Dodaj do ulubionych

Top 10 sprzedaży w Anglii (IX/2005)

22.10.05, 12:25
1 Ford Focus (5,907)
2 Vauxhall Astra (3,550)
3 Renault Mégane (2,801)
4 Vauxhall Corsa (2,625)
5 Volkswagen Golf (2,553)
6 Peugeot 206 (2,498)
7 Ford Fiesta (1,952)
8 Renault Clio (1,880)
9 MINI (1,728)
10 Volkswagen Polo (1,714)
Obserwuj wątek
      • waskes29 Re: Top 10 sprzedaży w Anglii (IX/2005) 22.10.05, 12:48
        habudzik napisał:

        > A skośnookie gdzie???
        No wlasnie jak pamietama to wszystkie czolowe miejsca pod wzgledem
        bezawaryjnosci i zadowolenia klientow zajmowala honda myslalem ze to tak jak
        w Polsce oaza zachwycaniem sie honda a tu ci prosze tam tez tego nie kupuja a
        badziewne astry golfy i focusy jak najbardziej.
        Az ci Europiejczycy glupi jak but katuja sie europejskim szmelcem zamiast tak
        jak amerykanie smigac hondami i toyotami.
        • niki27 Re: Top 10 sprzedaży w Anglii (IX/2005) 22.10.05, 13:01
          I to mnie właśnie zawsze najbardziej śmieszyło wśród forumowych ekspertów.
          Cała ta ich mądrośc o samochodach (że niby francuskie samochody to szmelc)
          pryska w zderzeniu z rzeczywistością.
          Okazuje się, że w krajahc o rozwiniętej motoryzacji, gdzie ludzie od pokoleń
          mają w rodzinach samochód (a więc mają doświadczenie z autami) - tam francuskie
          produkty sprzedają się bardzo dobrze. I jak równy z równym konkurują z
          niemieckimi... I nie robą tego dla kaprysu, bo nawet dla Brytoli, Belgów,
          Hiszpanów itp. kupno samochodu to poważny wydatek, nad którym się trzeba
          zastanowić.

          No ale nic. Niektórych uczestników tego forum żaden argument nie przekona.
          Żabojady robią szmelc i tyle, bo tak mówi gimnazjalista-specjalista, który swój
          pierwszy samochód kupi za circa about 10 lat.

          Pozdrawiam z kraju, gdzie tego szmelcu też jezdzi od cholery, tak mniej więcej
          1o razy więcej niż Toyot i Hond...
          • waskes29 Re: Top 10 sprzedaży w Anglii (IX/2005) 22.10.05, 21:26
            devote napisał:

            > waskes29 napisał:


            > > jak amerykanie smigac hondami i toyotami.
            >
            > niedawno na forum pisano ze to amerykanie sa glupi :)

            To bylo ironicznie napisane -chodzilo mi ze samochody japonskie tutaj w
            europie nie specjalnie odpowiadaja nabywca i to nie usa gdzie sie je kupuje
            chetnie.
            Widocznie tutaj uwaza sie ze samochody europejskie sa lepsze niz japonskie ,bo
            momo dobrych cen , opini bezawaryjnych,robionych juz specjalnie pod
            europejczykow nie sprzedaja sie dobrze -tylko toyota moze mowic ze ma liczacy
            sie udzial w tym rynku.A te wyniki mnie zdziwily nieco bo myslalem ze GB to
            taka oaza hondy gdzie jest chetnie kupowana a tymczasaem najbardziej
            popularne sa samochody takie jak gdzie indziej w europie
            focus,golf,astra ,megane.
            • devote Re: Top 10 sprzedaży w Anglii (IX/2005) 22.10.05, 22:17
              faktem jest ze europa nigdy nie byla dobrze reprezentowana w ameryce.kiedys
              byly inne marki ale oferowano po jednym modelu i to wszystko.dlatego przestali
              sprzedawac.jednym modelem nie zawojuje sie rynku w kraju.

              ciekawe jak by sie sprzedawalu japsy w ameryce gdyby inne europejskie marki
              wprowadzily na rynek amerykanski po kilka modeli np:jakis kompakt,srednia klasa
              i cos duzego a moze tez jakis van.

    • 01boryna Re: Top 10 sprzedaży w Anglii (IX/2005) 22.10.05, 12:47
      cc_2004 napisał:

      > 1 Ford Focus (5,907)
      > 2 Vauxhall Astra (3,550)
      > 3 Renault Mégane (2,801)
      > 4 Vauxhall Corsa (2,625)
      > 5 Volkswagen Golf (2,553)
      > 6 Peugeot 206 (2,498)
      > 7 Ford Fiesta (1,952)
      > 8 Renault Clio (1,880)
      > 9 MINI (1,728)
      > 10 Volkswagen Polo (1,714)
      >



      Angole to byl zawsze dziwny narod....
        • waskes29 Re: Top 10 sprzedaży w Anglii (IX/2005) 22.10.05, 13:12
          unterseeboot napisał:

          > skośno ocy śpią jeszcze po piatkowych imprach ;D
          >
          > albo argumenty się skończyły.
          Jakbys przeliczal do poznych godzin ile maja w swoich civicach koni z litra to
          tez bys pozna wstawal. U nich to rytulal ,tylko 30lat temu golfa GTI 1.6 mial
          taka samo moc tak dzisiejszy Civic 1.6 i bez tych zadnych falvitiaj ,dohc i to
          sie jeszcze sport nazywa.
          • franek-b Re: Top 10 sprzedaży w Anglii (IX/2005) 22.10.05, 20:25
            Nie, planuja przesiadke do super power bolida golfa V 75KM... szukaja na
            szrocie jakis 'lekko' stukniety (przod juz jest znaleziony, trzeba znalesc
            jeszcze tyl). Auto jest super wyposazone, jest automatyczny klimatronik - jak
            sie nastawi na niebieskie to leci zimne powietrze (zima) a jak na czerwone to
            cieple (zawsze), pelno innych ekstrasow jak prawe lusterko (specjalnie
            mniejsze, zeby nie bylo problemow przy wjezdzie do garazu), kolo zapasowe, w
            celu poprawienia osiagow zrezygnowano z ciezkiego sterowania centralnym zamkiem
            i szybami elektrycznymi, dodatkowo sa 4 kola i nawet antena (tzn miejsce bo
            ktos juz wykrecil). Uff tyle tego wypasu, ze prawie zapomnialem o lakierze -
            piekny bialy.
            • waskes29 Re: Top 10 sprzedaży w Anglii (IX/2005) 22.10.05, 20:46
              franek-b napisał:

              > Nie, planuja przesiadke do super power bolida golfa V 75KM... szukaja na
              > szrocie jakis 'lekko' stukniety (przod juz jest znaleziony, trzeba znalesc
              > jeszcze tyl). Auto jest super wyposazone, jest automatyczny klimatronik - jak
              > sie nastawi na niebieskie to leci zimne powietrze (zima) a jak na czerwone to
              > cieple (zawsze), pelno innych ekstrasow jak prawe lusterko (specjalnie
              > mniejsze, zeby nie bylo problemow przy wjezdzie do garazu), kolo zapasowe, w
              > celu poprawienia osiagow zrezygnowano z ciezkiego sterowania centralnym
              zamkiem
              >
              > i szybami elektrycznymi, dodatkowo sa 4 kola i nawet antena (tzn miejsce bo
              > ktos juz wykrecil). Uff tyle tego wypasu, ze prawie zapomnialem o lakierze -
              > piekny bialy.
              >
              Zdaje sie ze Golf V jest znacznie lepiej wyposazony nawet w podstawowej wersji
              niz civic.Kazdy ma 6 poduszek a civic tylko 2 i zdaje sie tez ze do golfa
              mozna dokupic wszystko co tylko mozliwe honda tego raczej nie oferuje.
              Na zachodzie golf ma klime w standardzie .Zreszta sam widzisz po wynikach mimo
              takiej dobrej opini w GB o hondzie nie nalezy ona do chetnie kupowanych jak i w
              calej europie zreszta.Zdaje sie ze Polska to jeden z wyjatkow gdzie honda tak
              wsoko plasuje sie w pod wzgledem sprzedazy ale to tez chyba z racji ceny.
              • devote Re: Top 10 sprzedaży w Anglii (IX/2005) 22.10.05, 21:11
                gole to i niskie ceny tak jak w usa
                dopiero teraz nowy civic oferuje abs w wersji podstawowej
                taki vw oferowal abs wersji podstawowej juz 6 lat temu gdy kupowalem
                swojego.to samo z poduchami,hamulce tarczowe z tylu itd.duzo by wymieniac i
                dlatego japsy sa tansze.
              • franek-b Re: Top 10 sprzedaży w Anglii (IX/2005) 22.10.05, 21:19
                > Zdaje sie ze Golf V jest znacznie lepiej wyposazony nawet w podstawowej
                wersji
                >
                > niz civic.Kazdy ma 6 poduszek a civic tylko 2 i zdaje sie tez ze do golfa
                > mozna dokupic wszystko co tylko mozliwe honda tego raczej nie oferuje.
                > Na zachodzie golf ma klime w standardzie .Zreszta sam widzisz po wynikach
                mimo
                >
                > takiej dobrej opini w GB o hondzie nie nalezy ona do chetnie kupowanych jak i
                w
                >
                > calej europie zreszta.Zdaje sie ze Polska to jeden z wyjatkow gdzie honda tak
                > wsoko plasuje sie w pod wzgledem sprzedazy ale to tez chyba z racji ceny.

                Jak zwykle piszesz trzy po trzy... szkoda klepania w klawiature po raz n-ty na
                temat tego jak to wspaniale szrotowageny sprzedaja sie w EU. Pisalem kilka razy
                (ale trzeba odrobiny wiedzy ,czy chociaz checi jej poznania) by wiedziec, ze
                SAM produkt nie przesadza czy jest cos dobrze sie sprzedaje czy nie. Juz kiedys
                polecalem Ci lekture np. Kotlera gdzie przeczytasz o 4P: Price, Product,
                Promotion i Positioning. Gdy te 4 elemnty graja mozna liczyc na duza sprzedaz.
                Tylko BLAGAM nie pisz, ze H robi promocje i juz jest P. Powyzsze to tylko
                symbole obszaru dzialan marketingowych.
                A teraz porownaj sobie liczby i przestan pisac bzdury:
                forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=20&w=30756090
                • unterseeboot Re: Top 10 sprzedaży w Anglii (IX/2005) 22.10.05, 21:34
                  Z tymi procentami sprzedanych samochodów jest jak z procentami popularności u
                  polityków.
                  Każdy wychodzi jako zwycięzca.

                  Szczególnie powinno się miec gdzieś wyniki z USA - to inny rynek
                  Polska jest specyficznym rynkiem - biednym rynkiem!
                  i gdyby tak białorusin wziął nasze tabele spzredazy to by mu wyszło że fiaty i
                  skody to zajebiste samochody!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                  kurvva ...czy ja się mylę? co z tego że w usa jest honda na pierwszym miejscu
                  a w Anglii Audi ..np. !!!!


                  na pocieszenie FAnatyków HOnd czy ja[ończyków - niech w Niemczech ONE będa
                  brylowały !!!! POWTARZAM I CO Z TEGO !!!

                  W TYM ROKU JEST TAK A W INNYM KTO INNY ...


                • waskes29 Re: Top 10 sprzedaży w Anglii (IX/2005) 22.10.05, 21:36
                  Ja to juz wiem i nic to nie zmienia . Pisales o marnym wyposazeniu golfa to
                  odpowiedzialem Tobie ze jest lepsze niz Civica .
                  Dane z rynku usa niewiele mowia tam samochody VW sa sporo drozsze chyba od
                  japonskich to raz a dwa ze hondy sa robione specjalnie pod ten rynek czyli
                  dopasowane do wymagan tantejszej klienteli a vw sprzedaje tam takie same
                  samochody co w europie nie ma zadnego modelu specjalnie robionego dla
                  usa ,roznia sie tylko detalami i nawet silniki daja tam starszej konstrukcji
                  niz w europie.Za to honda na europe skonstuowala specjalnie accorda i civica
                  tak aby konkurowaly na tym rynku a efekty marne.
                  • unterseeboot Re: Top 10 sprzedaży w Anglii (IX/2005) 22.10.05, 21:47
                    wiatj Waskez29 wiesz ,na fanatyków japończyków nie ma mocnych ;D
                    Oni mają Swój Świat i jak to fajnie ująłeś - po nocach przeliczają te swoje
                    koniki z litra i jeżdżą na ręcznym ;P z tegoż powodu.

                    im bardziej są fanatyczni w swych wątkach tym bardziej nie lubię tych Marek !
                    Wstrętu dostaję :/ nieprzepadałem za japończykami kiedyś z lat 80/pocz.90
                    takie byle jakie wydawały sie teraz jest już duzo lepiej ale Zniechęcają mnie
                    posiadacze ICH .
                    Tak na Chama wmawiają wyższość ich konstrukcji , tych silników że mozna
                    zwymiotować....
                    JAkby mieli jakieś Cuda inżynierii. Smieszni są i zarazem żałośni...
                    im bardziej są zadufani w sobie tym bardziej zrażaja do siebie !!!!

                    okropne tfuuuu!!!!!
                    pozdrawiam Ciebie :)
                    • unterseeboot Re: Top 10 sprzedaży w Anglii (IX/2005) 22.10.05, 21:56
                      to tacy "Kamikadze" u mnie na targoowku zabiło się 2 takich - bracia -
                      lecieli po ul.kondratowicza ok.160km/h oczywiście civikiem - aczym innym
                      tudziesz :D no cóż koleinka po autobusie i latarnia .
                      złamali latarnię..... i co im bylo z tych koników...
                      Niech Odpoczywają w Pokoju ale bez komentarza zostawię...

                      civik 1.6 vti 7sec/100km 160KM .......

                      to mógłby być kazdy INNY samochód ale jednak to była ........................
                      TA ZAJEFAJNA HONDA CIVIC
                    • waskes29 Re: Top 10 sprzedaży w Anglii (IX/2005) 22.10.05, 21:56
                      unterseeboot napisał:

                      > wiatj Waskez29 wiesz ,na fanatyków japończyków nie ma mocnych ;D
                      > Oni mają Swój Świat i jak to fajnie ująłeś - po nocach przeliczają te swoje
                      > koniki z litra i jeżdżą na ręcznym ;P z tegoż powodu.
                      >
                      > im bardziej są fanatyczni w swych wątkach tym bardziej nie lubię tych Marek !
                      > Wstrętu dostaję :/ nieprzepadałem za japończykami kiedyś z lat 80/pocz.90
                      > takie byle jakie wydawały sie teraz jest już duzo lepiej ale Zniechęcają
                      mnie
                      > posiadacze ICH .
                      > Tak na Chama wmawiają wyższość ich konstrukcji , tych silników że mozna
                      > zwymiotować....
                      > JAkby mieli jakieś Cuda inżynierii. Smieszni są i zarazem żałośni...
                      > im bardziej są zadufani w sobie tym bardziej zrażaja do siebie !!!!
                      >
                      > okropne tfuuuu!!!!!
                      > pozdrawiam Ciebie :)

                      Ja wlasnie tez jak zaczalem zagladac na to forum to jak nie mialem nic do
                      hond to coraz bardziej zaczynam miec.Samochody jak samochody ani zadne tam
                      fantastyczne ani kiepskie, popraostu takie jak potrzeba do przemieszczania
                      sie, ale wlasnie ten fanatyzm do tej marki zupelnie niezrozumialy dla mnie
                      zaczyna mnie odbijac i coraz bardziej zaczynam nielubic tej marki a
                      najgorsze ze to nie wina samochodow tylko wlascicieli.
    • habudzik Re: Top 10 sprzedaży w Anglii (IX/2005) 23.10.05, 01:39
      Nie wierze skośnoocy zajeli pool psition w 2 dziesiątce ? Mimo takiej nagonki w
      ankietach samomasturb ..... (cholera przepraszam) samozadowolenia z produktu ?
      Jak to jest ??? W JDPowers Honda to de best pojazd a nikt jej w sklepie nie
      kupuje??? Może Honda to normalny pojazd i nikt inny ( poza Polakami ) nie robi z
      tego 'hajer łajer' ?
    • 01boryna Co to za lista? 23.10.05, 10:14
      cc_2004 napisał:

      > 1 Ford Focus (5,907)
      > 2 Vauxhall Astra (3,550)
      > 3 Renault Mégane (2,801)
      > 4 Vauxhall Corsa (2,625)
      > 5 Volkswagen Golf (2,553)
      > 6 Peugeot 206 (2,498)
      > 7 Ford Fiesta (1,952)
      > 8 Renault Clio (1,880)
      > 9 MINI (1,728)
      > 10 Volkswagen Polo (1,714)
      >



      Gdzie znalazles te liste bo bardzo dziwnie wyglada....
      • waskes29 Re: Co to za lista? 23.10.05, 10:41
        01boryna napisał:

        > cc_2004 napisał:
        >
        > > 1 Ford Focus (5,907)
        > > 2 Vauxhall Astra (3,550)
        > > 3 Renault Mégane (2,801)
        > > 4 Vauxhall Corsa (2,625)
        > > 5 Volkswagen Golf (2,553)
        > > 6 Peugeot 206 (2,498)
        > > 7 Ford Fiesta (1,952)
        > > 8 Renault Clio (1,880)
        > > 9 MINI (1,728)
        > > 10 Volkswagen Polo (1,714)
        > >
        >
        >
        >
        > Gdzie znalazles te liste bo bardzo dziwnie wyglada....
        >
        To plugawa prowokacja niemieckich koncernow ,prawdziwy anglik kupilby tylko
        samochod japonski ale tania sila robocza z europy wschodniej nie dosc ze
        spowodowala ze nie ma pracy to jeszcze kupuja ople fordy czy VW ,a on
        biedak za co ma teraz kupic sobie nowa honde.
        To samo w niemczech ,ludzie sa zmuszani {jak twierdzi wojtek blankietowy}do
        kupowania VW a ci co kupuja samochody japonskie sa szykanowani i
        represjonowani ze zabiora im socjalne przywileje ,wiec japonskie samochody
        kupuja tylko nielegalni emigranci z pakistanu turcji i chin prawdziwy niemiec
        boi sie kupic taki samochod choc pewnie o nim marzy .Nie raz widzialem jak
        jezdza swoimi SL ,CL i M5, RS i placza bo tak bardzo by chcieli miec civica
        1.6 110ps ale musza sie meczyc w tych niemieckich i francuzkich gratach.
      • cc_2004 Re: ceny 23.10.05, 14:02
        Almera 3d od 10,400 GBP
        Corolla 1.4 3d od 11,800 GBP
        Honda Civic od 12,139 GBP



        Focus: 11,080 GBP
        Megane: 11,280 GBP
        Golf: 12,300 GBP
        Astra: 14,000 GBP

        wszystkie japońce to konstrukcje sprzed +/-5 lat. A europejskie z lat 2004-2005
        (wyjątek Megane z 2002).
      • habudzik Re: Top 10 sprzedaży w Anglii (IX/2005) 23.10.05, 14:10
        grzek napisał:

        > Brak samochodów japońskich w pierwszej dziesiątce może być spowodowany
        > nieatrakcyjnymi cenami w porównaniu z konkurencją.

        A ja myśle że brak japońskich samochodów w pierwszej dziesiątce może być
        spowodowany nadmiernym promieniowaniem jonizującym w tamtym rejonie globu. Jak
        nic to sprawa tego promieniowania.
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka