Dodaj do ulubionych

Nawigacja wprowadza w błąd

15.11.22, 22:19
Rzadkie jaja. Zamiast rozładować ruch na zakopiance, kieruje po staremu. Czemu tego do Google wcześniej nie zgłosili?
Obserwuj wątek
    • waga170 Re: Nawigacja wprowadza w błąd 15.11.22, 22:36
      To jest spisek. Nie kierowali do tunelu bo wiedzieli ze w tunelu nie dzialaja ich chemtrails.
      • al.1 Re: Nawigacja wprowadza w błąd 15.11.22, 23:06
        waga170 napisała:

        > To jest spisek. Nie kierowali do tunelu bo wiedzieli ze w tunelu nie dzialaja ich chemtrails.

        W tunelach jest wentylacja. A tu poczytka edukacyjna.
        • waga170 Re: Nawigacja wprowadza w błąd 15.11.22, 23:40
          Te chemtrails cos slabo dzialaja. Takie same widzialem na pietnastowiecznym obrazie. Tyle wiekow nas zabijaja a my zyjemy i sie rozmnazamy.
          • qqbek Re: Nawigacja wprowadza w błąd 15.11.22, 23:46
            waga170 napisała:

            > Te chemtrails cos slabo dzialaja. Takie same widzialem na pietnastowiecznym obr
            > azie. Tyle wiekow nas zabijaja a my zyjemy i sie rozmnazamy.

            Mam dziwne wrażenie, że al.1 się nie rozmnożył... węszę "syndrom niedojebania", gdy go czytam.
            Więc coś z tymi chemtrailsami może być "na rzeczy"... wierzący w nie mają najwyraźniej wyższe szanse na incelstwo i wykluczenie z puli genetycznej... czyli, summa summarum, ma chłop rację, że chemtrailsy szkodzą!
            • waga170 Re: Nawigacja wprowadza w błąd 16.11.22, 07:21
              Wyznawcy trucia nas przez chemtrails w swoich "dzielach" publikuja czesto zdjecia zwyklych chmur typu cirrus jako wielkie chemtrails. W Ala "poczytce edukacyjne"j jest zdjecie chmury cirrus uncinus (haczykowaty) jako trujacy chemtrail. Ta chmura poprzedza front cieply i oznacza ze za dzien-dwa bedzie padalo. Samo dobro a nie trucizna.
              • al.1 Re: Nawigacja wprowadza w błąd 16.11.22, 21:10
                waga170 napisała:

                > Wyznawcy trucia nas przez chemtrails w swoich "dzielach" publikuja czesto zdjec
                > ia zwyklych chmur typu cirrus jako wielkie chemtrails. W Ala "poczytce edukacyj
                > ne"j jest zdjecie chmury cirrus uncinus (haczykowaty) jako trujacy chemtrail. T
                > a chmura poprzedza front cieply i oznacza ze za dzien-dwa bedzie padalo. Samo d
                > obro a nie trucizna.

                Dupa w kwiatach. Masz całe morze chemtrailsów. Tworzą kraty na niebie, pecznieją i mlecznieją. Setki tysięcy zdjęć. Możesz wytłumaczyć kto/co jest sprawcą takiego syfu na niebie? Czy leciadła rozsiewają cirrusy ((?))
                Może nam tu wyłożysz co wylatuje z dysz montowanych na skrzydłach ((?)) ((!))
          • klemens1 Re: Nawigacja wprowadza w błąd 16.11.22, 08:57
            waga170 napisała:

            > Te chemtrails cos slabo dzialaja. Takie same widzialem na pietnastowiecznym obr
            > azie. Tyle wiekow nas zabijaja a my zyjemy i sie rozmnazamy.

            Wczoraj pękło 8 miliardów.
            Jeżeli tych trucicieli zatrudniliby do wyrębu lasu, to za parę lat mielibyśmy wszędzie puszczę.
          • al.1 Re: Nawigacja wprowadza w błąd 16.11.22, 20:59
            waga170 napisał:

            > Te chemtrails cos slabo dzialaja.

            - Byłeś w przychodniach? Ja tak, by odwiedzić kolegę. Kolejki tasiemcowe, a przeważają emeryci.
            - Chemtrailsy nie mogą działać błyskawicznie, bo skończyło by się życie na planecie (może z wyjątkiem niesporczaków).
            - Załączam zwykle dokumentację. Jest zazwyczaj w j. ang., bo w polskim nie jestem w stanie znaleźć, acz nie wykluczam, że jej nie ma. Czy zapoznajesz się z nią choćby pobieżnie? Nawet nie trzeba wszystkiego rozumieć.
            - Ludzie połapali się do czego prowadzą śmiercionki, więc teraz "najlepszym" sposobem na eksterminację jest intensyfikacja i "wzbogacanie" smug chemicznych
            - Będą (moje przypuszczenie) co raz to bardziej zjadliwe, a baranom do głowy nie przyjdzie, że to depopka.
            - Jest niesamowity wzrost chorób (trudnych do zidentyfikowania i co do przyczyny) neurodegeneracyjnych, bezpłodności i defektów płodu, spowodowny choćby tylko smugami chemicznymi.
            - Jeżeli twierdzisz, że to teoria spiskowa, to jak wytłumaczysz choćby ten syf, który obserwujemy na niebie? Co według Ciebie zrzucają na ludzi? Tego nie da się nie zauważyć.

            > Takie same widzialem na pietnastowiecznym obrazie. Tyle wiekow nas zabijaja a my zyjemy i sie rozmnazamy.

            Na którym? Teraz nawet disneyowskie filmy są uwspółcześniane przez ubogacanie ich smugami chemicznymi i przekazami podświadomymi (subliminal - może się da wygóglać).




            • waga170 Re: Nawigacja wprowadza w błąd 16.11.22, 21:30
              Powoli mnie przekonujesz. Jestes najlepszym dowodem na to ze chemtrails dzialaja, bo masz:

              Acid Reflux
              (ADHD) Attention Deficit Hyperactivity Disorder
              Allergies
              Alzheimer's Disease
              Aluminum build up in Pineal Gland (Czy to zoladz pracia?)
              Asthma
              Autism (evidence links autism to mercury)
              Autoimmune Diseases
              Blood in the Urine
              Borderline personality disorder

              I cala reszte tez. a zwlaszcza BRAIN FOG i LEARNING DISABILITIES.
              • al.1 Re: Nawigacja wprowadza w błąd 18.11.22, 01:53
                waga170 napisała:

                > Powoli mnie przekonujesz. Jestes najlepszym dowodem na to ze chemtrails dzialaj
                > a, bo masz:
                >
                > Acid Reflux
                > (ADHD) Attention Deficit Hyperactivity Disorder
                > Allergies
                > Alzheimer's Disease
                > Aluminum build up in Pineal Gland (Czy to zoladz pracia?)

                Nie. Szyszynka

                > Asthma
                > Autism (evidence links autism to mercury)
                > Autoimmune Diseases
                > Blood in the Urine
                > Borderline personality disorder
                >
                > I cala reszte tez. a zwlaszcza BRAIN FOG i LEARNING DISABILITIY

                Jeżeli mam jakąś z tych chorób, to przynajmniej o tym nie wiem. Od dekad nie używam leków, więc sobie zdrowia nie zrujnowałem. A te, które kiedyś brałem, to antybiotyki.

                Wymigałeś się od odpowiedzi, co powoduje ten syf na niebie, który pojawia się natychmiast, gdy jest słoneczna pogoda. Postudiuj trochę.









                • waga170 Re: Nawigacja wprowadza w błąd 22.11.22, 04:07
                  al.1 napisał:

                  > Szyszynka

                  Al, ja chyba Ciebie widzialem kiedys w rzezniczym. Prosiles o kikilo szszyszynki i kikilo gogolonki.

            • kanna13 Re: Nawigacja wprowadza w błąd 16.11.22, 22:59
              al.1 napisał:

              >
              i przekazami podświadomymi
              >

              Tutaj dają trzy gratis

              • al.1 Re: Nawigacja wprowadza w błąd 18.11.22, 02:00
                kanna13 napisał:

                > al.1 napisał:
                >
                > >
                > i przekazami podświadomymi
                > >
                >
                > Tutaj dają t
                > rzy gratis


                Na podświadomość wpływ mają nie tylko dźwięki. Moim zdaniem - obrazy też.
            • waga170 Re: Nawigacja wprowadza w błąd 17.11.22, 00:24
              al.1 napisał:

              >> waga170 napisał:

              >> Takie same widzialem na pietnastowiecznym obrazie.

              > Na którym?

              Jan von Eyck "Ukrzyzowanie" (Crucifixion). Bedzie pokazany w zalaczonym dole linku. A na kilku obrazach, zwlaszcza jednym ktorego fragment powiekszyli, widac nawet lecace samoloty rozsiewajace te smugi. Jeszcze jeden obraz pokazuje ze balony nie byly gorsze.

              www.metabunk.org/threads/linear-clouds-in-old-painting.7223/
              • al.1 Re: Nawigacja wprowadza w błąd 18.11.22, 02:58
                waga170 napisała:

                > Jan von Eyck "Ukrzyzowanie" (Crucifixion). Bedzie pokazany w zalaczonym dole linku. A na kilku obrazach,
                > zwlaszcza jednym ktorego fragment powiekszyli, widac nawet lecace samoloty rozsiewajace te smugi.
                > Jeszcze jeden obraz pokazuje ze balony nie byly gorsze.
                >
                www.metabunk.org/threads/linear-clouds-in-old-painting.7223/

                Formacje chmur mogą przypominać smugi chemiczne - nie widzę w tym nic dziwnego. Natomiast nigdzie nie widziałem "okratowanego" nieba. Trzeba być ślepym jak śleporód, żeby tego nie zauważyć, jak też leciadeł, które które dokonują zrzutów trutki na ludzi, którzy traktowani są jak insekty. Niżej parę poglądowych fot:
                i.imgur.com/hNjaFc6.jpeg
                i.imgur.com/oy4djq0.jpeg
                i.imgur.com/W9cfCdg.jpeg
                i.imgur.com/qH4VYZr.jpeg
                i.imgur.com/HZPtY6t.jpeg
                chemtrailsprojectuk.com/evidence/photos
                No to jakie będzie wyjaśnienie sprayowania? Prozdrowotne, obowiązkowe inhalacje? :D

                • waga170 Re: Nawigacja wprowadza w błąd 18.11.22, 04:16
                  Al, ja ten link ze starymi obrazami zapodalem nie zeby Ciebie o czyms przekonac, tylko zeby pokazac innym Forumowiczom ze jestem czlowiek kurturarny i interesuje sie historia sztuki.
                  • al.1 Re: Nawigacja wprowadza w błąd 18.11.22, 12:58
                    waga170 napisała:

                    > Al, ja ten link ze starymi obrazami zapodalem nie zeby Ciebie o czyms przekonac,
                    > tylko zeby pokazac innym Forumowiczom ze jestem czlowiek kurturarny i interesuje
                    > sie historia sztuki.

                    A, to co innego, bo prądy powietrza w podobny sposób od miliardów lat roznoszą parę wodną (kształtują chmury) jak i w obecnych czasach chemiczny syf (kształtują smugi chemiczne). Nic w tym nadzwyczajnego. Najistotniejsze jest to, przy czystym niebie te trucizny wylatują z samolotów, które latają jak wściekłe i przecinają niebo pod różnymi kątami i w zależności od siły prądów powietrznych przybierają odpowiednie kształty. Jakby ktoś wziął lunetę, to by zobaczył, że te leciadła są nieoznakowane! Pełna konspira.
    • klemens1 Re: Nawigacja wprowadza w błąd 16.11.22, 09:07
      al.1 napisał:

      > Rzadkie jaja. Zamiast rozładować ruch na zakopiance, kieruje po staremu. Czemu tego do Google wcześniej nie zgłosili?

      Tak w temacie - to żadne novum.
      Jak otworzyli węzeł Salomea - było to samo. Tunel pod Ursynowem - to samo. Co ciekawe, gugiel zaczął pokazywać tory ruchu pojazdów w pustym polu - i być może tylko po tym "wnioskuje", że oddali tu nowy odcinek.
      W openstreetmap robią to tak, że zaznaczają dany odcinek "w budowie" a jak zostaje oddany do użytkowania, to wystarczy flagę "budowa" wygasić.
      • al.1 Re: Nawigacja wprowadza w błąd 16.11.22, 21:14
        klemens1 napisał:

        > Tak w temacie - to żadne novum.
        > Jak otworzyli węzeł Salomea - było to samo. Tunel pod Ursynowem - to samo. Co c
        > iekawe, gugiel zaczął pokazywać tory ruchu pojazdów w pustym polu - i być może
        > tylko po tym "wnioskuje", że oddali tu nowy odcinek.
        > W openstreetmap robią to tak, że zaznaczają dany odcinek "w budowie" a jak zost
        > aje oddany do użytkowania, to wystarczy flagę "budowa" wygasić.

        Ja miewałem odwrotne sytuacje. Jechałem jak prowadził nawigator, a okazywało się, że drogi były zamknięte z powodu remontu/przebudowy. Takie przypadki też powinny być na bieżąco aktualizowane.
    • wislok1 Re: Nawigacja wprowadza w błąd 16.11.22, 18:15
      To nie sa rzadkie jaja...

      Google musi skorygowac mapy, wprowadzic poprawki do swojego systemu nawigacji w internecie i dopiero wtedy to zacznie funkcjonowac....

      Zabiera to z tydzien czasu....

      U mnie uruchomili tenel Oberau kolo Garmisch-Partenkirchen i nawigacja google pokazywala caly czas po jego otwarciu, zeby jechac stara droga
      • al.1 Re: Nawigacja wprowadza w błąd 16.11.22, 21:16
        wislok1 napisał:

        > To nie sa rzadkie jaja...
        >
        > Google musi skorygowac mapy, wprowadzic poprawki do swojego systemu nawigacji w
        > internecie i dopiero wtedy to zacznie funkcjonowac....
        >
        > Zabiera to z tydzien czasu....
        >
        > U mnie uruchomili tenel Oberau kolo Garmisch-Partenkirchen i nawigacja google p
        > okazywala caly czas po jego otwarciu, zeby jechac stara droga

        To chyba urzędnicza opieszałość. Taka poprawka powinna zająć max. 8 godzin.
        • wislok1 Re: Nawigacja wprowadza w błąd 16.11.22, 22:22
          TO sa mapy google, prywatna firma, trzeba wprowadzic na mape przebieg tunelu, DOKLADNY PRZEBIEG, nie jakies fantazje....
          To nie jest takie proste....

          Do tego polaczenia nowego tunelu z innymi drogami....

          Do tego to trzeba wklepac do komputera......

          Teoretycznie 8 godzin, praktycznie tydzien.....

          Z tym nowym tunelem OBERAU w radiu byly narzekania, ze nawigacja kieruje na stara droge i ze to idiotyzm...

          Inwestor tlumaczyl, ze nawigacja NIE ZAKAZUJE myslenia i ze jest cos takiego jak znaki drogowe, znkai drogowe JEDNOZNACZNIE kierowaly na nowy tunel....
          • qqbek Re: Nawigacja wprowadza w błąd 16.11.22, 22:31
            Tłumaczysz coś gościowi, który uważa, że smugi kondensacyjne to światowy spisek mający na celu depopulację.
            Tak serio - chce się ci?
            Na co liczysz?
            Na zrozumienie? 😂
            • al.1 Re: Nawigacja wprowadza w błąd 18.11.22, 03:16
              qqbek napisał:

              > Tłumaczysz coś gościowi, który uważa, że smugi kondensacyjne to światowy spisek mający na celu
              > depopulację.

              Że co, że jak? Nie słyszałeś o depopulacji (eufemizm rzecz jasna)? Śnij swój sen.
              --
              We Jews, we are the destroyers and will remain the destroyers. Nothing you can do will meet our demands and needs. We will forever destroy because we want a world of our own.
              Maurice Samuel
    • bolo2002 Re: Nawigacja wprowadza w błąd 17.11.22, 08:41
      Bo z ta nawigacja w Google- to był rzadowy wirus. Bali sie- że sie wiadukt zaraz zawali- jak tysiace aut na zakopane ruszą i wprowadzili wirusa. A jak juz wiadukt nie padł- to zaraz nawigacja bedzie dobrze pokazywac drogę. Ale ja i tak doZzakopca nie pojadę- bo po co? Po to- żeby truć sie smrodem z pieców w tej dolinie? Sa inne i zdrowe miejsca w polskich górach 1 A dla ciekawskich to przypomnę tylko, ze już w 1977 r samochody stały w korkach do Zakopca i stoja ... do dziś. Wg mnie nic sie nie zmieniło od lat. Ja o zakopcu zapomniałem dawno-przestałem tam jezdzić.
      • wislok1 Re: Nawigacja wprowadza w błąd 17.11.22, 18:29
        No, bez przesady, to ciekawe kulturowo miasto....

        W zasadzie podobne do Garmisch-Partenkirchen, tam tez jest kultura goralska...
        W sumie tyle samo mieszkancow, wielka skocznia, liczne kolejki gorskie, deptak dla turystow.....

        Jednak Ga-Pa zdecydowanie wygrywa, jest o wiele ladniejszym miastem.....

        Wspolne jest to, ze przez najazd turystow jedni miejscowi maja niezly zarobek, inni prze.ane, bo miasta sa bardzo drogie, np. wynajmem mieszkan....

        No i gory, Alpy i Tatry,, sa tak samo piekne w okolicach Ga-Pa i Zakopanego
    • engine8t Re: Nawigacja wprowadza w błąd 22.11.22, 03:52
      Wczoraj wrcalem z San Francisco i oczywiscei najwieksz problem to przejchac prtzez LA bo tam zawsze balbo korki albo parking. Srednai predkosc to zwykle 40mph... sprawdzilem jak droga sugerujae Googiel a jaka navigacja w aucie ktora tez ma aktualne dane o ruchu i korkach. Ale googiel; zqwsze byl super dokladny bo nie tylko uzywa sowich danych ale ma i te od Waze.
      No wiec googole od rana pokazywal ze na autostradzie 5 jest zator i zamknieta i sugeruja objazdy strasznie dlugie...
      No wiec sprawdzelem co godzine jak juz bylem w drodze i przed LA Googiel pokazuje ze #5 zamknieta i kieruja na #405 ktora leci obok LAX i tez zatkana i do tego dluzsza ...
      Ale zona mowi "Przeciez ty Googlowi nie wierzysz?" No i co mialem zrobic? - zgodzilem sie ... Mowie jedziemy jak pokazuje nawigacja samochodowa...
      I co sie okazalo ze przelecielismy przez LA jak nigdy - #5 byla prawie pusta (jak na LA tzn jechalismy jakies 65mph jak panbuk przykazal ) ....
      Malzonka mowi ze Lud uwierzyl w Google a wszyscy uzywajacy Androd auto i google maps pojechali przez #405 i oczywiscie ja zatkali... I kurcze chyba miala racje bo nikt nigdzie o zamknecoi nie informowal a zamoknieci e#5 bo bylby naprawde big deal...bo glowna droga z PN na PD
      Tak sobie mysle ze ktos chyba googla w ciula zrobil i zrobil sobie jaja przekierowujac ruch.. moze ruskie shakowali?
      Tak ze ciaglle nie woerz w nic co znajduje sie na googlu...
      • waga170 Re: Nawigacja wprowadza w błąd 22.11.22, 04:35
        SFO to SNA 90 minut wedlug Google.
        • engine8t Re: Nawigacja wprowadza w błąd 22.11.22, 18:37
          90 minut? Ok.. czyli 1.5 godziny ale nalezy dodac , 30 minut na dojazd plus 30 min na oddanie auta, bycie 2 godziny przed lotem, potem wyjscie z lotniska nastepne 30 minut i dojazd do domu godzina ..
          To ile mi wyszlo?.. 6 godzin a to dokladnie tyle ile zajela jazda.
          • waga170 Re: Nawigacja wprowadza w błąd 22.11.22, 19:42
            Zawsze mozesz poprosic pilota zeby Cie wysadzil nad domem:)
            • engine8t Re: Nawigacja wprowadza w błąd 22.11.22, 21:17
              Nie mozesz - ba teraz sie blokuja w kabinach .... No i jakby sie pomylil i zrzucil mnie nad woda?
          • trypel Re: Nawigacja wprowadza w błąd 22.11.22, 19:48
            Dlaczego na lokalnych lotach musisz być 2h przed lotem na lotnisku?
            • waga170 Re: Nawigacja wprowadza w błąd 22.11.22, 19:58
              Zeby mu sie matematyka zgadzala, 6 i 6.
              • trypel Re: Nawigacja wprowadza w błąd 22.11.22, 20:16
                Tak właśnie pomyślałem:)
            • engine8t Re: Nawigacja wprowadza w błąd 22.11.22, 21:15
              A skad mam wiedziec dlaczego?
              Nie musisz byc a raczej chcesz bo nasi kontrolerzy bezpieczenstwa sa w zwiazkach zawodowych i pracuja bardzo powoli a wiec mozesz nie zdazyc przejsc kontroli.. zwlaszcze teraz kiedy zbliza sie Thanksgiving a wiec najbardziej busy czas na lotniskach. Syn lecial z/do San Diego i mowil ze na lotniskach byla masakra - ludzie strasznie zateskinili za lataniem ?
              • waga170 Re: Nawigacja wprowadza w błąd 22.11.22, 21:31
                Pamietam ze byl lot z Los Angeles do San Diego, to jest co, sto mil? i zastanawialem sie czy to nie dla tych co nie maja samochodu, bo w sumie by bylo szybciej samochodem. A z San Francisco do Los angeles lecialem i pamietam ze najadlem sie strachu jak wyjrzalem przez okno, bo myslalem ze juz pewnie osiagnelismy pelna wysokosc a my tuz nad gorami. Spadamy? Awaria silnikow? Nie, my juz podchodzilismy do ladowania, hehe.
                • engine8t Re: Nawigacja wprowadza w błąd 23.11.22, 00:49
                  SFO do LAX to calkime sobie lot. Jakies 350 mil.
                  LAX do San Diego sa nawet krotsze bo to niecale 120 mil i nie wiem nawet na jak wysokosc sie wzbijajaja

                  Kiedys jak sie rozwijala Dolina Krzemowa to postanowiano zrobic bezposrednie loty z San Jose to Osaki w Japoni.. A ze Lotnisko w San Jose nie mialo dlugich pasow wiec taki MD11 nie mogl wystartowac z pelnymi zbiornikami paliwa... A wiec wlewano jedynie pare wiaderek i ten startowal, wznosil sie ponad drzewa i ladowal jakies 40 mil dalej w Oakland gdzie tylko tankowal z boku i wtedy lecial
                  A loty z SNA maja to do siebie ze tu miasta nie pozwalaja samlotom na robienievszumu wiec jak samolot startuje z SNA to wzbija sie bardzo ostro w gore na jakies 1000 fiutkow na pelnym gazie i zmniejsza "gaz" do min aby wyleciec /szybwac nad wode i tam dopiero sie wznosi. Zwsze pilot ostrzega ludz aby sie nie bali ze najpierw jak rakieta w gora a potem nagle cisza przez 10 minut
                • trypel Re: Nawigacja wprowadza w błąd 23.11.22, 22:26
                  A to dla tych co nie mają motorówki
                  www.fly4free.pl/loty-na-najkrotszej-trasie-swiata-za-44-pln/

                  Świat strasznie zmalał.
                  Skończyłem pracę o 17.15
                  Wsiadłem w auto i właśnie dojechałem do Białegostoku a tu snieg.
                  550 km
                  I pecherz wciaz daje rade.
      • al.1 Re: Nawigacja wprowadza w błąd 23.11.22, 19:57
        engine8t napisał:

        > Ale zona mowi "Przeciez ty Googlowi nie wierzysz?

        Mój kolega (z Anglii) polecił mi nawigatora Karta GPS , który ściągnąłem sobie na komórkę. Nie korzystałem z niego, bo nie miałem takiej potrzeby. Był z niego bardzo zadowolony, bo gdy jego współpasażer szukał miejsca docelowego, Google były bezradne. Na to on kliknął w Karta GPS i bez najmniejszego problemu znalazł miejsce przeznaczenia. Ikona tego nawigatora jak na stronie apps.apple.com/pl/app/karta-gps-nawigacja-i-mapy/id1072400876?l=pl ale instalowałem go chyba z innej.

    • bolo2002 Re: Nawigacja wprowadza w błąd 03.12.22, 09:00
      Nawigacja w Polsce działa tak samo jak internet-czyli fatalnie . Piszą , ze 5G maja i działa a u mnie stare 3G nie działa. Może dlatego, ze to G to g....o- tak jak wiele rzeczy w tym kraju. Kiedyś z zoną jeżdzilismy w kółko i dookoła jak to sie mówi i nie mogliśmy ruszyc z miejsca- bo tak nas prowadziła nawigacja i trwało to chyba 20 minut. Aż sie wkur... i wyłaczyłem- i wyjechaliśmy. Znam przypadek kierowcy, który terenówką wjechał do jeziora i sie utopił- bo tak go prowadziła nawigacja! Jaki kraj taka jakość! Bardzo często nie korzystam- czasem lepiej wg słońca lub na nos- przewaznie sie udaje.
      • trypel Re: Nawigacja wprowadza w błąd 03.12.22, 11:22
        Bolo zdradź mi proszę czy to pis wyłącza satelity nad Polską i dlatego nawigacja ci źle działa czy tylko obajtek w nocy przestawia drogi żeby się bolo gubił?
      • wislok1 Re: Nawigacja wprowadza w błąd 03.12.22, 18:39
        Tak nie jest nawigacja jest tworzona przez ludzi i dla ludzi, bledy sie zdarzaja....

        W DE juz mnie kilka razy szlag trafil, jak nawigacja w google maps pokazywala, ze dotarlem do celu, a cel, czyli dana firma nie byl w zasiegu wzroku.....

        Wystarczylo zalozyc, ze firma jest okolo 100-200 metrow dalej, ale dojazd do niej jest skomplikowany....
        CZyli z tego miejsca, gdzie pokazuje mapa google sie NIE DA....

        Trzeba objechac z 500 metrow, dotrzec z innej strony..
        W linii prostej moze byc 100 metrow, faktycznie trzeba przejechac 500 metrow....
        Prosty powod: jest rzeczka, nie ma mostu, firma jest po drugiej stronie rzecki....
        Musisz dojechac do skrzyzowania, wybrac inna droge...

        Nawigacja to jest tylko pomoc, ona NIE MOZE wylaczac myslenia...

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka