ralston 03.10.04, 19:01 Jesień już na całego. Gęsi wielkimi kluczami przeciągają nad Kampinosem. Dęby czerwone pięknie potwierdzają swą nazwę - mały bukiet liści stanął na komodzie w przedpokoju... Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
marat69 Re: Dzikie gęsi 03.10.04, 21:57 Jesień na całego. Żaby schodzą do podziemia (nie znam się na biologii, ale to było coś w tym guście...) Odpowiedz Link Zgłoś
habitus Re: Dzikie gęsi 03.10.04, 22:04 marat69 napisał: > Jesień na całego. Żaby schodzą do podziemia (nie znam się na biologii, ale to > było coś w tym guście...) A myszy z pola do domu. U nas rezyduje kot i myszy nas omijają. Odpowiedz Link Zgłoś
ralston Re: Dzikie gęsi 03.10.04, 22:08 U mnie to chyba muchy z pola do domu. Jakoś ich się dziwnie namnożyło... Może dlatego, że nie mamy kota? Odpowiedz Link Zgłoś
marat69 Re: Dzikie gęsi 03.10.04, 22:16 ralston napisał: > U mnie to chyba muchy z pola do domu. Jakoś ich się dziwnie namnożyło... Może > dlatego, że nie mamy kota? Mój kolega miał dużo much jak nie sprzątał po kocie... Odpowiedz Link Zgłoś
saunne Re: Dzikie gęsi 04.10.04, 08:17 ralston napisał: > U mnie to chyba muchy z pola do domu. Jakoś ich się dziwnie namnożyło... Może > dlatego, że nie mamy kota? U mnie też jest ich jakoś więcej niż zwykle o tej porze roku. Ciekawe dlaczego? To chyba jednak nie przez kota, bo moj nic sobie z nich nie robi :) Odpowiedz Link Zgłoś
marat69 Re: Dzikie gęsi 03.10.04, 22:08 habitus napisała: > marat69 napisał: > > > Jesień na całego. Żaby schodzą do podziemia (nie znam się na biologii, al > e to > > było coś w tym guście...) > > A myszy z pola do domu. > U nas rezyduje kot i myszy nas omijają. U mnie kot nie rezyduje, ale myszy też nas omijają. Być może IIIpiętro przyprawia je o lęk wysokości... Cześć Habi :) Odpowiedz Link Zgłoś