Dodaj do ulubionych

To tylko ja

10.04.14, 04:47
Przepraszam, dawno nic nie pisałam, ale jakaś taka niemoc mnie dopadła. Generalnie powinno być ok, ale czuję że tak nie jest. Proszę postawcie katy czegoś mi brakuje, nie mogę się zmobilizować do niczego> Mój pierworodny zabija mnie, kochani, kiedy syn zmądrzeje?
Obserwuj wątek
    • szaman.ka Re: To tylko ja 10.04.14, 15:39
      Ja wprawdzie nie mam doświadczenia jeśli chodzi o stawianie tarota na problemy zdrowotne,bo chyba do takich należy zaliczyć Twój) ,ale kiedyś trzeba zacząć.
      Pozwoliłam sobie więc postawić karty na Twój problem.

Zrobiłam taki rozkład ,który się nazywa" Układ Magiczna Gwiazda"

1.Karta nr 1- informująca o przyczynach obecnego stanu-Odwrócony Świat
      2.Karta nr 2- ta omawia teraźniejszość-Diabeł
      3.Karta numer 3 to wynik działania kart 1 i 2,a wiec najbliższa przyszłość-O.Rydwan
      4.Karta numer 4 to działanie,na które można i należy mieć wpływ- Kochankowie
      5.Wpływy zewnętrzne-O.Siła
      6.Karta nr 6- energia hamująca całe dotychczasowe działanie,
      7.Karta nr 7- ostateczny rezultat- Pustelnik

Odwrócony Świat wskazuje na okres kłopotów i zmartwień,uwięzienie w jakiejś sytuacji,bycie w pułapce,brak satysfakcji.Słowem Twój świat stanął na głowie.
      Mówi też o niebezpieczeństwie różnych chorób i bólów,takich jak choroby kręgosłupa,reumatyzm,zła przemiana materii i inne.
      Karta ta oznacza przeszkody w powrocie do zdrowia.

2.Karta Diabła wskazuje na chaos,brak równowagi,nadmierne pobudzenie, wpływ stresów,postawę samoniszczącą.

3.Wynik działania kart 1 i 2 -O.Rydwan ostrzega przed chorobami żołądkowymi,bólami brzucha,kłopotami z przemianą materii.

4.Kochankowie- Potrzebne Ci są dobre stosunki z ludźmi,przyjaźń,zrozumienie.Powinnaś gdzieś wyjechać i odpocząć.Może wdać się w jakiś flirt,który poprawi Ci samopoczucie?Chyba potrzebujesz tego !