Dodaj do ulubionych

WWW.OKRAG.COM

IP: *.krakow.dialup.inetia.pl 26.11.01, 18:35
Na tej stronie znajdziecie odpowiedz jak dac sobie
rade z problemami skory i wielu chorob,jezeli do tej
pory nie rozwiazaliscie problemu.
Nie jest to zadna reklama nowego plabeco.
Wszelkie informacje udzielam jezeli napiszecie
na maila z podanej strony
Pozdrawiam
Obserwuj wątek
      • Gość: randolf Re: WWW.OKRAG.COM IP: *.krakow.dialup.inetia.pl 27.11.01, 02:03
        Gość portalu: jerry napisał(a):

        > Co ty oferujesz ludziom na twojej stronie? medycyne? leczenie? czy tez co
        > innego? jak seks, i inne takie bzdury, a co jest szokujace to cytujesz historie
        >
        > biblijne i szatanizm, toz ty jestes rodem z piekla, antychryscie.

        jerry

        podpisujesz sie z "angielska" natomiast to co piszesz,swiadczy ze masz
        o nim mgliste pojecie,nie twierdze,ze zadne.
        Strona zawiera tematy:
        medycyna
        gdzie i do czego dodaje sie trucizny-dojda zatrute kosmetyki (fluor,ect,ect)
        polityka
        linki medyczne do NAJSKUTECZNIEJSZYCH METOD o ile np nagroda Nobla
        ci cos mowi.
        Nie mialem i nie mam nic wspolnego z ZADNYMI sektami !!!,to po pierwsze
        a wiec nie obawiam sie ze bede odchodzac musial zabrac ze soba gasnice.
        Co do Antychrysta,to widnieje on na stronach (linki) w postaci najciekawszych
        wersji przepowiedni.
        Poniewaz praktycznie wszystko jest w jezyku angielskim a nie wszyscy maja
        obowiazek na tyle znac ten jezyk,podalem i sugeruje,zeby w dowolnym temacie
        szczegolnie medycynie pisac na maila czy podany adres jako ze w tej dziedzinie
        mam jedynie 20 lat praktyki z czego nascie poza granicami Polski.Na inne tematy
        do ktorych sa linki,rowniez osoby otrzymaja odpowiedz.
        Sugerowanie... oleju ozonowego jest tendencyjne,poniewaz....
        metode uzyskania tego oleju stworzyl naukowiec mieszkajacy w Kanadzie
        zajmujacy sie naukowo fizyka kwantowa,podobnie jak ... wwww.keelynet.com (polecam)
        Nie ma tam linku osoby ktora nie jest zweryfikoana jako piszaca prawde,za co cene
        zaplacil Cooper wwww.williamcooper.com
        Jezeli chcesz sie jednak wyzyc,to polecam spacer.
        Obojetnie,poniewaz strona byla w stanie embrionalnym,czesciowo zostala
        zmieniona
        Co do oleju.Praktycznie nie jest dostepny na rynku jedynie u producenta
        gdzie podaje link.Jako ze zajmuje sie ozonoterapia od kilku lat i przywiozlem
        kompletne urzadzenie,olej jest rowniez dostepny u mnie i zaznaczam po smiesznej
        cenie w stosunku do ceny jaka ma producent.Dzialanie?.Na 20 lat praktyki
        NIE znalazlem nic bardziej rewelacyjnego co np usuwa wiekszosc dolegliwosci
        po 2-3 dniach i co tak potrafi regenerowac (to zasuga ozonu).Na koniec w
        Niemczech ozonoterapia leczy sie ... AIDSa i b.wiele odmian raka.Olej stosuja
        aktorki ktore nagrywaly filmy w wytworni Panproduction (Florida)

        .... a wiec mysl co piszesz,albo pisz co myslisz.

        • Gość: jerry Re: WWW.OKRAG.COM IP: *.vc.shawcable.net 27.11.01, 11:02
          Co ty klamiesz, a link do; okult i dalej; Club-600 to co to jest? i te
          wszystkie porno strony? powiedz ze jestes "hell angel" a nie ten co propaguje
          pomoc innym? W dodatku masz niektore linki na tematy religijne. Jezeli
          propagujesz okult i inne gowno to nie mieszaj z tym religii, bo to uderza w
          niektorych, na przyklad mnie. Z jednego zrodla plynie tylko jeden rodzaj wody
          a nie piec.
          • Gość: randolf Re: WWW.OKRAG.COM IP: *.krakow.dialup.inetia.pl 27.11.01, 20:32
            Gość portalu: jerry napisał(a):

            > Co ty klamiesz, a link do; okult i dalej; Club-600 to co to jest? i te
            > wszystkie porno strony? powiedz ze jestes "hell angel" a nie ten co propaguje
            > pomoc innym? W dodatku masz niektore linki na tematy religijne. Jezeli
            > propagujesz okult i inne gowno to nie mieszaj z tym religii, bo to uderza w
            > niektorych, na przyklad mnie. Z jednego zrodla plynie tylko jeden rodzaj wody
            > a nie piec.

            To jest moj trzeci server lecz nie przyszlo mi do glowy sie tlumaczyc.
            Poniewaz jednak walczysz jak lew w dodatku w slusznej sprawie,konczace
            wyjasnienie.
            Zrodlo jest jedno i ma krystalicznie czysta wode zwana tez inaczej MILOSCIA,
            PRAWDA,ectTo jest jedyna droge zeby dojsc do tego zrodla,idac krystalicznie
            czysta woda.
            Kiedy zobaczysz ze ta woda zaczyna sie rozgaleziac,zobaczysz,ze nie wpada jedynie
            do studni,ale czesto do scieku cz wrecz szamba.Ludzie musza wiedziec ze to szambo
            istnieje i wiedziec co to szambo im szykuje.Wiele osob na tyle dlugo pije wode
            z tego szamba,ze nie wierzy,ze moze istniec juz czysta woda a co dopiero
            krystalicznie czysta.Nie wie ze istnieje zrodlo,styrylnie czysta woda bo juz
            deszczowka im sprawia satysfakcje.Robia eksperymenty z ta woda,tworzac wrecz
            trucizne,toksyczny sciek,ale ludzie dalej pija i dalej wierza,ze to tak ma byc
            ze to dla ich dobra.Swiat juz jest chory od tej preperowanej wody,zaczyna miec
            poczatek agonii ale prawda o zrodle staje sie dla nich bajka,jakimis wierzeniami
            Wierzenia maja w tej nowej wodzie zrobionej lapa tych co sami chca stworzyc
            swoj demoniczny rodzaj,czy odmiane.
            Podaje linki mowiac.... uwazajcie to jest to istnieje.Jedyny link sex na ktory
            nie wszedles konczyl sie napisem... . strona w dezynfekcji.Ale trzeba bylo wejsc.
            Okult?Wlasnie jak nazwa wskazuje sa tam strony do roznych czarnych magii
            i specow lubiacych np strychnine,czy idiotow ktorzy wierza ze wiedza iz wszystko
            wiedza.To ci ktorzy juz po trupach walcza z tymi ktorzy wiedza czy maja dostep
            do zrodlanej wody.
            Wydaje mi sie ze wiesz o czym piszesz,ale... to nie jest miejsce na odpowiedz
            ktora jest wyczerpujaca.A odpowiedz moze byc w dwoch zdaniach.Nie jestem po tej
            stronie po ktorej myslisz.Wie o tym,wielu bardzo wielu ludzi.
            Klamie?.Tego nie mogl i jeszcze nie moze nikt zarzucic,wiec pomijam to milczeniem.
            Szukaj,czytaj,ogladaj,ale wnioski wyciagaj sam.To powiedzenie Coopera,ktoremu
            nie pozwolono czerpac informacji ze studni.Byl niewygodny,bardzo niewygodny....
            dla tych ktorzy wiedza,ze wszystko wiedza.Jest link do olejku.A wiesz jaki
            to biznes???.Mozna tego nakladem na urzedzenia ok 5 tys $ zrobic max...150-
            200 ml dziennie (10-12 godzin)
            Piszemy o tym samym zrodle...
            LPR

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka