Dodaj do ulubionych

Kompuer w firmie...oprogramowanie???

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.04.07, 17:08
Witam, zalozylem firme. Teraz chce kupic laptopa wraz z oprogramowaniem.
Napiszcie prosze jekich programow bede potrzebowal. Profil mojej firmy to
doradztwo gospodarcze.
Niestety jestem w tych sprawach laikiem, ale mysle, ze bedzie to WINDOWS i
OFFICE i jakis ANTY-WIR..., a moze cos jeszcze? No i jakie wersje tych
programow beda mi niezbedne???

Pewnie macie juz jakies wlasne doswiadczenia w tym zakresie.
Dzieki za Wasza pomoc.

Pozdrawiam

Tadeusz
Obserwuj wątek
    • otok3 Re: Kompuer w firmie...oprogramowanie??? 10.04.07, 15:23
      Hej,

windowsa możesz sobie wybrac już z laptopem w sklepie. wejdź sobie na skapiec.pl
      i powybieraj taki sprzęt jaki Ci będzie najlepiej odpowiadał. za koło 3 tys
      bedziesz miał super kompa z Vistą nawet. co do Office to będzie to duży koszt,
      mozesz zawsze wziać office 2007 basic, gdzie są 3 najpotrzebniejsze programy
      word excel i power point. możesz także ściągnąć sobie open office za darmo z sieci:)

ważny bedzie w pracy pewnie internet. załóż sobie to co jest mozliwe, a jeżeli
      często wyjeżdżasz do klienta lub gdzieś w trase to ważny będzie bezprzewodowy
      internet. ja jestem właśnie na etapie jego wybierania i jak narazie iPlus
      wygrywa www.iplus.pl :)

powodzenia
      • Gość: chp Re: Kompuer w firmie...oprogramowanie??? IP: *.chello.pl 11.04.07, 11:40
        windows XP to dobry system, lepszy ci do biura nie potrzebny, jesli chodzi o
        anty wirus to bardzo dobry jest awast!, ciagle aktualizuje bazy danych wirusow,
        jest po prostu niezawodny, jesli kupujesz laptoki to unikaj tych z california
        access, bo to najgorszy sprzet jaki moze byc (w sensie wadliwosci) a kosztuje
        chyba calkiem sporo), bezprzewodowka dla ludzi, ktory beda w terenie to swietny
        pomysl tez chyba polecilbym iplusa, ma najlepsza usluge\, bo bardzo