Dodaj do ulubionych

wątek wesolątek.. tylko dla optymistów

05.11.05, 06:12
Obserwuj wątek
    • 0kowita Re: wątek wesolątek.. tylko dla optymistów 05.11.05, 06:21
      "Jak dobrze wstać skoro świt.
      Jutrzenki blask duszkiem pić..."
      • 0kowita Re: wątek wesolątek.. tylko dla optymistów 05.11.05, 06:42
        "Niech zdycha nuda,
        wiedźma chuda"
        • ouimet Re: wątek wesolątek.. tylko dla optymistów 23.11.05, 01:27
          radio Erewan podalo rezultat walk:
          Rosjan zginelo 2 378,a Chinczykow ok. 2 1/2 hektara....

          ps.to bylo odnosnie uzycia laseru przez ruskich....
      • ouimet Re: wątek wesolątek.. tylko dla optymistów 23.11.05, 01:22
        szer.XXXX
        jakie widicie problemy po napasci Chinczykow na nasz Kraj?
        Szer:gdzie my ich /kurwa/pochowamy?
        ps.chodzi o ilosc...
    • 0kowita Re: wątek wesolątek.. tylko dla optymistów 05.11.05, 08:09
      A to z dedykacją dla wszystkich moich ukochanych forumowych facetów.
      Miłych marzeń..........

      plfoto.com/zdjecie.php?picture=774525
      • zuzanna6 Re: wątek wesolątek.. tylko dla optymistów 05.11.05, 11:10
        hi hi hi orany Okowitko

        wklej tez dla mnie jakiegos nagiego faceta hi hi hi
        • 0kowita Re: wątek wesolątek.. tylko dla optymistów 05.11.05, 14:42
          zuzanna6 napisała:

          > hi hi hi orany Okowitko
          >
          > wklej tez dla mnie jakiegos nagiego faceta hi hi hi


          Nagi facet ? To chyba najlepszy taki ...........

          plfoto.com/zdjecie.php?picture=774771
          • caro333 Re: wątek wesolątek.. tylko dla optymistów 05.11.05, 15:20
            Yhy...Bo zniewolony...:)
            • 0kowita Re: wątek wesolątek.. tylko dla optymistów 05.11.05, 15:48
              Bo facet tylko w postaci zniewolonej nadaje się do zgryzienia.
      • zuzanna6 Re: wątek wesolątek.. tylko dla optymistów 05.11.05, 11:11
        "Rano, kiedy budze sie rano...."
      • zuzanna6 Re: wątek wesolątek.. tylko dla optymistów 05.11.05, 11:11
        leżę sobie pod gruszą, na dowolnie wybranym boku
        i mam to co w zyciu najświętsze, swiety spokój
      • georghe Re: wątek wesolątek.. tylko dla optymistów 05.11.05, 15:48
        hehe, rodzyneczek... smutny jakiś taki, a wątek jest optymistyczny :)
        • 0kowita Re: wątek wesolątek.. tylko dla optymistów 05.11.05, 15:51
          a to ?? optymistyczne ?

          plfoto.com/zdjecie.php?picture=772990
          • zuzanna6 Re: wątek wesolątek.. tylko dla optymistów 05.11.05, 16:24
            he he he super

            nie smuć sie rodzyneczku, jestesmy z tobą
          • georghe Re: wątek wesolątek.. tylko dla optymistów 05.11.05, 16:34
            Nie wiem cholera bo coś mi się nie ładuje.
            • 0kowita Re: wątek wesolątek.. tylko dla optymistów 05.11.05, 16:38
              A to specjalnie dla Ciebie Żorż (musi się załadować)

              plfoto.com/zdjecie.php?picture=741050
              • georghe Re: wątek wesolątek.. tylko dla optymistów 05.11.05, 17:47
                Nooo teraz muusiało się otworzyć ! :))
                Podoba mi się, tak od góry... do pasa (zwłaszcza do tego zmalowanego miejsca,
                że też musiała się tak zeszpecić. W pupie chuda jakaś taka, prawie talii nie
                ma... ;)
                No ale miało być optymistycznie więc powiem, że buźka I-liga !
                • zuzanna6 Re: wątek wesolątek.. tylko dla optymistów 05.11.05, 18:15
                  ale kurde marudzisz, taka fajna dupa, przyznaj sie ze ci sie podoba
                  • georghe Re: wątek wesolątek.. tylko dla optymistów 05.11.05, 18:17
                    No podoba ! Do pasa.....
                    • zuzanna6 Re: wątek wesolątek.. tylko dla optymistów 05.11.05, 18:42
                      hi hi hi
                      • ellenai Re: wątek wesolątek.. tylko dla optymistów 08.11.05, 21:11
                        a co wy sobie tu cycki i dupy pokazujecie heheh!!!!!!!!!!!!niezly watek!
                        • 0kowita Re: wątek wesolątek.. tylko dla optymistów 09.11.05, 05:52
                          Aaaaa.. tak wabię chłopów na te krągłości a oni i tak wybrzydzają jak widać (((
                          • aleks44 Re: wątek wesolątek.. tylko dla optymistów 09.11.05, 09:24
                            przyznam ze mnie tez zwabilas,ta blondynka z tatuazem jest fajna !!!!
                            faktycznie ten malunek troszke szpeci,moze maly motylek bylby bardziej na
                            miejscu.Ale nie wybrzydzam,dla mnie super.Och,zeby takie Mikolaj przynosil...
                            pozdrawiam,milego dzionka
                            • ellenai Re: wątek wesolątek.. tylko dla optymistów 09.11.05, 16:43
                              heheh 0kowita to dobrze wymyslila,watek niezle sie rozrosl hehehehehehhe
    • georghe Pod Rzeszowem pewien chłop fanem był muzyki pop 05.11.05, 19:40
      "Pod Rzeszowem pewien chłop fanem był muzyki pop"
      Kto to powiedział ?
      :)
      • 0kowita Re: Pod Rzeszowem pewien chłop fanem był muzyki p 05.11.05, 19:56
        A to jakiś znany cytat ? Mam się wstdzić, że nie wiem ?
        • georghe Re: Pod Rzeszowem pewien chłop fanem był muzyki p 05.11.05, 20:03
          A skąd...
          "Hej Ty w czarnej sukience", poszukaj na półce z płytami :)
          • 0kowita Re: Pod Rzeszowem pewien chłop fanem był muzyki p 05.11.05, 20:06
            he,he już wiem

            www.muzyka.jeja.pl/p/Pod,Buda/069.php
            • georghe Re: Pod Rzeszowem pewien chłop fanem był muzyki p 05.11.05, 20:22
              Bingo !
              A tak do muzyczki (optymistycznej) wracając to jestem nadal pod wrażeniem
              wczorajszego koncertu Soyki, który odbył się w JDKu na okoliczność zaduszek
              jazzowych.
              Staszek Soyka wielkim artystą JEST !!!

              I w szoku też jestem bo pierwszy raz w życiu widziałem, jak publika przed i po
              koncercie Ojcze Nasz i Zdrowaś Mario na stojąco na polecenie księżulka klepała.
              Rydzyk RULEZ !
              • lemek1 Re: Pod Rzeszowem pewien chłop fanem był muzyki p 05.11.05, 20:48
                klepali czy sie modlili?
                • zuzanna6 Re: Pod Rzeszowem pewien chłop fanem był muzyki p 06.11.05, 11:41
                  o Sojkę też bardzo lubię

                  a może takiej wszechmocy Rydzykowi nie przypisujcie, a może ludzie mieli ochote
                  się pomodlić
    • zuzanna6 Re: wątek wesolątek.. tylko dla optymistów 10.11.05, 20:12
      niech ten wątek wesolątek nie gaśsnie !

      nie martwcie się bracia i siostry, a może jutro będzie lepiej

      wierzcie, że w najbliższym czasie spotka was cos dobrego i niezwykłego, przcież
      oprócz smutków, zycie jest pełne niespodzinek
      • zuzanna6 Re: wątek wesolątek.. tylko dla optymistów 16.11.05, 18:14
        hej, Jaślanki i Jaślanie, a gdzie wasz optymizm?
        nikt tu kurde mi nie wtóruje
        • lemek1 Re: wątek wesolątek.. tylko dla optymistów 16.11.05, 23:47
          oni umieraja stojac
          • zuzanna6 Re: wątek wesolątek.. tylko dla optymistów 17.11.05, 18:02
            tak myslisz?

            to napisz cos pozytywnego

            rozbaw nas

            usmiechij sie do nas
    • zuzanna6 Re: wątek wesolątek.. tylko dla optymistów 17.11.05, 18:11
      a moze jakas sprosna piosenka dla odmiany

      przbój radzieckiego kołchozu znacie?

      tri malczyki kałchoźniki pridupali zajca
      tri niedzieli poszukieli gdzie u zajca jajca
      • ouimet Re: wątek wesolątek.. tylko dla optymistów 20.11.05, 14:53
        zuzanna6 napisała:

        > a moze jakas sprosna piosenka dla odmiany
        >
        > przbój radzieckiego kołchozu znacie?
        >
        > tri malczyki kałchoźniki pridupali zajca
        > tri niedzieli poszukieli gdzie u zajca jajca


        tri malcziki kolchozniki pridupali glizdu
        i dumali tri niedieli gdie u glizdu...glowa?

        • ouimet Re: wątek wesolątek.. tylko dla optymistów 20.11.05, 15:01
          albo takie cudenko "z tamtych" czasow"

          ...nad kolchozem ciemne chmury wisza
          na zebranie idzie Wanka z Grisza
          Wanka kandydat do Partii
          Grisza juz czlonkiem KC

          ...a w niedziela gdy nie ma zebrania
          do kosciola idzie z Grisza Wania
          Wanka jest tam organista,
          Grisza zas sluzy do Mszy.

          :)
          • aleks44 Re: wątek wesolątek.. tylko dla optymistów 20.11.05, 21:33
            albo inne cudenko z "tamtych" czasow
            "Czapajew gieroj!","nie oddamy China Zwiazku Radzieckiego"oj spiewalo sie,
            spiewalo hehe
            pozdrawiam
            • ouimet Re: wątek wesolątek.. tylko dla optymistów 23.11.05, 01:13
              aleks44 napisał:
              "nie oddamy Chinom Zwiazku Radzieckiego"
              niech spokojnie teraz spi nasz Ruski brat...
              • ouimet Re: wątek wesolątek.. tylko dla optymistów 23.11.05, 01:18
                z "tamtych"/naszych?/ czasow
                Szer,XXXX
                Jakie widzicie ewentualnosci,jezeli Chinczycy uderza na Polske?
                Szer:Dwa razy przejda przez Ruskich....i to wystarczy.
                • zuzanna6 Re: wątek wesolątek.. tylko dla optymistów 24.11.05, 21:14
                  hi hi hi jak mi się chłopcy rozśpiewali, brawo

                  w Poroninie na leszczynie
                  wiszą gacie po Leninie
                  • 0kowita Re: wątek wesolątek.. tylko dla optymistów 26.11.05, 19:56
                    "Aaaaaaaaarmia czerwna. Oni są waspaniali.
                    cały naród zachwycony...
                    z martwych wstał Gagarin "
                    • 0kowita Re: wątek wesolątek.. tylko dla optymistów 26.11.05, 20:36
                      A te śpiewy o Duni ???

                      "Poszła Dunia do obory
                      napotkała byka...."

                      Ech, jak miło drzeć się przy ognisku.
                      • aleks44 Re: wątek wesolątek.. tylko dla optymistów 26.11.05, 21:48
                        ...a jaj .... daj bedzie mlody Mikalaj
                        oj spiewalo sie spiewalo
                        • 0kowita Re: wątek wesolątek.. tylko dla optymistów 27.11.05, 06:21
                          A to ?

                          "Czy chciałaby pani chińczyka ?
                          chińczyka ? chińczyka och nie.
                          bo chińczyk to zdrajca
                          i żółte ma jajca
                          chińczyka, chinczyka och nie "

                          to ma ileś tam zwrotek ale pamiętam tylko o chinczyku i o polaku..... dawno się
                          nie darłam przy ognisku (niestety)
                          • aleks44 Re: wątek wesolątek.. tylko dla optymistów 27.11.05, 10:57
                            >dawno sie nie darłam przy ognisku (niestety)


                            mysle ze jesli chodzi o ognisko problemu wielkszego nie bedzie,
                            ale z solistka moze byc,wiec ????? zbierac galezie ???
                            pozdrawiam
                            • zuzanna6 Re: wątek wesolątek.. tylko dla optymistów 27.11.05, 20:03
                              czy normalny student pannie
                              moe zrobic dziecko w wannie
                              alez owszem, czemu nie, jemu tez nalezy sie
                            • 0kowita Re: wątek wesolątek.. tylko dla optymistów 28.11.05, 08:38
                              aleks44 napisał:

                              >
                              > mysle ze jesli chodzi o ognisko problemu wielkszego nie bedzie,
                              > ale z solistka moze byc,wiec ????? zbierac galezie ???
                              > pozdrawiam


                              Aleks, gdybym ja wystąpiła jako solistka to wszystkie ptaki od Krosna do Gorlic
                              (nawet te będące w locie) natychmiast by zdechły.Mogę śpiewać tylko w chórze.
                              Chór musi być po spożyciu i musi głośno wyć coby mnie zagłuszył.
                              • zuzanna6 Re: wątek wesolątek.. tylko dla optymistów 28.11.05, 20:09
                                hi hi hi nie martw się Okowitko, ja mam podobnie
                              • aleks44 Re: wątek wesolątek.. tylko dla optymistów 02.12.05, 16:26
                                Okowitko,o ptaki sie nie martw i tak wiekszosc odleciala,ale znam
                                miejsce ,gdzie wrony zawracaja,wiec jak sie zdecydujesz to powiedz,skrzykne
                                sasiadki,pospiewamy razem hehe
                                milego dzionka
                                • 0kowita Re: wątek wesolątek.. tylko dla optymistów 03.12.05, 16:15
                                  Ja rano widzę wrony jak lecą na południe a wieczorem wracają. Myślałam, że to
                                  Jasło jest tym miejscem gdzie wrony zawracają.
                                  A ognisko to chyba w lecie...
    • 0kowita nagła zmiana tematyki wątku weselątku 29.11.05, 18:34
      Zrób tak :
      1. Otwórz pusty dokument Worda
      2. Wpisz:
      =rand(200,99)
      nie zapomnij o znaku równości
      3. Naciśnij Enter
      4. Poczekaj ...podobno nawet w Microsofcie nie wiedzą dlaczego tak jest.
      • zuzanna6 Re: nagła zmiana tematyki wątku weselątku 29.11.05, 19:09
        a nie zepsuję kompa?

        co to ma być?
        • 0kowita Re: nagła zmiana tematyki wątku weselątku 29.11.05, 19:17
          Słowo honoru harcerki.... nie zepsujesz !!!
          • zuzanna6 Re: nagła zmiana tematyki wątku weselątku 01.12.05, 19:02
            zrobiłam to, ale jaja hi hi hi no super

            i wiecie co z tym zrobiłam, ponumwerowałam strony, jest tego 189 i wysłałam
            znajomym jako list w załączniku, a niech się głowią, hi hi hi, niby napisałam
            taki długi list i ich poczta wszystko zepsuła, uwierzą, czy spuszczą mi łomot?
            • ouimet Zuzanno-napisz 02.12.05, 02:30
              jak Ci gipsy pozdejmuja...
              ps.ajlawjuje Cie i cmokam...
              wszak lubisz "toto".
              :)
              za zyczenia dzieki.Riposte zmajstruje na osobnym watku!Ci-pa.Tzn.zegnam -chwilowo.
              • ellenai Re: Zuzanno-napisz 02.12.05, 18:00
                ouimet a ty nie lubisz "toto"????????cmoki
                • zuzanna6 Re: Zuzanno-napisz 02.12.05, 21:12
                  e tam, po co zaraz riposta, lubię jak jestes miły, pozdrawiam
                • ouimet Re: Zuzanno-napisz 02.12.05, 23:21
                  ellenai napisała:

                  > ouimet a ty nie lubisz "toto"????????cmoki
                  lubie,lubie,,,tylko inaczej wyrazane!:)))))))))))))))))))))))))))
                  • zuzanna6 Re: Zuzanno-napisz 03.12.05, 11:07
                    o proszę :)
    • ouimet Re: wątek wesolątek.. tylko dla optymistów 04.12.05, 03:02
      czym sie rozni maz od dyrektora?
      Wiedza.Dyrektor wie ze ma zastepce,a maz nie.
    • ouimet Re: wątek wesolątek.. tylko dla optymistów 04.12.05, 03:04
      Jest dwoch lysych.Ktory z nich jest bardziej lysy?
      Ten,ktory ma wieksza glowe...
    • ouimet Re: wątek wesolątek.. tylko dla optymistów 04.12.05, 03:06
      z moich terenow
      Kiedy Eskimos wie,ze jest siarczysty mroz?
      Kiedy mu sie psy lamia na zakrecie...
    • ouimet Re: wątek wesolątek.. tylko dla optymistów 04.12.05, 03:13
      jaki lekarz nie powinien poslubic pacjentki?
      Weterynarz
    • ouimet Re: wątek wesolątek.. tylko dla optymistów 04.12.05, 03:15
      figlarne
      Ta,ktora we dnie mialem na mysli-
      Jest ze mna w nocy!
      Jesli sie przysni...
      • zuzanna6 Re: wątek wesolątek.. tylko dla optymistów 04.12.05, 12:10
        cha cha cha , no fantastyczne

        chyba najbardziej rozbawił mnie ten o eskimosie
    • 0kowita chcielibyście chłopaki taki prezent pod choinkę ? 29.12.05, 16:31
      img311.imageshack.us/my.php?image=pilot1sj.jpg
      • zuzanna6 Re: chcielibyście chłopaki taki prezent pod choin 29.12.05, 19:48
        hi hi hi prezent fajny

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka