawie Twoim nickiem? Ja
        naprawde nie rozumiem o co Ty sie tak oburzasz. Gdy Ty maltretujesz moj nick
        (raz z kreska raz bez, raz z duzej raz malej litery) to sa to pewnie
        eksperymenty jezykowe gdy ja staram sie Twoj nick napisac poprawnie, zgodnie z
        zasadami pisowni j. polskiego (aby bron Boze komus na odcisk nie nadepnac)
        nazywasz to zabawa...


        > skor Ty ignorujesz moje prosby o zostawienie nicka spokoju, mam prawo do
        > ingorowania twoich prosb, takie samo prawo jak i Ty

        Nie masz takiego samego prawa. Jestes adminem, stawiasz jako admin zarzuty to i
        jestes zobowiazana te zarzuty umotywowac. A nawet jesli juz chcesz koniecznie
        ignorowac to ignoruj nie tak wybiorczo (ciekawe, ze nie odpowiadasz tylko na
        posty, ktorych tresc nie za bardzo Tobie odpowiada) Niestety zycie jest
        ciezkie. Szczegolnie dla kogos, kto chce jako admin udzielac sie rowniez na
        forum jako szary uzytkownik. Nie mowiac juz o tym, ze jako adminowi chyba Ci
        takie zachowania dorastajacej 16-latki nie przystoja.

        Skoro juz o ignorowaniu mowa. Zerknij laskawie na watek gdzie inny forumowicz
        prosi Cie o nie tak agresywne formulowanie tytulow postow (prosba sformulowana
        jasno i majaca swoje uzasadnienie) No i przede wszystkim zastanow sie nad
        wlasna reakcja. Skoro admin ignoruje prosby forumowiczow to dlaczego oni
        mieliby odplacac czym innym?


        • ggigus d ro-berta 15.06.07, 13:46
          najczesiej staram sie pisac jak wyzej
          jesli czasem inaczej napisze, prosze o wybaczenie
          zreszta nigdy nie sygnalizowales mi tego, ze zle Cie tytuluje, ale jesli masz
          takie poczucie, napisz mi o tym
          ja ci pisalam, a ty nie reagujesz


          co robisz zle z moim nickiem?
          dwie rzeczy
          jak widac z wizytowki, ggigus jest kobieta, wiec jej koncowki meskiej deklinacji
          nie pasuja
          w tym wypadku nie odmienia sie ggigus, choc sa inne zalecenia ogolne jezykoznawcow

          ponadto ggigus jest bez s jak smierc, wiecj jesli juz - ggigusa


          nie stawialam ci zarzutow jako admin
          niestety, nie mam mozliwosic wystepowania z niebieskim badz czerwonym ptaszkiem,
          aby bylo wiadomo: oto slowa admina

          stawialam Ci zarzuty jako wspolforumowiczka
          chyba niepotrzebnie bierzesz kaza moja wypowiedz jako adminka i oceniasz, a czy
          pisze odkrywczo i inne rzeczy
          nie widze powodu do takiej oceny moich postow

          moja dzialalnosc jako adminka - i o tym pisalam tak z 10 razy - ograniczam do
          wycinania komercyjnych linkow i linkow z inwektywami

          wiec prosbe jako ggigus spelnie, jesli zaczniesz spelniac moje prosby


          nie tyulowalam agresynie postow
          to wkurzajace, jesli komus dostarczasz argumenty na np. religijny charakter
          pobytu Merkel w Kolonii, a ktos jedyne co ma do powiedzenia, to to ze sie osmieszasz
          nie odnosi sie ani slowem do tego, co napisalam, a do mnie
          to jest godne 16-latki, takiej mniej dojrzalej
          • ro-bert Do Ggigusy 15.06.07, 14:37
            ggigus napisała:

            > najczesiej staram sie pisac jak wyzej
            > jesli czasem inaczej napisze, prosze o wybaczenie
            > zreszta nigdy nie sygnalizowales mi tego,

            A dlaczego mialbym cos takiego sygnalizowac?! Przeciez kazdy pisze tak jak lubi
            i chce. Mialbym sie takimi pierdolami przejmowac?


            >ze zle Cie tytuluje, ale jesli masz takie poczucie,

            O moich tytulach, droga Ggigus, to Ty raczej bladego pojecia nie masz, raczej
            miec nie bedziesz i lepiej niech tak zostanie :)


            > co robisz zle z moim nickiem?
            > dwie rzeczy jak widac z wizytowki, ggigus jest kobieta,

            Musze Cie strasznie rozczarowac. Az tak mnie Twoja osoba nie interesuje abym
            zaglebial sie w lekture Twojej wizytowki. Z nudow klikam nieraz na aktywne
            linki w sygnaturkach... a tu, sama przyznasz, mozna by na sile inne wnioski
            wyciagnac :)



            > wiec jej koncowki meskiej deklinacji
            > nie pasuja w tym wypadku nie odmienia sie ggigus, choc sa inne zalecenia
            >ogolne jezykoznawcow ponadto ggigus jest bez s jak smierc, wiecj jesli juz -
            >ggigusa

            Wprawdzie zajelo mi to sporo czasu (konsekwentne stosowanie przez Ciebie znakow
            interpunkcyjnych, czas ten z pewnoscia znacznie by zredukowalo ale nie smiem
            Cie nawet o ich uzywanie prosic) lecz mysle, ze dobrze Cie zrozumialem i z
            tytulu watka jestes zadowolona. Mialoby to nadal nie odpowiadac Twoim
            wymaganiom, podaj mi prosze odmiane Twojego nicka (najlepiej od razu wszystkie
            siedem przypadkow, nigdy nic nie wiadomo) aby uniknac nieporozumien w
            przyszlosci. Twojej prosbie, aby zaniechac stosowania zasad pisowni jezyka
            polskiego(przestac uzywac odmiany przez przypadki), raczej nie zadoscuczynie.
            Byloby to wbrew moim zasadom oraz stalo w jaskrawej sprzecznosci z celem, jaki
            mi przyswieca (pielegnacja i zachowanie kontaktu z polskim jezykiem pisanym)
            podczas pisania na forach polskojezycznych.



            > nie stawialam ci zarzutow jako admin

            A skad ja mialbym to wiedziec? Jasnowidztwo nie jest moja najmocniejsza strona;)

            > niestety, nie mam mozliwosic wystepowania z niebieskim badz czerwonym
            >ptaszkiem, aby bylo wiadomo: oto slowa admina

            Wystepowania z ptaszkami (obojetnie jakiego koloru) bym oobiscie nie polecal.
            Moze to powaznie poderwac Twoj autorytet jako admina.
            Metod do unikniecia nieporozumien jest wiele. Wymienie pierwsze trzy, ktore
            spontanicznie przyszly mi na mysl:

            - przestajesz byc adminem, wszystkie Twoje posty, nawet te ad personam,
            traktowane sa od zaraz jak posty kazdego innego forumowicza

            - przestajesz pisac na forum jako forumowicz, zajmujesz sie tylko i wylacznie
            ciezkim i zboznym zajeciem ochrony innych forumowiczow przed kloaka nieustannie
            zalewajaca internet

            - zakladasz kolejne konto z innym nickiem, informujesz o tym oficjalnie
            forumowiczow i ilekroc dyskusja z udzialem Ggigusy zaczyna zbaczac z wlasciwych
            torow, logujesz sie pod nickiem admina i krotko acz zdecydowanie przywolujesz
            delikwentow do porzadku...eee... chyba sie zagalopowalem...wiesz, po prostu dwa
            nicki... rozumiesz :)


            >
            > stawialam Ci zarzuty jako wspolforumowiczka

            Droga wspolforumowiczko Ggigus, jesli masz jakies problemy z obrazliwymi
            zwrotami w moich postach podaj prosze linka do nich i zwroc sie jak najszybciej
            do admina... Ggigusy


            > moja dzialalnosc jako adminka - i o tym pisalam tak z 10 razy - ograniczam do
            > wycinania komercyjnych linkow i linkow z inwektywami

            Ktore to linki (chyba raczej posty) po interwencji zainteresowanych wklejasz
            ponownie:) Albo to brak konsekwencji albo dowod na to, ze tak wlasciwie to rola
            admina jest tu zbedna...

            > nie tyulowalam agresynie postow

            Zakladam, ze to napisala Ggigus-forumowiczka. Nie tylko w ten sposob posty
            adresowalas ale czynisz to nadal. Tylko blagam, nie pros o linki, przyklady lub
            info na priva!


            > to wkurzajace, jesli komus dostarczasz argumenty na np. religijny charakter
            > pobytu Merkel w Kolonii, a ktos jedyne co ma do powiedzenia, to to ze sie
            >osmieszasz

            Dlaczego stwierdzenie prawdy mialoby byc wkurzajace? Prosze o konkretna
            odpowiedz.


            • ggigus skor sie takim jak to ladnie piszesz, glupotami, 15.06.07, 14:44
              nie przejmujesz, to czemu zwracasz mi uwage na bledy w twoim nicku?
              a na serio - Kaluzynski mowil, ze bldem jest ocena innych z wlasnej perspektywy.
              Bo MNIE takie zabawy drazni,a i to ja Ciebie!!!! prosze, zebys nie bawil.
              Moja prosba nie ma nic wspolnego z Twoimi pogladami na zabawya z nickiem i Twoj
              do nich stosunek.
              Mam nadzieje, ze wyjasnilam.

              co do twoich zarzutow - pisalam o ad personam w Twoich postach. Ty z ad personam
              zrobiles epitety w sensie potocznym. Kazesz mi wiec znalezc cos, czego nigdy nie
              twoerdzilam.
              oto link na nasza dyskusje z wczoraj:
              forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=10001&w=64167812&a=64196482
              • ro-bert Re: skor sie takim jak to ladnie piszesz, glupota 15.06.07, 14:59
                ggigus napisała:

                > nie przejmujesz, to czemu zwracasz mi uwage na bledy w twoim nicku?

                Nie zwracam uwagi, pokazuje jednak, ze zanim rzucisz kamien.... :)


                > a na serio - Kaluzynski mowil, ze bldem jest ocena innych z wlasnej
                perspektywy. Bo MNIE takie zabawy drazni,a i to ja Ciebie!!!! prosze, zebys
                >nie bawil. Moja prosba nie ma nic wspolnego z Twoimi pogladami na zabawya z
                >nickiem i Twoj do nich stosunek.
                > Mam nadzieje, ze wyjasnilam.

                A ja mam nadzieje, ze rozumiesz, iz na taki tekst odpowiedziec NIE MOZNA. Moze
                gdybys go jeszcze raz przez korekture przepuscila. W aktualnej formie jest
                niestety zupelnie niezrozumialy. Wybacz!

                >
                > co do twoich zarzutow - pisalam o ad personam w Twoich postach. Ty z ad
                >personam zrobiles epitety w sensie potocznym.

                Na moje pytanie:

                "O! Admin. I jak Ci sie jako adminowi te "polglowki", "analfabeci" i
                inne "propozycje" podobaja?"

                Odpowiadasz:

                "jak chcesz, robercie, zacytuje z Twoich postow, oki???"

                Wiec jak? Odpowiadasz nie niezadane pytania? Wybacz ale to juz jest wyzszy
                poziom abstrakcji. Ja wysiadam.

                >Kazesz mi wiec znalezc cos, czego nigdy nie
                > twoerdzilam.

                Patrz wyzej.

                • ggigus hm 15.06.07, 15:06
                  to ja pierwsza prosilam Cie o niebawienie sie moim nickiem
                  od dluzszego czasu i nic
                  dopiero ty dzis wpadles na pomysl, by zrobic z tego element kolejny wymiany zdan

                  jesli moj tekst jest niezrozumialy, powtorze:
                  to, ze Tobie zabawy z nickiem nie przeszkadzaja, ma sie nijak do odczuc innych w
                  tej kwestii

                  bledem jest ocena zachowan innych z wlasnej perspektywy, jak zauwazyl Kaluzynski
                  w ostatnim przed smierca wywiadze
                  (chetnie podam link, ciekawa rzecz!)

                  jesli nadal nie rozumiesz, podaj dokladnie cytat, czego nie rozumiesz

                  co do polglowkow i analfabeto2 - serdecznie cie przepraszam takie slowa w
                  Twoich postach rzeczywiscie nie padaja.

                  Natomiast to, ze Ty pisales do mnie "O, admin!" nie oznacza, ze ja sie jako
                  admin wypowiadalam.

                  piszac za kazdym razem do mnie "o admin" doprowadzasz do tego, ze trace glos
                  jako prywatna osoba.
                  A tego sobie nie zycze.

                  Na forum wyraznie napisalam, do jakiej dzialalnosci sie tu ograniczam.

                  Natomiast jest tez w Twoich postach wiele elementow ad personam i chetnie Ci je
                  wskaze.
        • kokolores Robert ... 15.06.07, 13:53
          ...moze to ci rozjasni o co jej biega i tak dalej :
          forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=516&w=33164387&v=2&s=0

          I juz wszystko jasne ,hehehehe....
          :o))
          Koko
          • ro-bert Re: Robert ... 15.06.07, 14:49
            kokolores napisała:

            > ...moze to ci rozjasni o co jej biega i tak dalej :
            > forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=516&w=33164387&v=2&s=0
            >
            > I juz wszystko jasne ,hehehehe....
            > :o))
            > Koko

            O! To my tu stare nalesniki odgrzewamy. A ja myslalem, ze tu Ameryka bedzie na
            nowo odkryta :)

            PS
            Dzieki za linka. Nie ma to jak troche miesnie przepony potrenowac :)
    • ggigus w podanym linku zwracam Ci uwage na 15.06.07, 13:57
      ad personam w Twoich postach
      forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=10001&w=64167812&a=64196482
      Ty robisz z tego epitety i domagasz sie wskazania ich w Twoich postach
      przyznaje, ze nie uzywasz tzw. epitetow, ale ja pisalam o ad personam
      domagasz si ode mnie wsazania w twoich postach tego, czego ci nie zarzucalam
    • ewa553 Rany gigus! 15.06.07, 14:40
      Chyba "waadza" Ci do glowy uderzyla. Zrobilas sie tak dretwa, ze az nudna.
      Jesli mamy odrozniac kiedy piszesz jako adminka a kiedy jako cywil, to zrob
      sobie nowy, sluzbowy nick i nie zawracaj ludowi doopy!
      • ggigus ewa, momencik, 15.06.07, 14:48
        zarzuty padaja chyba na zle wybrana osobe
        juz od dluzszego czasu ro.bert, cokolwiek tu nie napisze argumentuje o admince
        ze adminka powinna znac szystkie posty i rozumiec aluzjce ro-berta sprzed
        miesiaca, ze powinna czytac wszystkie posty i pare innych rzeczy.

        Wczoraj tez to zrobil.
        sorek, ale za zarzuty innych w stos. do mojej osoby nie odpowiadam.

        Mam tez ponoc grozic(!!), ze sa tutaj kompromitujace posty inych (!!!), moderuje
        wycinam wg humoru (??)
        za kazdym razem prosze o konkretne zarzuty, ale nic

        ty tez piszez o wladzy
        ludzie, jaka wladza?
        masz zarzuty do mojej pracy, to podaj linki
        a to, co piszezs, jest niewykonalne - sluzbowy nick

        chociaz to byloby wyjscie!
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka