Dodaj do ulubionych

Hihihi Alfa 155 vs Xedos 6 :)

08.05.05, 12:43
www.eunos500.jp/member/fiat/data/dsc00017-w800.jpg

Niechcący znalalzłem w necie. Kto uczestniczył w dawnej dyskusji to będzie
wiedział o co chodzi :)))
Obserwuj wątek
      • szymizalogowany Re: Hihihi Alfa 155 vs Xedos 6 :) 08.05.05, 14:55
        > no sedes jest ladniejszy ale co z tego wynika?

        Uważaj!

        Stwierdzając ten oczywisty fakt podważyłeś forumowe status quo fanów Alfy :)

        Teraz mogą się na ciebie posypać przekleństwa. Radzę ci zastosować się do
        starego dobrego przysłowia "jeśli wleziesz między wronu musisz krakać tak jak
        one" i przyznać, że 155 jest wspaniała a Xed przy niej wygląda jak stary grat z
        innej epoki.

        :)
        • ml_500 Re: Hihihi Alfa 155 vs Xedos 6 :) 08.05.05, 15:04
          drogi szymi. nie podlega dyskusji ze design alfy 155 nie przetrwal proby czasu
          tak samo jak design lancii czy fiatow. xedos jest jak na japonskie auto bardzo
          ladnyi co najwazniejsze bedzie jeszcze kilka lat.

          a krytyki sie nie boje i przyjme ja meznie:)
          • wahacz Re: Hihihi Alfa 155 vs Xedos 6 :) 08.05.05, 15:10
            Ta dyskusja juz byla wiec tylko dla przypomnienia okazalo sie ze wiekszosc
            forumowiczow woli Alfe niz Xedosa. Szymi byl zalamany i nie umial przyjac iz
            wiekszosc ludzi ma inne zdanie niz "jedynie sluszna" jego opinia. Ja wole Alfe.
            • szymizalogowany hahahhaha 08.05.05, 15:37
              > wiekszosc
              > forumowiczow woli Alfe niz Xedosa


              buahahhaha

              www.carlone.ch/Alfa-155-VS-SD-1.JPG
              www.eunos500.jp/member/dmngs/data/01-w800.jpg
              www.eunos500.jp/member/koi/data/001-w800.jpg

              albo to:


              www.eunos500.jp/member/ponta/data2/pont0327-w800.jpg
              www.carlone.ch/Alfa-155-VS-SD.JPG
              www.carlone.ch/Alfa-155-VS-SD-2.JPG

              Nie no spoko, Alfa to super nowoczesny "disajn", na pewno ajkiegoś Dżuziaro
              albo Pynyfaryny tych samych co zrobili Lanosa, Nubire czy ostatnio tą chińską
              limuzyne co będzię u nas psrzedawana :))

              Xed nie ma co szukać :)
              www.eunos500.jp/member/ponta/data2/pont0330-w800.jpg

              A tutaj inny wspaniały sprzęt nowoczesny podobny zresztą bardzo do Alfy 155
              (ten sam poziom stylistyczny):

              www.autocentre.ua/ac/03/04/images/09/Fiat-32.jpg
              br.geocities.com/tngdesign2003/ml/TEMPRA.jpg
              gdzie takie coś www.eunos500.jp/member/ritz/data/dscn0466-w800.jpg

              może się równać do tych wspaniałych włoskich bolidów. 155 to takie kieszonkow
              eLamborghini :)

              hihihi

                    • wonnan29 Re: A U WAS BIJĄ MURZYNÓW !!! hihihihi (n/t) 08.05.05, 16:33
                      nasivin napisał:
                      > Szymi - chcialbym Cie zapytac o koszty utrzymania xedosa:
                      > 1. Jak z dostepnoscia czesci i cenami ? Duzo jest zamiennikow ?

                      Raczej ci nie odpowie,nie jest tajemnica ze szymizblatowany wogole nie
                      inwestuje w swoj szpachlowoz,pisal ze klima nie dzial bo popsuta,zarowki
                      poprzepalane i cos skrzypi ale on toma gdzies bo dla niego najwazniejsza jest
                      jadosc z jazdy jak w BMW "freude am fahren" hehe!
                    • szymizalogowany Re: A U WAS BIJĄ MURZYNÓW !!! hihihihi (n/t) 08.05.05, 18:17
                      > 1. Jak z dostepnoscia czesci i cenami ? Duzo jest zamiennikow ?

                      Części są od ręki ale bardzo drogie - część ma zamienniki a część nie ma, ale
                      zamienniki (oczywiście też japońskie) są droższe niż oryginalne części do BMW
                      czy Mercedesa :)

                      Także nie licz że będzie tanio jak się coś popsuje.

                      > 2. Ile pali - w miescie/na trasie przy spokojnej jezdzie a ile przy szybkiej

                      w mieście przy normalnej jeździe: 11-12 litrów
                      w mieście przy ostrej jeździe: 15 litrów
                      na trasie przy spokojnej jeździe ok 80-90kmh: 7 litrów
                      na trasie przy jeździe non stop między 180 a 220 kmh: 13-14 litrów
                      na trasie przy normalnej jeździe 110-130 kmh: 8-9 litrów

                      w zimie + 0,5 litra


                      > 3. Jak z awaryjnoscia ?

                      Ogólnie to bardzo bardzo bezawaryjne auto. Niestety jak się coś zepsuje to
                      drogo kosztuje naprawa.


                      A co do plusów i minusów to nie zwracaj uwagi na te brednie które inni
                      opowiadaja. Ja ci obiektywnie napisze co jest dobre a co do dupy:

                      Plusy:

                      + silnik - super V6, super cichy, suuper kultura pracy, wcale niezły "dół"
                      + spasowanie elementów zarówno zewnętrznych jak i wewnętrznych, ogólnie jakość
                      + zawieszenie - bardzo dobre zawieszenie jeśli lubisz sobie pojeździć ostrzej
                      po bocznych drogach. trzyma się jak przyklejony - od niego lepsze jest tylko
                      BMW (no i jakieś sportowe modele) - xed jest lekko podsterowny
                      + pozycja kierowcy - siedzi się bardzo nisko, zresztą samcohód jest niski i ma
                      nisko położony środek ciężkości co też poprawia właściwości jezdne
                      + dobrze trzymające siedzenia (szczególnie w wersjach po liftigu od 1997)

                      A co jest do dupy?

                      - hamulce - bardzo słabe hamulce, w zasadzie jest z nimi ciągły problem,
                      nagrzewają się ostro tarcze przy ostrej jeździe, krzywią się po jakimś czasie
                      co powoduje wibracje przy hamowaniu (o dziwo ABS jest bardzo dobry w tym sensie
                      że włącza się akurat wtedy kiedy trzeba nie za wcześnie i nie za późno)
                      - bardzo mało miejsca z tyłu (mimo 4 drzwi ci z tyłu to miejsca mają tyle co w
                      jakimś samochodzie 2+2)
                      - kiepska widocznośc do tyłu
                      - hacząca skrzynia biegów (i rozwalający sie po jakimś czasie synchronizator
                      III) - ogólnie skrzynia jest słaba z długimi drogami lewarka
                      - światła - naprawdę kiepskie reflektory mimo że soczewkowe to palą się jak
                      świeczki
                      - pedał gazu jest za blisko prawej ściany kabiny przez co ciężko jest prawą
                      nogą jednocześnie hamować ze zwiększeniem obrotów bo się pięta nie mieści -
                      pomaga jazda w lekkim obuwiu jak się szaelej w weekedn - no ale jak jeździsz
                      na co dzień po mieście i normalnie redukujesz przy hamowaniu w ten sposób to
                      przeszkadza - dla mnie to duży minus
                      - za duża kierownica (mogła by byc ciur mniejsza)
                      - nieprecyzyjny układ kierowniczy i za mało bezpośredni (nie wiem ile tam
                      obrotów od końca do końca ale za dużo)


                      Kokpit według mnie jest zupełnie przeciętny oprócz tego że plastik jest cały
                      nagumowany i bardzo dobrej jakości, zegary są super głęboko umieszczone, bez
                      żadnych refleksów i sprawiające wrażenie wysokiej jakości - ale jest wąski
                      tunel środkowy, i raczej brzydka konsola środkowa - ale tak jak mówię to nic
                      strasznego po prostu mi sie podoba kokpit w M3 Full Leather albo nowym A8 :) Al
                      ejak porównasz Xeda do starszego Mondeo czy Vectry to wszystko ci sie wyda
                      super :)
                      • hubort Re: A U WAS BIJĄ MURZYNÓW !!! hihihihi (n/t) 08.05.05, 19:35
                        szymizalogowany napisał:

                        > A co do plusów i minusów to nie zwracaj uwagi na te brednie które inni
                        > opowiadaja. Ja ci obiektywnie napisze co jest dobre a co do dupy:
                        >
                        > Plusy:
                        >
                        > + silnik - super V6, super cichy, suuper kultura pracy, wcale niezły "dół"

                        tylko olej trzeba wymieniać co weekend, bo jak nie to "zawory klekoczą" :)

                        > + zawieszenie - bardzo dobre zawieszenie jeśli lubisz sobie pojeździć ostrzej
                        > po bocznych drogach. trzyma się jak przyklejony - od niego lepsze jest tylko
                        > BMW (no i jakieś sportowe modele) - xed jest lekko podsterowny

                        Co znaczy że "tylko BMW jest lepsze"? Jakiś konkretny model? Np 20 letnia
                        trójka, czy też wszystkie BMW są "najlepsze", po nich Xedos a potem cała reszta
                        świata?
                        Oto jak wypada wg Car Magazine porównania super BMW 320 i Audi A4 1.8T z
                        samochodem dla gejów, jak nazywasz francuskie wynalazki:) a konkretnie Xantią Activą

                        'The Citroën's wonderful hydro-pneumatic trickery makes the Audi and BMW seem
                        positively primitive'

                        "Show it a bend and the Xantia simply changes direction, defying the centrifugal
                        forces that cause other cars with supple suspension to tilt on their springs.
                        Roundabouts are zapped as though they had been stretched straight, zigzags
                        negotiated without untidy - and unsettling - lurch.
                        Roadholding benifits, too. Because the suspension geometry is not upset by body
                        roll, the tyres remain upright for optimum purchase. Through our test corner
                        (see pictures) the Xantia looked and felt dramatically more stable and secure
                        than the Audi, which leaned, lurched, scrabbled and squealed - as a normal
                        front-drive touring car does when pressed to its limit and beyond on compromised
                        suspension. Travelling even faster, the Citroën whipped through the same bend
                        with an even-kneeled fusslessness that was almost breathtaking.

                        At first, this no-roll, high-grip behaviour seems quite extraordinary, even
                        uncanny. The novelty of it all, however, is soon replaced by something akin to
                        complacency. After a day's driving, it's easy to convince yourself that the
                        Activa is behaving quite normally, that abnormality lies with everything else.
                        The impression is heightened by a ride that is so composed, so unruffled, it's
                        easy to overlook it, to take it for granted. Although surface bumps can coarsely
                        penetrate the citroën's defences, foundation irregularities are effectively
                        absorbed."

                        "Good though it is, the doughty BMW is eclipsed by the Citroën for much the same
                        reason as the Audi. Attitude. The 320i simply cannot match the Activa's..."

                        "Citroën sets new standards in cornering stability, grip and ride comfort..."

                        > + dobrze trzymające siedzenia (szczególnie w wersjach po liftigu od 1997)

                        Co do siedzien: To te sa po liftingu?
                        www.mazdaxedos6.de/inhalt/images/28762.jpg
                        Bo takie właśnie miał Xedos, w którym siedziałem, a na zdjęciach wcześniej
                        widziałem tylko takie jak tu: moto.allegro.pl/show_item.php?item=49675024

                        > A co jest do dupy?

                        > Kokpit według mnie jest zupełnie przeciętny oprócz tego że plastik jest cały
                        > nagumowany i bardzo dobrej jakości

                        Bez jaj :) Przecież plastik panelu sterowania klimatyzacją to maksymalny low-end.

                        • szymizalogowany Re: A U WAS BIJĄ MURZYNÓW !!! hihihihi (n/t) 08.05.05, 20:27
                          hubort napisał:

                          > szymizalogowany napisał:
                          >
                          > > A co do plusów i minusów to nie zwracaj uwagi na te brednie które inni
                          > > opowiadaja. Ja ci obiektywnie napisze co jest dobre a co do dupy:
                          > >
                          > > Plusy:
                          > >
                          > > + silnik - super V6, super cichy, suuper kultura pracy, wcale niezły "dół
                          > "
                          >
                          > tylko olej trzeba wymieniać co weekend, bo jak nie to "zawory klekoczą" :)


                          Nie. Okazało się, ze to sprężyna wałka rozrządu którą się wymieniło i jest
                          cicho. Olej co 10tys km.

                          >
                          > > + zawieszenie - bardzo dobre zawieszenie jeśli lubisz sobie pojeździć ost
                          > rzej
                          > > po bocznych drogach. trzyma się jak przyklejony - od niego lepsze jest ty
                          > lko
                          > > BMW (no i jakieś sportowe modele) - xed jest lekko podsterowny
                          >
                          > Co znaczy że "tylko BMW jest lepsze"? Jakiś konkretny model? Np 20 letnia
                          > trójka, czy też wszystkie BMW są "najlepsze", po nich Xedos a potem cała
                          reszta
                          > świata?

                          Może to było zbyt kolokwialne stwierdzenie. Chodziło mi o takie modele jak E36,
                          E46, oba szczególnie w wersji Ci, E39. Oczywiście że jakiś Lotus Exige ma
                          nieporównywalnie lepsze zawieszenie ale ja mówią o przeciętnych samochodach.


                          > Oto jak wypada wg Car Magazine porównania super BMW 320 i Audi A4 1.8T z
                          > samochodem dla gejów, jak nazywasz francuskie wynalazki:) a konkretnie Xantią
                          A
                          > ctivą
                          >
                          > 'The Citroën's wonderful hydro-pneumatic trickery makes the Audi and BMW seem
                          > positively primitive'
                          >
                          > "Show it a bend and the Xantia simply changes direction, defying the
                          centrifuga
                          > l
                          > forces that cause other cars with supple suspension to tilt on their springs.
                          > Roundabouts are zapped as though they had been stretched straight, zigzags
                          > negotiated without untidy - and unsettling - lurch.
                          > Roadholding benifits, too. Because the suspension geometry is not upset by
                          body
                          > roll, the tyres remain upright for optimum purchase. Through our test corner
                          > (see pictures) the Xantia looked and felt dramatically more stable and secure
                          > than the Audi, which leaned, lurched, scrabbled and squealed - as a normal
                          > front-drive touring car does when pressed to its limit and beyond on
                          compromise
                          > d
                          > suspension. Travelling even faster, the Citroën whipped through the same bend
                          > with an even-kneeled fusslessness that was almost breathtaking.
                          >
                          > At first, this no-roll, high-grip behaviour seems quite extraordinary, even
                          > uncanny. The novelty of it all, however, is soon replaced by something akin to
                          > complacency. After a day's driving, it's easy to convince yourself that the
                          > Activa is behaving quite normally, that abnormality lies with everything else.
                          > The impression is heightened by a ride that is so composed, so unruffled, it's
                          > easy to overlook it, to take it for granted. Although surface bumps can
                          coarsel
                          > y
                          > penetrate the citroën's defences, foundation irregularities are effectively
                          > absorbed."
                          >
                          > "Good though it is, the doughty BMW is eclipsed by the Citroën for much the
                          sam
                          > e
                          > reason as the Audi. Attitude. The 320i simply cannot match the Activa's..."
                          >
                          > "Citroën sets new standards in cornering stability, grip and ride comfort..."


                          Poczytam potem. Teraz nie mam czasu.

                          > > + dobrze trzymające siedzenia (szczególnie w wersjach po liftigu od 1997)
                          >
                          > Co do siedzien: To te sa po liftingu?
                          > www.mazdaxedos6.de/inhalt/images/28762.jpg
                          > Bo takie właśnie miał Xedos, w którym siedziałem, a na zdjęciach wcześniej
                          > widziałem tylko takie jak tu: moto.allegro.pl/show_item.php?item=49675024


                          To są po liftingu:
                          www.eunos500.jp/member/t5/data/dscn3765-w800.jpg
                          A to przed:
                          www.mazdaxedos6.de/userpix/users/Marius/bild4.jpg

                          Te przed maja boczne trzymanie gorsze (ale też dobre). Poza tym są tak samo
                          niskie przy podstawie i wysokie przy krawędzi przedniej. Coś czego do tej pory
                          nie rozumieja np. konstruktorzy siedzeń Forda Focusa.

                          Te po liftingu są świetne - mohą juz sie równać z BMW Sportsitzen z np. E46 -
                          są tylko ciut gorsze bo nie maja regulacji ściśnięcia poprzecznego.

                          >
                          > > A co jest do dupy?
                          >
                          > > Kokpit według mnie jest zupełnie przeciętny oprócz tego że plastik jest c
                          > ały
                          > > nagumowany i bardzo dobrej jakości
                          >
                          > Bez jaj :) Przecież plastik panelu sterowania klimatyzacją to maksymalny low-
                          en
                          > d.
                          >

                          To jest kawałeczek. Napisałem że konsola jest kiepska, ale cały główny plastik
                          deski jest super.
                      • hubort Re: A U WAS BIJĄ MURZYNÓW !!! hihihihi (n/t) 14.05.05, 13:39
                        > + zawieszenie - bardzo dobre zawieszenie jeśli lubisz sobie pojeździć ostrzej
                        > po bocznych drogach. trzyma się jak przyklejony - od niego lepsze jest tylko
                        > BMW (no i jakieś sportowe modele) - xed jest lekko podsterowny

                        Jeszcze coś na temat tego bełkotu, że tylko BMW jest lepsze od Xedosa, a przy
                        okazji innego wątku, że Citroeny są do dupy, hehe :)
                        W skrócie chodzi o to, że w teście łosia sposród testowanych i wymienionych
                        poniżej samochodów tylko Ferrari F40 wypadło lepiej od Activy. Wyniki BMW,
                        zarówno 325 jak i M3, sa po prostu żałośnie słabe w porównaniu do tych,
                        uzyskanych Citroena.

                        Though not being part of the standard test programs of European car magazines,
                        France's L'Automobile magazine has recently measured the Xantia Activa's lateral
                        g and obtained the outstandingly high figure of 0.97 during simulated emergency
                        lane changing and 0.94 on the skidpad.

                        While we do not have corresponding figures for the roadholding of other cars
                        during emergency lane changes we are able to compare the road holding during a
                        lap around a 300 foot diameter skidpad.

                        Compare the skidpad figure with those of a number of cars and particularly high
                        performance sports cars as measured by Car & Driver and you will see what that
                        means:

                        Acura NSX 0.93 BMW 325 0.82
                        BMW M3 0.86 Corvette ZR-1 0.92
                        Camaro 0.78 Dodge Neon 0.80
                        Ferrari 512TR 0.92 Ferrari F40 1.01
                        Ford Mustang 0.82 Infiniti Q45 0.77
                        Jaguar XJS 0.77 Lexus SC300 0.82
                        Oldsmobile 88 0.79 SAAB 900SE 0.81
                        Volvo 850T 0.81 Toyota Supra T 0.95
                        Citroën Xantia 0.97

                        As you can see the Xantia Activa is far more stable than any passenger car in
                        its class and compares more than favorably with the super sports cars. It also
                        has to be considered that the Xantia Activa comes on relatively small 205-55R15
                        Michelin XGTV tires and that none of the aforementioned super sports cars offer
                        the ride level of the hydropneumatic suspension. By that I would say that the
                        Xantia Activa really sets a new benchmark of active safety and comfort in
                        passenger cars.
              • radomir996 Re: hahahhaha 08.05.05, 17:29
                Xed ma niewatpliwie ponadczasowa urode w dalszym ciagu wyglada pieknie i
                nowoczensie, dodam ze pierwszy raz xedosa zobaczylem w Niemczech jakies 10 lat
                temu, wtedy tez po raz pierwszy zobaczylem BMW7 przedostatniej serii i kilka
                innych pojazdow i nic mnie tak nie rozwalilo wygladem jak wlasnie Xedos. Drugim
                zupelnie ponadczasowym designem Mazdy jest RX7, dwa lata temu znajomy sobie
                kupil taka bodajze z 93 roku i powiem ze mimo uplywu lat wygladala lepiej niz
                90% nowych pojazdow sportowych.
              • jarek-44 Re: hahahhaha 09.05.05, 09:41
                szymizalogowany napisał:


                > Nie no spoko, Alfa to super nowoczesny "disajn", na pewno ajkiegoś Dżuziaro
                > albo Pynyfaryny tych samych co zrobili Lanosa, Nubire czy ostatnio tą chińską
                > limuzyne co będzię u nas psrzedawana :))

                Sto razy wolę "disajn Pynyfaryny" niż nijakość Xedosa, szczególnie zobrazowany w
                formie Peugeota 406 coupe.

                Będzie "psrzedawana", ale nie każdego stać, żeby "ukpić".

                --
                Nanosekunda: czas jaki upływa między zmianą światła na zielone, a wściekłym
                zatrąbieniem na ciebie przez kierowcę z tyłu.
                • szymizalogowany Re: hahahhaha 09.05.05, 20:42
                  jarek-44 napisał:

                  > szymizalogowany napisał:
                  >
                  >
                  > > Nie no spoko, Alfa to super nowoczesny "disajn", na pewno ajkiegoś Dżuzia
                  > ro
                  > > albo Pynyfaryny tych samych co zrobili Lanosa, Nubire czy ostatnio tą chi
                  > ńską
                  > > limuzyne co będzię u nas psrzedawana :))
                  >
                  > Sto razy wolę "disajn Pynyfaryny" niż nijakość Xedosa, szczególnie
                  zobrazowany
                  > w
                  > formie Peugeota 406 coupe.

                  Taaaa, i swojego C5 hehehe

                  Xedos jest lata swietlne przed Alfą 155.
                  A co do 406 Coupe to nawet Pinifarinie czasem coś wyjdzie :)

                  >
                  > Będzie "psrzedawana", ale nie każdego stać, żeby "ukpić".


                  Nie frustruj sie tak i nie denerwuj - to śmieszne żeby stary facet tak się
                  denerwował przez 25 lataka że aż mu piana leci :)
                  Pomedytuj trochę, najlepiej w bagażniku swojego C5 hehe.
                  • wujaszek_joe Re: hahahhaha 10.05.05, 02:11
                    szymi, jak kiedyś pisałeś że w twym doskonałym samochodzie musisz wymieniać
                    tarcze hamulcowe co jakieś 20tyś km.
                    ile razy już je zmieniłeś?
                    chodzi mi o to, że po której takiej wymianie masz już drugiego takeigo xsedosa?
                    --
                    jestem rzecznikiem oszustów z MF
                  • jarek-44 Re: hahahhaha 10.05.05, 10:01
                    szymizalogowany napisał:

                    > Taaaa, i swojego C5 hehehe

                    Przynajmniej działa w nim dwustrefowa klimatyzacja...

                    > Xedos jest lata swietlne przed Alfą 155.

                    Jak to mierzyłeś? Ciekawy jestem...

                    > A co do 406 Coupe to nawet Pinifarinie czasem coś wyjdzie :)

                    Nie mów...

                    > Nie frustruj sie tak i nie denerwuj - to śmieszne żeby stary facet tak się
                    > denerwował przez 25 lataka że aż mu piana leci :)
                    > Pomedytuj trochę, najlepiej w bagażniku swojego C5 hehe.

                    Co leci? Przez "dwadzieściapięćlataka"??? Do odpoczynku służy mi, wbrew temu co
                    twierdzisz, nie bagaznik, lecz klub o nazwie Oasis, choć przyznaję, że nie
                    oddaję się tam medytacjom. Dzisiaj rano np. pływałem.

                    Frustracja? Wyślę, że tak z powodu poziomu oświaty w tym kraju obrazowanej twoją
                    ortografią oraz z powodu nadwyraz wysokiej infantylności jak na "25 lataka",
                    chociaż z drugiej strony:
                    prace.sciaga.pl/20232.html

                    --
                    Zaproszenie na imprezę: www.raszyn.pl/raszyn/index.jsp
                    Weźcie wnuki ;-)))
                    • szymizalogowany Re: hahahhaha 10.05.05, 14:37

                      > > Xedos jest lata swietlne przed Alfą 155.
                      >
                      > Jak to mierzyłeś? Ciekawy jestem...

                      użyłem jednego ze 101 magicznych przycisków w XM

                      >
                      > > A co do 406 Coupe to nawet Pinifarinie czasem coś wyjdzie :)
                      >
                      > Nie mów...
                      >
                      > > Nie frustruj sie tak i nie denerwuj - to śmieszne żeby stary facet tak si
                      > ę
                      > > denerwował przez 25 lataka że aż mu piana leci :)
                      > > Pomedytuj trochę, najlepiej w bagażniku swojego C5 hehe.
                      >
                      > Co leci? Przez "dwadzieściapięćlataka"??? Do odpoczynku służy mi, wbrew temu
                      co
                      > twierdzisz, nie bagaznik, lecz klub o nazwie Oasis, choć przyznaję, że nie
                      > oddaję się tam medytacjom. Dzisiaj rano np. pływałem.

                      o, tam nie byłem - ile kasy za godzine? :)

                      >
                      > Frustracja? Wyślę, że tak z powodu poziomu oświaty w tym kraju obrazowanej
                      twoj
                      > ą
                      > ortografią oraz z powodu nadwyraz wysokiej infantylności jak na "25 lataka",
                      > chociaż z drugiej strony:
                      > prace.sciaga.pl/20232.html


                      hihi Prosiaczej to przecież ja - skąd masz moją biografię?

                      ps. Nie wyśmiewaj się ze mnie - to nie moja wina że waże 124,6 kg mam 167 cm, i
                      okulary - nie moja wina że jestem brzydki hihi

                      A ty ze mnie szydzisz :(
                      • jarek-44 Re: hahahhaha 10.05.05, 14:52
                        szymizalogowany napisał:

                        > użyłem jednego ze 101 magicznych przycisków w XM

                        Czyżbyś miał poczucie humoru?

                        > o, tam nie byłem - ile kasy za godzine? :)

                        Nie wiem. Mam roczny karnet, ale zastanawiam się nad World Class albo powrotem
                        do World Fitness.

                        > hihi Prosiaczej to przecież ja - skąd masz moją biografię?

                        No nie... Ty masz poczucie humoru :0

                        > ps. Nie wyśmiewaj się ze mnie - to nie moja wina że waże 124,6 kg mam 167 cm, i
                        >
                        > okulary - nie moja wina że jestem brzydki hihi

                        A ja 1,8 m i 56 km, a poruszam się z białą laską.

                        --
                        Nanosekunda: czas jaki upływa między zmianą światła na zielone, a wściekłym
                        zatrąbieniem na ciebie przez kierowcę z tyłu.
                        • szymizalogowany Re: hahahhaha 10.05.05, 14:57
                          > szymizalogowany napisał:
                          >
                          > > użyłem jednego ze 101 magicznych przycisków w XM
                          >
                          > Czyżbyś miał poczucie humoru?
                          >
                          > > o, tam nie byłem - ile kasy za godzine? :)
                          >
                          > Nie wiem. Mam roczny karnet,


                          Ooooo stary! Roczny karnet? Ty jesteś jakimś vipem albo szefem mafii! :) O
                          takim czymś nie słyszałem - ale to co możesz przychodzić ile razy chcesz, i
                          driny też wliczone?

                          ale zastanawiam się nad World Class albo powrotem
                          > do World Fitness.

                          hmm, lepsze dupeczki tam są ? :))))

                          ;))

                          >
                          > > hihi Prosiaczej to przecież ja - skąd masz moją biografię?
                          >
                          > No nie... Ty masz poczucie humoru :0
                          >
                          > > ps. Nie wyśmiewaj się ze mnie - to nie moja wina że waże 124,6 kg mam 167
                          > cm, i
                          > >
                          > > okulary - nie moja wina że jestem brzydki hihi
                          >
                          > A ja 1,8 m i 56 km, a poruszam się z białą laską.

                          56 kg??? Niemożliwe!
                          • jarek-44 Re: hahahhaha 10.05.05, 15:10
                            szymizalogowany napisał:

                            > Ooooo stary! Roczny karnet? O
                            > takim czymś nie słyszałem - ale to co możesz przychodzić ile razy chcesz, i
                            > driny też wliczone?

                            Tylko nie stary!!! ;-)))
                            Karnet to takie ogólnie stosowane rozwiązanie. Jak chodzisz systematycznie na
                            Służewiec, to kupujesz pojedyncze bilety, czy karnet?
                            Driny??? Pomyliłeś fitness z klubokawiarnią ;-))) Ale fakt, że wcześniej
                            sugerowałeś bagażnik. :(

                            > hmm, lepsze dupeczki tam są ? :))))

                            O szóstej/siódmej rano??? Nie. Kilku znajomych, z którymi warto rano pogadać
                            przy kawie.
                            Dupeczki? Wolę określenie - panie do towarzystwa. Jeśli już to przy ruletce w
                            Marriocie, ale po... dobranocce. ;-)))

                            > 56 kg??? Niemożliwe!

                            Nie wierzysz mi??? Będę płakał :0
                            To maksymalna waga, żeby mój diesel zmieścił się w 18s do "setki". ;-)))

                            --
                            Nanosekunda: czas jaki upływa między zmianą światła na zielone, a wściekłym
                            zatrąbieniem na ciebie przez kierowcę z tyłu.
          • dr.rocco alfa sie lepiej jezdzi !!!!! 10.05.05, 01:53
            Jakos ten sedes nie jest taki bez awaryjny jak mozna sobie pomyslec ,
            ja tam wole kanciata 155 od sedesa , nawet jak widac ze alfa ma juz
            stary wyglad , to ma wiecej charakteru i lepiej wyglada , no i silnik alfy
            ma lepszy dzwiek , a odpowiednik pojemnosciowy w alfie ma duzo wiecej koni
            pod maska , to co ma sedes pod maska tak pojemnego silnika to smiech na sali ,
            w alfie 2 litry i 4 cylindry ma wiecej koni i lepiej brzmi silnik , wole
            bardziej awaryjna alfe !!!
            • szymizalogowany Re: alfa sie lepiej jezdzi !!!!! 10.05.05, 07:09
              nawet jak widac ze alfa ma juz
              > stary wyglad , to ma wiecej charakteru i lepiej wyglada ,

              hehehheehhehe zupełni ejak Poldek albo Zastawa, też mają dużo charakteru hehehe

              co za przygłup

              no i silnik alfy
              > ma lepszy dzwiek , a odpowiednik pojemnosciowy w alfie ma duzo wiecej koni
              > pod maska , to co ma sedes pod maska tak pojemnego silnika to smiech na sali ,


              Taaaa, może żelazne gó.. z Alfy po liftingu jest lepsze niż w pełni aluminiowy
              silniczej z Xeda :)

              > w alfie 2 litry i 4 cylindry ma wiecej koni i lepiej brzmi silnik ,

              lepiej brzmi buahahahahahah


              ps. Alfa 2.0 miała 143 KM o 1 KM mniej niż Xed w wersji europejskiej (bo w
              Japońskiej Xed 2.0 miał 160 KM)

              A alfa 2.5 V6 166 KM podczas gdy Mazda wkładała do MX6 i Xedosa9 w tym czasie
              2.5 V6 197 KM :))))

              > wole
              > bardziej awaryjna alfe !!!

              To raduj się, gdyż za tą Alfę 155 2.5 V6 z 1993 roku zapłacisz średnio w
              Niemczech między 500 a 1000 EUR, a za Xedos 2.0 z 1993 roku średnio między 2000
              a 3000 EUR.

              Twój portfel też będzie szczęścliwy że zakupisz 3 razy tańsze gó.. zwnae Alfą.
              Jak widzisz rynek też docenia Alfę :))

              buahahaha
              • swoboda_t Szymi, znów robisz z siebie ciula. 10.05.05, 12:44
                Od innych wymagasz, by przy opisie Xedosa byli obiektywni, sam dajesz popis
                wyjątkowego braku obiektywizmu. Daj na luz. Xedos to fajne i swego czasu
                nowoczesne auto, jak się dwa pojawiły na moim osiedlu ok. 93 roku byłem wręcz
                zaszokowany. Ale przesadzasz w swoim zachwycie. Co do Alfy, to jesteś
                niekonsekwetny-najpierw piszesz o "żelaznym gó..e" z Alfy po liftingu(od
                1995), a potem o mocy 143 koni, którą miał ten wcześnieszy silnik, w pełni
                aluminiowy(tylko 8V!). "Żelazne gó.." miało 152Ps/150Bhp i 186 Nm, a więc
                więcej niż Xedos. Zresztą aluminiowy 2,0 TS w 164 miał 148 koni, i to już w
                87roku. Wtedy też produkowano model 90 z silnikiem 2,0 V6, który z
                ośmiozaworową głowicą osiagał 130 koni(później stosowano już chyba wyłącznie
                ok.200 konne wersje Turbo). To tak dla tych, co lubią liczby. Co do dźwięku, to
                jakkolwiek szóstki, zwłaszcza rzędowe, brzmią zasadniczo lepiej od R4, Alfa
                jest wyjątkiem(również BMW,choć nie w takim stopniu). Jeździłem 146 1,6 TS i
                156 1,8 TS i oba samochody miały wspaniały dźwięk, a ten drugi to wręcz
                powalający. A Pininfarina?? Potęgą jest i basta (choć akurat 155 nie jest
                najlepszym przykładem)! Ale ze mnie przygłup i debil, no nie??
                -- KONKURS-ZAGADKI MOTORYZACYJNE - zapraszam(y) serdecznie!
                • swoboda_t Aha, no i jeszcze jedno ;) 10.05.05, 14:25
                  Podniecając się "aluminiowością" silnika Xedosa, która ma być rzekomo wyrazem
                  jego nowoczesności, zapomniałeś dodać, że AR stosowała w popularnych
                  samochodach silniki z blokiem,głowicą i miską z aluminium już od początku lat
                  60-tych. DOHC z półkolistymi komorami spalania i "widlastymi" zaworami.
                  Ośmiozaworowe silniki w 155 są rozwinięciem właśnie tych konstrukcji z lat 60-
                  tych, a i tak prezentują parametry nieosiągalne dla większości porównywalnych
                  aut z początku minionej dekady.

                  -- KONKURS-ZAGADKI MOTORYZACYJNE - zapraszam(y) serdecznie!
                • szymizalogowany Re: Szymi, znów robisz z siebie ciula. 10.05.05, 14:45
                  swoboda_t napisał:

                  > Od innych wymagasz, by przy opisie Xedosa byli obiektywni, sam dajesz popis
                  > wyjątkowego braku obiektywizmu. Daj na luz. Xedos to fajne i swego czasu
                  > nowoczesne auto, jak się dwa pojawiły na moim osiedlu ok. 93 roku byłem wręcz
                  > zaszokowany. Ale przesadzasz w swoim zachwycie.

                  Jakim zachwycie? Przecież nie porównuje go do M3 CSL tylko starej gó..anej
                  Alfy Romeo która wygląda jak wczesne lata osiemdziesiąte.

                  O co chodzi?

                  Co do Alfy, to jesteś
                  > niekonsekwetny-najpierw piszesz o "żelaznym gó..e" z Alfy po liftingu(od
                  > 1995), a potem o mocy 143 koni, którą miał ten wcześnieszy silnik, w pełni
                  > aluminiowy(tylko 8V!). "Żelazne gó.." miało 152Ps/150Bhp i 186 Nm, a więc
                  > więcej niż Xedos.

                  No i co z tego? A Xedos6 w wersji japońskiej miał 160 KM? I co do niego nie
                  można porównać? Niczym się nie różnił od mojego a nawet wersji azjatyckiej
                  sprzedano znacznie więcej egzemplarzy.

                  Zresztą aluminiowy 2,0 TS w 164 miał 148 koni, i to już w
                  > 87roku. Wtedy też produkowano model 90 z silnikiem 2,0 V6, który z
                  > ośmiozaworową głowicą osiagał 130 koni(później stosowano już chyba wyłącznie
                  > ok.200 konne wersje Turbo). To tak dla tych, co lubią liczby.

                  Tak naprawdę to zrobić silnik który będzie miał 180 KM z 2.0 to nie jest duży
                  problem, tylko że Xedosy mimo że są często katowane to mają przebiegi po 400tys
                  km i więcej i chodzą jak nowe a Alfa... :(

                  Co do dźwięku, to
                  >
                  > jakkolwiek szóstki, zwłaszcza rzędowe, brzmią zasadniczo lepiej od R4, Alfa
                  > jest wyjątkiem(również BMW,choć nie w takim stopniu). Jeździłem 146 1,6 TS i
                  > 156 1,8 TS i oba samochody miały wspaniały dźwięk, a ten drugi to wręcz
                  > powalający. A Pininfarina?? Potęgą jest i basta (choć akurat 155 nie jest
                  > najlepszym przykładem)! Ale ze mnie przygłup i debil, no nie??

                  Żaden R4 nie ma dźwięku jak V6, podobnie jak V6 nie ma dźwięku jak V8.
        • zgryzliwy1 odpowiedz 11.05.05, 00:13
          szymizalogowany napisał:

          > > no sedes jest ladniejszy ale co z tego wynika?
          >
          > Uważaj!
          > Stwierdzając ten oczywisty fakt podważyłeś forumowe status quo fanów Alfy :)

          Wyjasnij bladzacym - tym bardziej ,ze " to oczywisty fakt " - co im sie powinno
          podobac i dlaczego ,skoro jedni uwazaja ze Alfa a inni ze Xedos ladniejszy ???
          POTRAFISZ ????
    • alfik7 Re: Hihihi Alfa 155 vs Xedos 6 :) 11.05.05, 09:08
      Wiesz szymizalogowany - jak cię tak czytam czasami to sobie myślę: ty musisz
      mieć kompleksy!!! Kilka alf musiało cię objechać aż miło. Dorośnij i wydoroślej
      wreszcie. Ile razy można zrobić z siebie pajaca?
      • kszyrztow Re: Hihihi Alfa 155 vs Xedos 6 :) 11.05.05, 11:18
        alfik7 napisał:

        > Wiesz szymizalogowany - jak cię tak czytam czasami to sobie myślę: ty musisz
        > mieć kompleksy!!! Kilka alf musiało cię objechać aż miło. Dorośnij i
        wydoroślej
        >
        > wreszcie. Ile razy można zrobić z siebie pajaca?

        najwyraźniej wielokrotnie, dożywotnio nawet... :-/
        • jarek-44 Re: Hihihi Alfa 155 vs Xedos 6 :) 11.05.05, 11:26
          Przesadzacie, chociaż z drugiej strony... jego zachowanie kojarzy mi się z
          pewnym wojskowym dowcipem:

          W przeddzień 50 rocznicy zakończenia II Wojny Światowej w moskiewskiej knajpce
          spotkało się trzech uczestników działań bojowych. Jeden ze starszych juz dzisiaj
          panów, wspomina :
          - Pamiętam, lecę swoim myśliwcem nad frontem, kule świszczą wszędzie i w pewnym
          momencie jedna trafia w samolot. Jakimś cudem wylądowałem. Ale dalej musiałem
          iść na piechotę.
          Drugi wtrąca :
          - Ja pamiętam jak jechałem Jeep'em przez pole bitwy. Kule latają, miny
          wybuchają, na jednej z nich wyleciał mój samochód. No i dalej musiałem iść na
          piechotę.
          Trzeci rozpoczyna swoje wspomnienia :
          - To jeszcze nic, ja pamiętam jak kiedyś na samej linii frontu rucham w pozycji
          "na jeźdźca" taką jedną sanitariuszkę ze szpitala polowego, kule świszczą i
          jedna z nich trafia ją prosto w serce. No i musiałem ręką skończyć.

          --
          Nanosekunda: czas jaki upływa między zmianą światła na zielone, a wściekłym
          zatrąbieniem na ciebie przez kierowcę z tyłu.
        • wahacz Re: Hihihi Alfa 155 vs Xedos 6 :) 11.05.05, 11:27
          kszyrztow napisał:
          > > Wiesz szymizalogowany jak cię tak czytam czasami to sobie myślę: ty musisz
          > > mieć kompleksy!!! Kilka alf musiało cię objechać aż miło. Dorośnij i
          > wydoroślej
          > > wreszcie. Ile razy można zrobić z siebie pajaca?
          >
          > najwyraźniej wielokrotnie, dożywotnio nawet... :-/


          wiecie mnie najbardziej zastanawia ze jemu nie jest wstyd. mi bybylo jesli by
          mnie niemal wszyscy na forum brali za idiote. co widac jemu z tym dobrze
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka