Dodaj do ulubionych

Popatrzcie :)

IP: *.szwajcarska.pl 04.02.05, 16:46
info.onet.pl/18064,0,1,1,galeria.html
Ekstra moda, piękne modelki, super makijaże.
Cieszę się, że jestem wysoka i chuda.
Ale zaraz zacznie się dysputa, że modelki są za chude i brzydkie.
Obserwuj wątek
    • vitalia Re: Popatrzcie :) 04.02.05, 17:01
      Modelki to modelki.Tylko na nich jakoś wyglądają te ciuchy.Ale większość
      dziewczyn jest jaka jest i co mają mieć kompleksy? Może i chude są w
      modzie ,chociaż nie wiem czemu ? Po ulicach chodzą normalne dziewczyny z
      okrągłymi pupami dużymi piersiami i na dodatek są niektóre śliczne i na pewno
      ładniejsze od tych przeszczepów w większości katujących się głodówkami..sama
      mam 174 cm i jestem szczupła ale lubię gdy kobieta jest kobietą ..i ma kształty
      jak na kobietę przystało.
      --
      >Gdynia Moje Miasto<
      > Ir Szeli Gdynia <
    • Gość: babedoll Re: Popatrzcie :) IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.02.05, 17:23
      droga inko, skoro założyłas swój wątek, to powinnas sie liczyc z tym, że każda
      z nas bedzie chciała wyrazic tu swoją opinie. Sama tez zaznaczyłaś, że zaraz
      sie zacznie, że one sa brzydkie itp. Cóż...wg mnie ta modelka właśnie taka jest-
      wstrętan, wygląda jak po całonocnej imprezie, zero kobiecości. i powiem ci do
      tego, że znacznie bardziej wole swój wygląd.
        • stephanie_s Re: Popatrzcie :) 06.02.05, 15:29
          mysle ,ze nie jedna ta zaprezentowana modelka moim zdaniem faktycznie jest
          nieciekawa,to ze jest chuda to jedna sprawa(sama jestem z lekka chuda ale mam
          pzry tym biust etc..)ale za wiele uroku to stworzenie nie ma ,czemu zawsze jest
          takie popadanie w skarajnosci,albo kobieta ma miec 20 kg niedowagi albo nie
          miescic sie w drzwi dajmy spokój sa tzw stany posrednie,zreszta nic w tym
          odkrywczego,ale kazdemu podoba sie co innego i wazne tez aby dostrzec swe
          atuty,a nie slepo nasladowac jakas znaną aktorke czy modelke ,bo mozna
          zwariowac ..czy to znaczy ze jesli modna jest Beyonce to mam z tego tytułu
          pzrytyc albpo jesli modne jest 20 kg niedowagi to mam sie bawic w
          anorektyczke..??
      • Gość: lizka Re: Popatrzcie :) IP: *.chello.pl 04.02.05, 17:27
        popieram, w dodatku chyba masz Inka jakieś duże kompleksy skoro tak
        przekonujesz że one są piekne.Facetom wcale nie podobają się chude kobiety
        pozbawione kształtów,a modelki są kreowane przez projektantów w większości
        gejów, którym podobają się chłopiece kształty,pozbawione jakiegokolwiek śladu
        kobiecości.
        • Gość: Inka_25 Re: Popatrzcie :) IP: *.szwajcarska.pl 04.02.05, 17:31
          Nie mam kompleksów i dlatego nie piszę, że brzydko wyglądają bo gdyby tak było
          nie prezentowałyby ubrań a żeby byc modelką trzeba mieć odpowiednie wymiary.
          Zastanawiałaś się po co takie szczupłe kobiety prezentują modę? Bo na nich
          ubrania wyglądają najlepiej, gdyby było inaczej projektanci zatrudnialiby
          kobiety o innych kształtach. Proste i logiczne.
            • Gość: Blalalalala Re: Popatrzcie :) IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.02.05, 16:34
              Inka_25 popieram cie. Nie daj sie tym zakompleksionym i zazdrosnym kobietką.
              Każda z tych chudych czy szczuplych dziewczyn zna swoją wartość i wie ile z
              tego co te krągłe mówią jest prawdą a ile nie. A najlepsze jest to że ich nie
              ruszają takie slowa tylko śmieszą kiedy bez odrobiny wstydu mogą ubrać spódnice
              lub obcisle białe spodnie.
            • Gość: Boy Re: Popatrzcie :) IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.02.05, 16:42
              A ja tam uwielbiam drobne kobietki one są the best. I moge wszędzie sie z nimi
              pokazac nie musze sie wstydzić. W seksie sie nie wstydzą i nie ukrywają pod
              kołdrą lub nie gaszą światła. na dyskotekach aż miło popatrzeć jak tańczą. Na
              osobności nie męczą pytaniami typu:
              -podobam ci sie?
              -co myślisz o tych chudzielcach?
              -jestem gruba? (i wtedy zmuszacie nas do klamstwa)
              rubaski rozbawiają mnie kiedy idąc ulicą krytykują zgrabne dziewczyny i myślą
              że sie z nimi zgadzam.
              Te szczupłe i chude jeszcze jak mają coś w głowie to jest ideał nie jednego
              faceta. Szkoda ze takie są już zajęte :-(
        • Gość: Dawid Re: Popatrzcie :) IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.02.05, 16:30
          Gość portalu: lizka napisał(a):

          > popieram, w dodatku chyba masz Inka jakieś duże kompleksy skoro tak
          > przekonujesz że one są piekne.Facetom wcale nie podobają się chude kobiety
          > pozbawione kształtów,a modelki są kreowane przez projektantów w większości
          > gejów, którym podobają się chłopiece kształty,pozbawione jakiegokolwiek śladu
          > kobiecości.

          No to trafiłas na tego jednego na 80 ciu. Kobieto ja chodziłem i do szkoły i
          na imprezy a także mam wielu kolegów. Faceci zawsze mówią swoim kobietą że
          lubią kształtne ale w większości wolą te zgramne, drobniutkie. Ja my faceci
          uwielbiamy ich długie zgrabne nogi. uuuuuu Jak taka przechodzi ulicą to aż
          słońce zaczyna jaśniej świecić. Pulchniutkie żyjcie we własnym świecie nadal i
          udawajcie że ie widzicie jak wasi faceci was zdradzają lub marzą o takich
          laseczkach. Miło wam jak myślą o takich zamist o was?
          • Gość: lili202 Re: Popatrzcie :) IP: *.ls.net.pl 07.02.05, 17:57
            naprawde wspolczuje twojej przyszlej kobiecie jesli bedziesz kiedys ja w ogole
            mial zbrzydnie ci to juz ja bedziesz zdradzal a poza tym czy niewychudzone
            kobiety sa brzydkie czy tylko te wychudzone z odstajacymi zebrami sa piekne?
            nie wydaje mi sie
            • Gość: Dawid i Boy i inni Re: Popatrzcie :) IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.02.05, 19:29
              A tobie może sie nie wydawać bo nie jesteś facetem. Ja nie wiem o co wam
              kobietom chodzi. Nie jesteście chyba lesbijkami więc co was obchodzi jak i kto
              wygląda. Chodzi mi o to też że ja wiem że po ciąży kobieta nie zawsze jest tak
              atrakcyjna jak przed i dlatego jak mam z nią być szczęsliwy to musze ją
              zaakceptować taką jaka będzie. Więc jeżeli po ciązy będzie pulchna to nic nie
              szkodzi ale jak bym wziął sobie za żone pulchną to co by było z niej po
              urodzeniu dziecka? Mój gust est taki że wole zgrabne bardzo szczuple kobiety,
              koledzy siedzący obok też sie z tym zgadzają. A co ty myślisz to jest mało
              ważne bo ty z taką grubszą dziewczyną nie będziesz sie kochać ani żyć przez
              kilka lat. Więc co ty możesz o tym wiedzieć. To moja opinia a ty nie masz w
              niej nic do gadania bo nie ważne co powiesz to mi sie gust nie zmieni.
      • Gość: Dawid Re: Popatrzcie :) IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.02.05, 16:24
        A wiecie co ja (facet) o tym myśle? Wole te chudsze niż te kaształtne ze
        względu na to że ja chcę być z kobietą na całe życie a nie tylko na kilka nocy!
        Jeżeli taka kształtna (waszym zdaniem) urodzi mi np. 2 dzieci to ja nie chce
        wiedzieć jak ona będzie wyglądać, a gdyby to ta chudzinka urodziła mi dzieci to
        albo by została jej ta zgrabniutka figura albo maksymalnie przytyłaby do
        rozmiarów tej pulchnej ale przed porodem! Ja chce być z kobietą szczęśliwy i
        nie zdradzać jej. A sluchać jeszcze zakompleksionej kobiety o duży kształtach i
        jej narzekania. Oj nie przeżył bym tego. Ja wiem że wy kobiety wolicie
        krytykować te chudsze, piekniejsze i bardziej seksowne kobiety no bo w końcu
        która z was przyzna sie że chce być taka? Możecie je krytykować ile chcecie a
        my faceci i tak wiemy swoje tylko jeżeli na nieszczęscie mamy za dziewczyny
        pulpecika to nigdy tego nie powiemy na głos i po kryjomu będziemy oglądać sie
        na ulicy za zgrabnymi dlugonogimi kobietami lub oglądać i podziwiać takie w
        telewizji. Pozdrawiam wszystkie kobiety nawet te pulchne. Uwierzcie w siebie bo
        są tacy co lubią ształtne kobiety. Ale nie czepiajcie sie tych zgrabnych bo i
        tak wam to nic nie da.
        • Gość: lili202 Re: Popatrzcie :) IP: *.ls.net.pl 07.02.05, 17:54
          oj Dawidzie to Ty chyba malo wiesz o kobietach ale grunt to pozytywne myslenie
          pragne Cie tylko poinformowac ze jesli chuda kobieta urodzi dziecko to nie
          koniecznie po 2 ciazy np sie jej nieprzytyje a nawet jesli bedzie zawsze chuda
          to i tak zbrzydnie na stare lata nie ma sil za to te ksztaltne jesli beda
          cwiczyc i zdrowo sie odzywiac tez niekoniecznie rozrosna sie do monstrualnych
          rozmierow a jesli Ty masz byc z kobieta po to zeby na nia patrzec to serdecznie
          wspolczuje bo nie wroze dobrze
          • Gość: Dawid Re: Popatrzcie :) IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.02.05, 19:36
            Ja potzrebuje kobiety przy ktorej będę w każdej chwili szczęśliwy a nie słuchał
            jej narzekania. Znam bardzo dużo kobiet które są szczupłe i po ciązy takie
            został. Znam też takie ktore przytyły. I jakby moja kobieta tak przytyła to bym
            nic przeciwko nie mial. Ale jak taka pulchniejsza przytyje to ja dziekuje.
            Jestem realistą i nie oszukujmy sie. Każdemu facetowi zależy by jego kobieta
            byla atrakcyjna. Jeżeli przestaje być to część to akceptuje i skrycie marzy o
            tym że kiedyś będzie lepiej a inna część prawi komplementy swojej żonie mając
            na boku inną. Takie jest życie. Charakter też jest bardzo ważny. Faktem też
            jest że niektóre grubaski mają w sobie seksapilu dużo tylko nie każdym w tym
            gustuje. Jestem jaki jestem ale pisze szczerze że dla mnie idealna kobieta to
            zgrabna, długonoga i przedewaszystkim proporcjonalna.
        • Gość: aza Re: Popatrzcie :) IP: 212.160.172.* 08.02.05, 16:31
          David, a wiesz w drugą stronę to też działa. Ja uwielbiam wysportowane, gibkie
          a zarazem muskularne męskie ciała ze zgrabną, jędrną pupcią. Jak sądzę
          większość dziewczyn z tego forum również. A tymczasem wkoło szara
          rzeczywistość - chłopaki w garniturkach, dupcie przyklepane od siedzenia przy
          komputerze ( Ty pewnie też taką masz ), zero muskulatury. I tylko marzenia o
          zgrabnych laseczkach, podczas gdy w najlepszym wypadku w domu czeka taka lekko
          puszysta.
          • Gość: Dawid Re: Popatrzcie :) IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.02.05, 17:20
            Gość portalu: aza napisał(a):

            > David, a wiesz w drugą stronę to też działa. Ja uwielbiam wysportowane,
            gibkie
            > a zarazem muskularne męskie ciała ze zgrabną, jędrną pupcią. Jak sądzę
            > większość dziewczyn z tego forum również. A tymczasem wkoło szara
            > rzeczywistość - chłopaki w garniturkach, dupcie przyklepane od siedzenia przy
            > komputerze ( Ty pewnie też taką masz ), zero muskulatury. I tylko marzenia o
            > zgrabnych laseczkach, podczas gdy w najlepszym wypadku w domu czeka taka lekko
            >
            > puszysta.

            Hehehe chciałabyś żeby taka lekko puszysta była u mnie w domu bo wtedy by
            wyszło że miałaś racje. UUUuuu przykro mi ale sie myslisz. A co do mojej pupci
            to mam jędrną ponieważ chodze na siłownie, basen i dużo ruchu mam w
            przeciwności do wielu z was. Wiec wiem co mówie, jeżeli sie chce to można
            zadbać o siebie a nie tylko siedzieć przed tV i Komputerem. Pozdrawiam
            wszystkie Kobitki dbające o siebie.
              • Gość: Dawid Re: Popatrzcie :) IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.02.05, 18:06
                Zgrabną, atletyczna figura to mnie nie interesuje chyba że taka w granicach
                rozsądku. Chodzi mi kobiety które dbają o siebie i jeżeli mają jakieś wady to
                nie użalają sie nad sobą tylko starają sie być takie jakie chcą. Ja uwielbiam
                zgrabne kobiety , przeszkadza ci to? Jak tu jedna kobieta powiedziała wy w
                facetach też szukacie seksownej pupy, muskularnego ciała itd. Więc w czym
                problem. Ja lubie zgrabne, szczupłe kobiety i to jest dla mnie kobiecością a
                nie fałdy. A jeżeli kobieta ma w genach szczupłą figure daną to dobrze bo nie
                musi sie wysilać. Ja oprócz figury zwracam też dużą uwage na higiene.
                • Gość: asiek_asiekowaty Re: Popatrzcie :) IP: *.wola-duchocka.sdi.tpnet.pl 08.02.05, 23:17
                  Popadasz w takie same skrajności, jak Inka - przecież pomiędzy chudymi
                  a "fałdziastymi" są jeszcze dziewczyny, które nie są chude, ale fałdów nie
                  mają. Co innego "zgrabn", co innego "chuda". Kaaaażdy facet powie, że lubie
                  zgrabne kobiety, ale zgrabność nie równa się chudość, dlatego już nie każdy
                  powie, że lubi chude. Zgrabność to dla mnie nie tylko szczupła sylwetka, ale
                  też odpowiednie proporcje, a tych chudym dziewczynom brakuje. No i powiedz mi:
                  gdzie te juz symboliczne wymiary 90-60-90? Przecież te wymiary mówią tyle:
                  spory biust, wąziutka talia i szerokie biodra.
    • kragmel Re: Popatrzcie :) 04.02.05, 17:24
      oh też się bardzo cieszę, że ty się cieszysz i nie masz żadnych kompleksów. to
      bardzo budujące i optymistyczne. :)
      dysputy mi się nie chce zaczynać o brzydocie modelek, bo z powodów osobistych,
      których nie będę wyjaśniać na forum publicznym, jestem do modelek, a zwłaszcza
      blond modelek, wyjątkowo uprzedzona.
    • sitc Re: Popatrzcie :) 04.02.05, 17:41
      Inka ja się z toba zgadzam, te dziewczyny mają super figurę, choć z twarzy
      podobają mi się średnio. Sama jestem szczupła i dbam o to żeby taką figurę
      utrzymywać, jednak wyciągnąć to się nie wyciągnę :) i szczerze przyznaje że
      zazdroszcze im wzrostu, bo taki typ urody (wysoka i bardzo szczupła) strasznie
      mi się podoba. Kompleksów przez to nie mam, bo przy moim wzroście wydaje mi się
      że mam całkiem fajną figurę.
      A to że niektóre dziewczyny uważają że modelki są brzydkie, no nie można tego
      negować, bo to przeciez kwestia gustu i ze wszystkim tak jest, Mercedesy tez
      nie wszystkim się podobają ;)
      Pzdr.
      --
      Iwona, księżniczka Burgunda
    • Gość: imoe Re: Popatrzcie :) IP: *.aster.pl 04.02.05, 18:07
      ja też uważam, że większość modelek jest brzydkich (owszem są też i takie bardzo
      piękne) i też sądze że wiele dziewczyn na tym forum jest od nich ładniejszych.
      one są po prostu za chude i przez to mają nieładne twarze, a ładność to nie
      tylko figura ale przede wszystkim twarz. pewnie zaraz usłysze że jestem gruba i
      bla bla, ale jak już ktoś tu napisał wszystko jest kwestią gustu i śmieszą mnie
      stwierdzenia, że jak się komuś modelka nie podoba to na 100% jest gruby i
      brzydki. i naprawde nie wiem po co najeżdzać na inne dziewczyny za to że mają
      inne zdanie.
    • lunalovelight Re: Popatrzcie :) 04.02.05, 18:08
      do wysokich i chudych dziewczyn nic nie mam.
      ale modelka na pierwszym zdjeciu wyglada jak ciezko chora...
      --
      Though lovers be lost love shall not,
      And death shall have no dominion.
      Luna na plfoto
      • Gość: Dawid i Boy i inni Re: Popatrzcie :) IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.02.05, 17:00
        Czy wy dziewczyny potraficie tylko narzekać?
        I tak to jest wy Grubiutkie to siedzicie w domu przed TV lub komputerem a te
        szczupłe nie mają czasu sie z wami kłócić na forum bo robią kariere, spędzają
        czas z facetami, przyjaciółmi lub chodzą na siłownie i dbają o siebie. Na forum
        widze tylko większość zakompleksiałych i nudnych bab które zamiast sie ruszać
        przybierają kształty fotela na ktorym cały dzień siedzą. Nudziary.
    • Gość: Marcin Re: Popatrzcie :) IP: *.aporia.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 04.02.05, 20:07
      Kobieta ma wyglądać jak kobeta a nie jak żywy trup-bez obrazy.Nie rozumiem
      dziewczyn, które katują się tylko po to, aby wyglądać jak te zaprezentowane
      przez koleżankę-ohyda.Nie mają wdzięku, kobiecości, po prostu nic czym mógłby
      zachwycić się normalny facet taki jak ja-mówimy oczywiście o wyglądzie
      zewnętrznym. A poza tym i co najważniejsze wygląd tych dziewczyn kreują
      projektanci mody-którzy są zazwyczaj gejami, a co za tym idzie chcą upodobnić
      te dziewczyny do mężczyzn!!!!!Tak nie może być.Mam nadzieję, że to się już
      niedługo zmieni i kobiety zaprezentują swoją prawdziwą KOBIECOŚĆ.
      • Gość: Inka_25 Re: Popatrzcie :) IP: *.szwajcarska.pl 04.02.05, 20:20
        Hahahahahahaha...
        Projektanci mody chcą upodobnic kobiety do mężczyzn i zazwyczaj są gejami...już
        gdzieś to dziś tu czytałam...boki można zrywać hahahahaha...
        Rozbawiłeś mnie do łez, tylko kolego jakbyś taką laskę na ulicy zobaczył to byś
        od razu zwrócił na nią uwagę.
        • frrancuzeczka Re: Popatrzcie :) 04.02.05, 21:02
          nie rozumiem cie. wrzucilas link, dziewczyny( i chlopaki) pisza co mysla a
          jezeli komus nie podobaja sie modelki od razu pytasz, czy ktoras z nas jest
          ladniejsza. Marcinowi probujesz udowonic, ze padlby na kolana przed taka
          dziewczyna na ulicy.
          nie jestes w stanie zrozumiec ze komus nie podoba sie taki typ figury? osobiscie
          uwazam sie za ladniejsza dziewczyne niz te modelki i zapewniam cie facet lubi
          czuc ze przytula sie do kobiety a nie do draga.
          a twoje rozumowanie ze te modelki sa ladne bo prezentuja ubrania jest dosc
          prymitywne.
          • Gość: Inka_25 Re: Popatrzcie :) IP: *.szwajcarska.pl 04.02.05, 21:22
            francuzeczko prymitywna to Ty jesteś i powinnaś wiedzieć dlaczego.
            I nie zapewniaj mnie, że facet woli się przytulać do kobiety o kształtach
            delikatnie mówiąc rubensowskich niż do szczupłej laski.
            "nie jestes w stanie zrozumiec ze komus nie podoba sie taki typ figury? " - A
            Ty nie jesteś w stanie zrozumieć, że taki typ urody też się może podobać?
            I czytaj uważnie a potem się wypowiadaj bo ja nie napisałam, że modelki
            prezentują ubrania bo są ładne tylko dlatego, że mają odpowiednie warunki
            fizyczne do tego, czyli wymiary, wzrost. Gdyby ubrania na takich modelakch
            prezentowały się źle to projektanci zmieniliby to.
            NIE TO CO ŁADNE, LECZ TO CO SIĘ KOMU PODOBA.
            • Gość: Inka_25 Re: Popatrzcie :) IP: *.szwajcarska.pl 04.02.05, 21:54
              A po za tym nie próbujcie mi tu wmawiać, że faceci lubią kobiety z wielkimi
              dupami, obwisłymi cyckami, nieproporcjonalnie zbudowane. Nie wiem czy
              zauważyłyście ale mówimy tu tylko o skrajnościach a mianowicie - chude kontra
              grube a są jeszcze szczupłe i zgrabne. Czyżbyście nie zauważyły?
            • frrancuzeczka Re: Popatrzcie :) 04.02.05, 22:06
              nie powiedzialm ze ty jestes prymitywna tylko twoj sposob myslenia, nie musisz
              odbijac pileczki w moja strone. ja jestem w stanie zrozumiec ze ktos moze lubic
              bardzo szczuple kobiety ale niestety do ciebie nie dociera, ze facetom moga
              podobac sie tez dziewczyny o normalnej budowie ciala- z biustem i pupa. jezeli
              ktoras dziewczyna napisze ze nie wyglada jak modelka na prezentowanych przez
              ciebie zdjeciach, to od razu mowisz ze jest gruba i oblesna, ma obwisly biust -
              a moze po prostu MA biust w przeciwienstwie do tych modelek? a.. jeszcze jedno,
              dlaczedo ty mylisz w kategoriach czarne-biale? albo sie wyglada jak kosciotrup i
              to jest super albo sie jest gruba i oblesna z obwislym biustem? nie przyjmujesz
              do wiadomosci, ze sa tez normalne dziewczyny? bez skrajnosci?
            • stephanie_s Re: Popatrzcie :) 06.02.05, 15:43
              słuchaj Inko..oczywiscie ze to ładne co sie komu podoba,ale powinnas uszanowac
              ze nie kazdemu podoba sie taki typ kobiety mój facet notorycznie mi wyrzuca ze
              mogłabym chociaz ze 3kg pzrytyc,a sam jest bardzo szczupły,ja np pzryznaje sie
              bez bicia ze mam słabosc do chudych facetów(tzn nie jakis tam rachitycznych)ale
              to nie znaczy ,ze mysle iz troszke wieksi nie sa atrakcyjni wrecz pzreciwnie,Ty
              chyba nalezysz do jakiegos ugrupowanie pro-anoreksja..pzrynajmniej twoje posty
              na to wskazują...
            • Gość: Pulpet Re: Popatrzcie :) IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.02.05, 17:22
              rancuzeczka skoro jesteś taka mądra to wytłumacz nam dziewczyną dlaczego faceci
              na ulicach oglądają sie za tymi nieapetycznymi i myślą onich? Jesteś dziwna
              skoro tak myślisz. Ja jestem przy kości i wiem że faceci wolą te szczupłe od
              takich jak ja. Nie raz slyszałam : łdna to ty jesteś ale wole dziewczyny o
              innej figurze. Dziewczyny nie oszukujcie sie! jezeli jesteście pulchne to
              wiecie o czym mowie. Ja bym chiała mieć mniejszy tylek i cycki. Nie jestem
              bardzo pulchna bo nosze rozmiar 40-42 ale faceci wolą 34-36. Nie oszukujmy
              sie!!!!!
              • frrancuzeczka Re: Popatrzcie :) 07.02.05, 21:54
                nie uwazam, ze faceci lubia grube kobiety, nigdzie tego nie napisalam wiec nie
                wiem czemu mam ci cos tlumaczyc. moje stanowisko w tej dyskusji jest
                nastepujace: uwazam, ze poza chudymi dziewczynami, sa tez te o NORMALNEJ,
                PROPORCJONALNEJ figurze i sadze, ze takie podobaja sie facetom.
            • frrancuzeczka Re: Popatrzcie :) 07.02.05, 21:57
              "kolego jakbyś taką laskę na ulicy zobaczył to byś
              od razu zwrócił na nią uwagę." ------> tak napisala Inka, zapewniam cie ze umiem
              czytac(rowniez ze zrozumieniem). sparafrazowanie tekstu Inki mialo na celu
              uwypuklenie atrakcyjnosci takiej dziewczyny w mniemaniu Inki. nie musisz sie tak
              bulwersowac.
              • Gość: natural women Re: Popatrzcie :) IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.02.05, 14:07
                frrancuzeczka napisała:

                > "kolego jakbyś taką laskę na ulicy zobaczył to byś
                > od razu zwrócił na nią uwagę." ------> tak napisala Inka, zapewniam cie ze
                > umiem
                > czytac(rowniez ze zrozumieniem). sparafrazowanie tekstu Inki mialo na celu
                > uwypuklenie atrakcyjnosci takiej dziewczyny w mniemaniu Inki. nie musisz sie
                ta
                > k
                > bulwersowac.
                Bulwersuje mnie to że najeżdżasz na ludzi zmieniając ich teksty i wpajasz że
                właśnie to miała autorka na myśli. Żaden facet by nie zrobił tak jak ty
                napisałaś ale tak jak Inka napisała to zapewniam cie ze by tak było w
                większości przypadków. jeden by spojrzał np na twarz, inny na nogi, jeszcze
                inny na wzrost.
                A co do twojego czytania ze zrozumieniem to mam wątpliwości i do pisania ze
                zrozumieniem też.


                p.s Sorki ludziska za błędy
        • stephanie_s Re: Popatrzcie :) 06.02.05, 15:39
          ok dziewczyno po co sie tak bulwersujesz te odelki które zaprezentowałas na
          ogól były nieciekawe dla mnie sliczna jest np.christy turlington ale ona nie
          wyglada jak szkielet tylko jak smukła kobieta(ale moze dla Ciebie to juz
          nadwaga)
      • Gość: Dawid i Boy i inni Re: Popatrzcie :) IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.02.05, 17:11
        Gość portalu: Marcin napisał(a):

        > Kobieta ma wyglądać jak kobeta a nie jak żywy trup-bez obrazy.Nie rozumiem
        > dziewczyn, które katują się tylko po to, aby wyglądać jak te zaprezentowane
        > przez koleżankę-ohyda.Nie mają wdzięku, kobiecości, po prostu nic czym mógłby
        > zachwycić się normalny facet taki jak ja-mówimy oczywiście o wyglądzie
        > zewnętrznym. A poza tym i co najważniejsze wygląd tych dziewczyn kreują
        > projektanci mody-którzy są zazwyczaj gejami, a co za tym idzie chcą upodobnić
        > te dziewczyny do mężczyzn!!!!!Tak nie może być.Mam nadzieję, że to się już
        > niedługo zmieni i kobiety zaprezentują swoją prawdziwą KOBIECOŚĆ

        Widać że to nie facet pisze tylko jakaś baba podająca sie za jakiegoś Marcina.
        "Nie mają wdzięku, kobiecości, po prostu nic czym mógłby
        > zachwycić się normalny facet taki jak ja" normalny facet nie lubi tłuszczu
        ale kości też. Taka jest prawda. My jesteśmy facetami i wiemy co piszemy. Nigdy
        te kobiety nie kojarzyły sie nikomu z facetami. Faceci są masywniejsi od tych
        kobiet. Faktem jest że te na zdjeciu nie wyszły apetycznie ale wole taką niż
        taką pulchniarke. FFUUUUU A wogóle jaki prawdziwy facet tak wiele wie o modzie
        jak Marcin. Kobieto nie wyglpiaj sie po to robi sie śmieszne.
        • Gość: Anastazja Re: Popatrzcie :) IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.02.05, 17:30
          Gość portalu: Dawid i Boy i inni napisał(a):
          Widać że to nie facet pisze tylko jakaś baba podająca sie za jakiegoś Marcina.
          też mi sie tak wydaje ze to nie facet ale jezeli to jest prawda to wydaje mi
          sie że to jeden z tych facetów którymi dziewczyny sie nie interesują. Albo lubi
          grubaski. Mam zdanie takie na ten temat: faceci lubią laski a nie grubaski.
          Apetycznie wygląda kobieta zgrabna a nie tłusta. Byłam tłusta a teraz jestem
          już normalna naszczęscie i ciesze sie bo być grubaska to jest straszne. Kidyś
          też krytykowałam chudsze bo bylam zazdrosna i nie chciałam sie przyznać do tego
          że dałabym wiele żeby mieć taką figure.
    • Gość: Ivre Re: Popatrzcie :) IP: *.zaodrze.punkt.pl / *.zaodrze.punkt.pl 04.02.05, 21:40
      Na wstepie zaznacze; tak, uwazam, ze jest ladniejsza od modelek prezentowanych
      na tych akurat zdjeciach. Jeszcze dorzuce, ze dla moje mezczyzny jestem
      najpiekniejsza. Ach, i jeszcze moze to, ze nie jestem ani niska (172 cm) ani
      gruba (57 kg). No, to teraz moge juz wyrazic swoje zdanie w nadziei, iz nie
      naraze sie na komenty autorki z rodzaju powyzszych :) Dla mnie modelka, to po
      prostu taki wlasnie 'wieszak' na ubrania. Nie musi byc ladna. Jedyny wymog
      taki, ze ubranie ma niej dobrze lezec. Zreszta...uroda to kwestia gustu, a o
      gustach sie nie dyskutuje :P (juz to chyba gdzies pisalam :D). Nio...ja w
      kazdym badz razie nie chcialabym miec figury modelki, gdyz takowe nie podobaja
      sie mojemu mezczyznie ;) pozdro :)
    • Gość: lili202 Re: Popatrzcie :) IP: *.ls.net.pl 04.02.05, 22:51
      powiem jedno z tego co sie orientuje to facetom najbardziej podobaja sie babki
      w pornusach i szmatlawacach skoro to czesto ogladaja (moze glupi przyklad)a te
      kobiety zwykle nie przypominaja ani kosciotrupow ani grubasow po prostu sa
      szczuple o silikonowych cyckach niestety i kobiecych ksztaltach
    • klara-klara Inko, kochanie, barwo!!!!! 05.02.05, 01:14
      Wydaje mi sie, ze to bardzo zawoalowana prowokacja ze strony Inki! Pokazujac nam modelki, raczej sredniej urody, zadajac pytania o to, czy siebie uznajemy za ladna, chciala nas dowartosciowac i utwierdzic w przekonaniu, ze mimo narzekan jestesmy atrakcyjnymi kobitkami. No i dala nam dowod, ze nie ma co marudzic, bo zawsze moze byc gorzej (vide link z onetu:))

      Pozdr Inka!

      --
      www.polskieserce.pl/
      www.pajacyk.pl/
    • smee Re: Popatrzcie :) 05.02.05, 02:00
      > Ale zaraz zacznie się dysputa, że modelki są za chude i brzydkie.

      Inko, to po co zalozylas ten watek? Dyskusja o gustach jest bezsensowna. "De
      gustibus non est disputandum" - znasz to? Jezeli bardzo lubisz sie klocic, to
      proponuje jednak nie na tym forum...
      • pauli7 Re: Popatrzcie :) 05.02.05, 04:01
        gust gustem, moze ta modelka i jest piekna, ale na tej fotce wyglada jak
        narkomanka i to jeszcze taka solidnie niewyspana... daletego na pytanie "ktora
        z was wyglada od niej lepiej" wiekszosc z nas z absolutnie czystym sumienien
        powie "ja" /pokaz nam jej lepsze zdjecie, to poduskutujemy/

        Pauli
        --
        Na ogol wszystkiemu sie umiem oprzec - z wyjatkiem pokusy.
    • Gość: kamil_k Re: Popatrzcie :) IP: *.aporia.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 05.02.05, 23:31
      Hmmmm...od czego by tu zacząć...Na pewno warto zaznaczyć, że autorka wątku albo
      miała paskudny zamiar sprowokowania tej oto dyskusji, która bądź co bądź do
      niczego nie prowadzi, albo po prostu jest biedną niedowartościowaną osobą,
      która koniecznie chce wszystkich bez wyjątku przekonać do swoich absurdalnych
      wręcz racji. Obawiam się co gorsza, że w zamiarze miała i to, i to. Przychylam
      się do zdania większości, że zamieszczone zdjęcia dziewczyn są paskudne...i co
      ważniejsze, dokładnie tak samo jest w rzeczywistości-większość modelek nie
      można okreslić mianem ładnych kobiet, bo takimi po prostu nie są, a to za
      sprawką właśnie projektantów mody, którzy właśnie taką modę lansują. Poza tym
      dziewczyny bardzo wysokie nie budzą zachwytu wśród mężczyzn, chodź jak wiemy
      zawsze istnieje wyjątek od reguły. Moda ma na szczęście to do siebie, że się
      zmienia, pozostaje więc czekać cierpliwie.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka