pimpek06 10.09.05, 21:38 Mam w osadzie moczu bakterie, nabłonki płaskie nieliczne, leukocyty 2-4, Przejżystość -mętny Krew Leukocyty 4.2 limfocyty 1.3 MID 8.2 Czy iść do lekarza, czy może nie trzeba? Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
Gość: mala mi Re: wyniki..\ proszę o interpretację IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.09.05, 21:48 masz krew i bakterie i jeszcze się pytasz? Odpowiedz Link Zgłoś
netka2 Re: wyniki..\ proszę o interpretację 10.09.05, 21:51 Masz zakazenie ukladu moczowego wiec chyba warto isc do lekarza. Odpowiedz Link Zgłoś
pusi06 Re: wyniki..\ proszę o interpretację 10.09.05, 22:07 pytam, bo choć ciągle jestem chora, to lekarze właściwie nic dziwnego w tym nie widzą, a ja nie wiem kiedy juz byłam zdrowa.... Odpowiedz Link Zgłoś
netka2 Re: wyniki..\ proszę o interpretację 10.09.05, 22:23 A co Ci wlasciwie jest??? Odpowiedz Link Zgłoś
pusi06 Re: wyniki..\ proszę o interpretację 10.09.05, 22:32 mam astmę, przeszłam grużlicę, często się przeziębiam, mam ogromne kłopoty z cerą, ciągłe krosty, a mam 29 lat, i plamy, przebarwienia na twarzy, ,w dole zkrzyż mnie boli, bolą mnie kości-stawy, czuję jakby mi puchły, sztywnieją i to boli, a są faktycznie grubsze, nawet po rozmiarze buta widać, a dodam, że jestem b. szczupła, choć się nie odchudzam, do tego mam kłopot z piersiami, bo mam mleko, które mi wycieka, i bolą mnie, a nie karmię już od ok. 20 mies. Mam dość bycia chorą. Jestem chodzącym ....aż wstyd komuś powiedzieć, bo zaraz słyszę nieprzyjemne komętarze Odpowiedz Link Zgłoś
netka2 Re: wyniki..\ proszę o interpretację 10.09.05, 22:36 Wyniki nie sa tak strasznie tragicznie. Moze posiew moczu by wykazal jakas bakterie!!!Moze trzeba zrobic jakies badania hormonow, ktore by wykazaly co jest przyczyna twoich problemow. Bardzo Ci wspolczuje. Tez obrzeki nog moga swiadczyc o jakies chorobie krazenia lub chorobie nerek> Odpowiedz Link Zgłoś