Dodaj do ulubionych

Trądzik różowaty

21.01.07, 13:50
Czy ktoś z forumowiczów borykał się z problemem trądzika różowatego?Mam 39
lat.Od 5 lat dokucza mi trądzik różowaty na twarzy.Najbardziej w okolicy
czoła,brody.Od czasu do czasu poliki.Objawia się to tym,iż wychodzą mi w tych
okolicach grube,podskórne grudy.Po dłuższym okresie zabliźniają się te miejsca
i zostają po nich na skórze bordowo-sine miejsca [ na brodzie ].Chciałam
dodać,że naskórek na brodzie i czole ciągle bardzo się łuszczy.Po wizytach u
dermatologów zalecają mi łykanie tabletek doustnych [ tetracyklina ],a do
smarowania miejscowo metronidazol w kremie.Jak łykam tabletki to w miarę się
wszystko wycisza,ale zauważyłam,że organizm nawet do tego się przyzwyczaił i
nie reaguje już na tabletki.Ile można jeść tych tabletek?Żołądek już mi
wysiada.Jak nie zrobie makijażu na twarzy to aż mi się nie chce patrzeć w
lustro.Może ktoś mi pomoże?Może już ktoś takie coś przechodził?Dzięki za
wszystkie odpowiedzi.[O ile takie będą].

Pozdrawiam.
Obserwuj wątek
    • Gość: gość Re: Trądzik różowaty IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.01.07, 16:53
      Nie jestem dermatologiem, ale napiszę to co pamiętam ze studiów. Trądzik
      różowaty, jak wiele przypadłości skórnych, leczy się długo i często empirycznie.
      Obecnie przyjmujesz standardową terapię. Trwa to zwykle do czasu, kiedy leczenie
      przestaje być skuteczne, źle je tolerujesz lub pojawiają się działania
      niepożądane. Można jeszcze spróbować retinoidy, ale to już poważne
      przedsięwzięcie, działają silnie i często wywołują skutki uboczne. Wymagają
      wobec tego ścisłej kontroli lekarskiej. Porozmawiaj ze swoim dermatologiem.
      • annat4 Re: Trądzik różowaty 23.01.07, 21:19
        Gość portalu: gość napisał(a):


        > Porozmawiaj ze swoim dermatologiem.
        Rozmawiałam z czterema dermatologami na temat tego co mam na twarzy i na skórze
        głowy. każdy z nich ledwie zerknął na moją twarz zza biurka i każdy stwierdził
        coś innego.Pierwszy zdiagnozował trądzik różowaty i łykałam tetracyklinę przez 3
        tygodnie po czym dostałam grzybicy i odstawiłam antybiotyk zwłaszcza, że ani on
        ani metronidazol nic nie zdziałał. Drugi dermatolog zdiagnozował zapalenie
        łojotokowe skóry a trzeci znowu tradzik różowaty.Żaden sposób leczenia nie
        przyniósł rezultatów. Może więc ty mi coś zasugerujesz mimo, że nie jesteś
        dermatologiem.Otóż w miejscu pojawienia się zmiany skórnej najpierw czuję
        swędzenie, po kilku godzinach pojawiają się czerwone drobne wykwity zlewajace
        się w swędzący liszaj. Powierzchnia liszaja złuszcza się. Kiedy potrę palcem
        (nawet delikatnie)to zaczyna krwawić.Te zmiany pojawiają się w brwiach i między
        brwiami, na obu policzkach blisko nosa (wygląda jak motyl)oraz na skórze głowy
        zwłaszcza na granicy z czołem. Jedyna maść po której zmiany znikają to
        Elocom.Wiem, ze to steryd i szkodzi skórze ale dzieki niemu mogę pokazać się
        ludziom i przynosi ulgę w swędzeniu.Jesli możesz mi coś poradzić to chętnie
        przeczytam.
        Pozdrawiam
        Ana
        • Gość: justy Re: Trądzik różowaty IP: *.chello.pl 23.01.07, 21:49
          >tetracyklinę ani metronidazol nic nie zdziałał
          > czerwone drobne wykwity zlewajace
          > się w swędzący liszaj. Powierzchnia liszaja złuszcza się. Kiedy potrę palcem
          > to zaczyna krwawić.Te zmiany pojawiają się w brwiach i między
          > brwiami, na obu policzkach blisko nosa (wygląda jak motyl)oraz na skórze głowy
          > zwłaszcza na granicy z czołem. Jedyna maść po której zmiany znikają to
          > Elocom.

          to wszystko sugeruje łojotokowe zapalenie skóry; wracaj do dermatologa
      • inesita6 Re: Trądzik różowaty 17.03.07, 20:02
        kiedy dorastałam mama powiedziała abym piła herbatkę z bratków to trądzik mnie
        nie dopadnie i miała rację.Na początku mi nie smakowała,ale teraz popijam ja
        sobie codziennie.Herbatka ta ma właściwości oczyszczające z toksyn.Kuzynka też
        miała trądzik różowaty i poleciłam jej aby spróbowała.Jej w dużym stopniu to
        pomogło.Polecam byś piła ją codziennie.napewno Ci nie zaszkodzi
    • syshda Re: Trądzik różowaty 23.01.07, 18:19
      Proponuję Ci wypróbować mleczko&tonik Tolerans Clear firmy Dermedic (polecany dla osob z lagodna postacia tradziku rozowatego). Zrezygnuj z mycia twarzy woda z kranu. W ogole trzeba bardzo ostroznie dobierac kosmetyki (metoda prob i bledow). Wazna jest tez dieta, unikaj ostrych i ciezkostrawnych potraw.
      • niuniab Re: Trądzik różowaty 17.03.07, 13:25
        U mojego męża dermatolog zdiagnozowała trądzik różowaty i przepisała leki. Przy
        drugiej wizycie powiedziała, że powinien zrobić sobie badanie na obecność
        pasożyta nużeńca, który często wywołuje takie objawy jak trądzik. I po badaniu
        okazało się, że ma tego pasożyta i teraz jakieś inne leki dostanie. Tu jest
        jeszcze adres gdzie można przeczytać o tym
        www.rozanski.henryk.gower.pl/demodex.htm
      • noether Re: Trądzik różowaty i kosmetyki 20.03.07, 16:10
        ja rowniez walcze z ta bestia, i choc mam lagodna postac, to i tak bez makijazu
        nie wyjde z domu. chcialm zapytac czy znacie, polecicie jakies kosmetyki dla
        takiej cery. chodzi mi o cos do demakijazu oraz puder w kremie lub cos innego
        koloryzujacego *w moim przypadku rozjasniajacegowink)dzieki za podpowiedz

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka