Dodaj do ulubionych

Garmin czy TomTom?

22.01.11, 14:17
Witam,
chcę kupić nawigację ale jestem zupełnym laikiem w tej dziedzinie i proszę o pomoc.
Ma służyć do jazdy po Polsce ale też (rzadko) po Europie.
Trochę popytałam i mam dwie do wyboru: Garmin Nuvi 1390T lub TomTom XXL 42 IQ.
Proszę o pomoc w wyborze.
Aha jak kupię taka nawigację, to będą w niej wgrane mapy, a aktualizacje mogę później wgrać za strony producenta bezpłatnie. Dobrze rozumiem?
Dzięki za pomoc.
Obserwuj wątek
    • jorn Re: Garmin czy TomTom? 23.01.11, 10:37
      Nie wiem, jak w Garminie, ale w Totmtomie sprawa aktualizacji map wygląda następująco:
      1. Mapa obiecana na pudełku będzie już zainstalowana w urządzeniu.
      2. Jeśli urządzenie jest objęte gwarancją najnowszych map, to w ciągu kilku tygodni od zakupu (dokładne informacje w instrukcji obsługi) można pobrać za pośrednictwem programu Tomtom Home najnowszą wersję mapy.
      3. Później bezpłatnie można pobierać drobne poprawki mapy zaproponowane przez użytkowników tej mapy (można też poprawiać mapę we własnym zakresie i udostępniać te poprawki innym). Poprawki te dotyczą np. zmiany ograniczeń prędkości, kierunku ruchu na poszczególnych drogach, zakazów skrętu na skrzyżowaniach itp. Nie obejmują nowowybudowanych dróg. Za pełną aktualizację mapy trzeba zapłacić.

Pozdrawiam
      • isia10 Re: Garmin czy TomTom? 23.01.11, 11:19
        Dzięki serdeczne.
        Już mam pojęcie (jako takie) w sprawie map, a jeszcze możecie poradzić w wyborze Garmin czy Tomtom?
        Będę wdzięczna
        • jorn Re: Garmin czy TomTom? 23.01.11, 16:56