Dodaj do ulubionych

jak odejść na własne?

IP: *.internetdsl.tpnet.pl 02.01.04, 19:00
Jestem studentką studiów dziennych na UW, nie baluję po nocach, nie upijam
sie i nie puszczam, mam stałego ukochanego chłopaka, sprzątam w domu, nie
ciągnę od rodziców kasy, na prawdę nie przynoszę im wstydu.
Ale mimo to ostatnio usłyszałam od mamy, że postara sie o to, aby wyrzucić
mnie z domu.
Nie radzę sobie z oczekiwaniami rodziców. Nie umiem się do nich dostosować.
Staram się postawić w ich sytuacji, pojąć, ale nie mogę. Dalaczego nie mogę
trzymać kosmetyków w łazience i dlaczego nie mogę w sobotę spać do 11?
Wszystko robię pod dyktando rodziców, ale zatracam siebie. Nie mam chyba
odwagi wynieść się z domu, mój kierunek wymaga poświęcenia czasu, a nie ma
możliwości przeniesienia się na zaoczne.
Dodajcie mi otuchy, opiszcie dlaczego się wyprowadziliście i jak sobie
daliście radę!
Obserwuj wątek
    • kasiulek10 Re: jak odejść na własne? 02.01.04, 19:06
      Byłam na trzecim roku dziennych, miałam alimenty od taty. Nie wyprowadziłam się
      dlatego, że było mi źle z mamą, ale chciałam juz mieszkać z moim chłopakiem.
      Trochę udzielałam korepetycji. Wynajmowaliśmy mieszkania przez 3 lata, od dwóch
      mieszkamy we własnym (wzięliśmy kredyt razem z rodzicami).
      • Gość: blabla Re: jak odejść na własne? IP: *.internetdsl.tpnet.pl 02.01.04, 19:08
        hmmm, ja raczej na pomoc liczyć nie mogę:).I nie mam alimentów...
    • Gość: gf Re: jak odejść na własne? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.01.04, 19:08
      Pomyśl o tym, że za kilka lat zostaną sami ze swoją złością :)
      • Gość: blabla Re: jak odejść na własne? IP: *.internetdsl.tpnet.pl 02.01.04, 19:10
        Żebym zdążyła uciec zanim i ja będę taka zła:))).
        • Gość: gf Re: jak odejść na własne? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.01.04, 19:11
          Zdążysz :)
          Na którym jesteś roku?
          • Gość: blabla Re: jak odejść na własne? IP: *.internetdsl.tpnet.pl 02.01.04, 19:16