jolie_angelina 01.12.05, 17:33 studiuję sobie i udało mi się dorrwać robotę, dodatkowa aska zawsze mile widziana :) tak się chciałam pochwalić :P Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
khaki3 Re: mam pracę:) juppi :) 01.12.05, 17:45 No to gratulacje:) A co to za praca? Odpowiedz Link Zgłoś
tygrysio_misio Re: mam pracę:) juppi :) 01.12.05, 18:34 a ja chce sobie na wakacje popracowac na jakiejs budowie zeby doswiadczenia łapac...ale kto przyjmie dziwczyne bez uprawnien na budowe....?? Odpowiedz Link Zgłoś
jolie_angelina Re: mam pracę:) juppi :) 01.12.05, 20:05 no wiesz... na budowę cegły stawiać?? chyba jednak Cię nie przyjmą bo jesteś dziewczyną , mało wytrzymałe jesteśmy :) ale kjak już skończymy studia to moze bna budowie gdzieś się zakręcimy :) mam nadzieję, jakiś mały projekcik od czasu do czasu :) będzie fajnie, a póki co to.. ja będę teraz, w grudniu tylko telemarketerką firmy telekomunikacyjnej :) ale zawsze to coś :) Odpowiedz Link Zgłoś
jolie_angelina Re: mam pracę:) juppi :) 01.12.05, 20:11 a wiesz co, bo ja nawet na praktyki na budowę się nie mogłam dostać, bezpłatne, chciałam tylko zobaczyć jak to faktycznie, jak wygląda deskowanie, ścianka szczelna, zbrojenie, tak na żywo, nie pusta teoria, i nici, nie chcieli dziewczyn... powiedzieli że bhp im nie pozwala i nie przyjmują nikogo, a potem się okazało, że klesi jakichś wzięli.... mały pożytek z babek by mieli chyba... Odpowiedz Link Zgłoś
tygrysio_misio Re: mam pracę:) juppi :) 01.12.05, 21:19 wiesz co...a ja jestem po pierwsze szowinistka i jka mi taki facet wyskoczy/podskoczy ze jestem baba to sie zdziwi...pozatym ja jestem w glebi duszy facetem i nie uwazam zebym byla gorsza bo np nie toleruje pijanstwa...a jednak czasem to jest problem na budowach i wydaje mi sie ze silna babka jest lepszym kierownikiem budowy niz facet ktory "no wie pan..dziecko mi sie urodzilo i chcialam taki maly poczestunek" " no dobrze byle nie za duzo" Odpowiedz Link Zgłoś