Dodaj do ulubionych

Bogdan Szewczyk, fabryka mebli Bodzio

IP: *.czarnet.pl 28.02.09, 10:02
Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
Obserwuj wątek
    • loban1980 Re: Bogdan Szewczyk, fabryka mebli Bodzio 19.09.09, 00:00
      W BRW to kupuje się takie meble jak wszędzie tylko trzeba za nie słono zapłacić.
      Ja tam nie kupuję. Jakość nie powala, a jak już mają coś ładnego to ceny z
      kosmosu. Kuchnię wyliczyli mi na 11 tys. + montaż + 3 miesiące czekania. Firma z
      Bydgoszczy zrobiła mi ją na wzór tej z BRW za 4000 zł. Ściankę z mebli
      systemowych wyliczyli na 5000 tys. + montaż. Ja w podobnym stylu ściankę kupiłem
      za 2300 z montażem. Dlatego radzę się dwa razy zastanowić przed zakupami w BRW.
      Jest to sklep dla ludzi co nie mają czasu rozejrzeć się po innych sklepach i
      przez to grubo za wszystko przepłacają..
    • Gość: gość portalu Bogdan Szewczyk, fabryka mebli Bodzio IP: *.adsl.inetia.pl 10.09.10, 22:28
      Ja zakupiłam meble firmy Bodzio jakieś póltora roku temu i jestem w stu procentach zadowolona. Ceny mają rewelacyjne, dostawa w 3 dni , obsługa w salonie bez zastrzeżeń,zostałam poinformowana,że towar do 500 zł jest dowożony na salon, a powyżej tej kwoty mają bezpłatny dowóz do klienta , o czym informowały też plakaty na salonie. Meble do samodzielnego montażu , który wykonaliśmy wraz z mężem(poszło nam jak z płatka) i - co najlepsze- raty mają bez odsetek. Kupiłam meble za 1500 i tyle spłaciłam. Ani grosza więcej. Z transportem przyjechał kierowca, do którego wcześniej dostałam nr telefonu i nie musiałam czekać cały dzień na dostawę . Cóż można chcieć więcej. Mam porządne meble w przyzwoitej cenie i nie musiałam na nie czekać kilku tygodni. A teraz widzę,że wystawili nową ekspozycję i znów wpadło mi w oko parę elementów. Raty dawno spłacone, więc czemu nie...:))
    • Gość: papuga Re: Bogdan Szewczyk, fabryka mebli Bodzio IP: *.mtm-info.pl 17.09.10, 12:19
      też kupiłam meble...oczywyscie nie obyło się bez reklamacji kilku elementów co odbyło się bez problemu (oczywiście transport do sklepu jak i odbiór we własnym zakresie).Po umyciu złożonych już mebli okazało się, że kanty były czymś posmarowane...czymś co się zmyło i teraz moje ciemne meble z białymi kantami wyglądają fatalnie . Był u mnie gościu z bodzia i powiedział, że mi to zamalują, ale za każdym razem jak zbliża się termin dzwonią do mnie, że kierowcy coś wypadło i nie może przyjechać. Normalnie skandal!!! nie dość że ludzom do domu szajs przywożą (bo niestety to co dostałam do domu jakościowo znacznie różni się od tego co widziałam w salonie) to jeszcze nie można liczyć na w miarę sprawną reklamację. To był mój pierwszy zakup mebli z tej firmy...i na pewno ostatni!!
      • Gość: grzesiek Re: Bogdan Szewczyk, fabryka mebli Bodzio IP: *.inet-siec.pl 31.01.11, 19:33
        także robiłem zakupy w Bodzio. TANIO, więc cudów się nie spodziewałem. Kierowca dzwonił kiedy przyjedzie, więc bez problemów. Łączniki kanapy były źle zamontowane. Z ciekawości zadzwoniłem, ale załatwianie było toporne. Sam sobie naprawiłem. Bądźmy poważni, meble mają tańsze od konkurencji, więc i obsługa i jakość jest na tym poziomie.
      • Gość: uprzejmna obsluga Re: Bogdan Szewczyk, fabryka mebli Bodzio IP: *.204.118.110.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 18.10.12, 14:19
        glupoty wypisujecie chyba jestescie niezdary ,,dlamnie obsluga rzetelna kierowcy uprzejmi zawsze telefonicznie informuja swoich klijentow o ktorej beda ,a ze czasami zdarzy sie cos w paczce to nie zawszwe caly towar jest do dupy ,przecierz masz gwarancje na 2lata na dany towar . jesli jestes inteligentny to wiesz co czytasz i podpisujesz to niegadajcie gupot i nie wypisujcie. karzdy towar przemierze nieleda setki kilometrow do klijenta jesli ktos nieumnie sobie zlozyc danego zestawu i weznie sobie partasza na zrypanie mebla no to puzniej wina mebli i tak wypisujecie glupoty zeby tylko niebyla wasza wina. ja jestem barrdzo zadowolona mila uprzejma obsluga kierowcow..zwlaszcza pana j.ktory umnie byl.
    • Gość: apelacja do ludzi Re: Bogdan Szewczyk, fabryka mebli Bodzio IP: *.adsl.inetia.pl 15.09.11, 09:10
      Transport gratis, ale masz przyjąć meble, a nie jechać sobie na zakupy i nie odbierać telefonu! Co mieli zrobić czekać w nieskończoność? Przecież byłaś pionformowana co i jak z transportem! Ludzie są tępi i nie słuchają i nie czytają co podpisują!!!!
      Przyznaje też tak miałem, byłem poza miastem, a oni przyjechali w umówiony termin. Nie miałem wyboru, poprosiłem o kolejny transport, musiałem zapłacić, bo to są ich koszty za każdym transportem.

      Ludzie czytajcie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • Gość: klient Re: Bogdan Szewczyk, fabryka mebli Bodzio IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.11.12, 17:27
      Ostatnio kupiliśmy babci dwie szafy z Bodzio, takie z gatunku najtańszych. Przywieźli do domu po trzech dniach, jak było umówione. Mąż je poskładał i wszystko pasuje. Nie wiem co znaczy "szpotawe drzwi". Szpotawe to mogą być stopy, ale drzwi? Nie trzymały kąta prostego, miały zwichrowaną powierzchnię, czy źle zamontowane zawiasy a może po prostu szafa stała na krzywej podłodze?
    • Gość: klientka Bogdan Szewczyk, fabryka mebli Bodzio IP: *.ip.netia.com.pl 22.04.13, 13:35
      Meble Bodzio zakupiliśmy z mężem w grudniu 2011 meblując nowy dom. Obsługa sklepu naprawdę super, do kierowców też brak zastrzeżeń - chyba tylko dlatego zdecydowaliśmy się na zakup mebli do całego domu...
      Jeśli natomiast chodzi o jakość mebli to przekracza ona najgorsze wyobrażenia... Z faktury na blisko 15 tysięcy ani jedna pozycja na dzień dzisiejszy nie nadaje się do użytkowania.
      Pozwolą Państwo ze uogólnię przyczyny swojego rozczarowania - mianowicie ze wszystkich mebli odchodzi okleina zwłaszcza na łączeniach. Szuflady nie działają jak należy i zaznaczę że nie jest to wina montażu ponieważ źle pracują rolki - zacinają się. Na ciemnych meblach pozostają nieestetyczne smugi których nie można niczym usunąć. Meble rozchodzą się, nie maja żadnej stabilności, chwieją się na wszystkie strony. Meble tapicerowane tak się wytarły ze widać gąbkę a płyty podtrzymujące zdeformowały się. Materac z łóżka się zdeformował i wychodzą sprężyny.
      Jednak prawdziwa batalia rozpoczęła się przy próbie złożenia reklamacji - od pracownika obsługi klienta dowiedziałam się że nie powinnam przysyłać reklamacji e-mailem ponieważ oni maili nie czytają i może tego nikt nie zauważyć (???)... mimo wszystko poprosiłam o adres mailowy ponieważ dysponuje dokumentacją zdjęciową dla poparcia reklamacji na co "uprzejmy inaczej" pan zaproponował abym wywołała zdjęcia (cyfrowe) i wysłała wszystko pocztą... Na moje usilne prośby podał mi na odczepne adres mailowy opatrzony komentarzem "ale ja nie gwarantuje że ktoś w ogóle na to odpowie"...
      Puentując, z taką ignorancją i bezczelnością nie spotkałam się jak żyję... Rozumiem że takie działanie ma na celu zniechęcenie niezadowolonych klientów do składania reklamacji, przypominam jednak Szanownemu Panu Szewczykowi i wszystkim rozczarowanym klientom że istnieje jeszcze taka instytucja jak Rzecznik Praw Konsumenta która służy pomocą w takich sytuacjach....

      • Gość: gość Re: Bogdan Szewczyk, fabryka mebli Bodzio IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.12.13, 23:08
        Witam, jeśli chodzi o reklamacje to zawszę można spróbować złożyć ją w innym salonie. Ja składałam przypadkowo w innym niż zamawiałam i Pani z obsługi przyjęła bez żadnych zastrzeżeń owszem trwało to 10 dni ale dzisiaj jestem jedną z zadowolonych klientek. Zabrali mi do naprawy narożnik który wrócił mi się wydaje że nowy :) ale nie będę dociekać mnie cieszy .. Komodę przyjechał Pan i na miejscu powymieniał elementy łącznie z prowadnicami. I niech nie wmawiają że nie czytają E-Maili to ich obowiązek. A jak nie to można bezpośrednio do działu reklamacyjnego się zgłosić przez centrale łączą.. Powodzenia
    • Gość: TomekTom Re: Bogdan Szewczyk, fabryka mebli Bodzio IP: 46.166.163.* 24.06.13, 12:54
      Nie wiem jakie meble opisujesz w Twojej wypowiedzi, ale jestem pewny że nie szafy od Bodzia. Mam cały zestaw mebli Bodziosystem - dużą szafę przesuwną na ubrania, witrynę na kieliszki i książki. Mam też taką niską szafeczkę na telewizor i jakieś tam akcesoria do niego.

      Co mogę powiedzieć?
      - Nic nie śmierdzi
      - Nic się nie kolebie, nie ma problemów ze stabilnością
      - Szafa przesuwna działa idealnie - na prawdę świetna jakość!

      Jedyne co mi przychodzi do głowy to to, że nie wkreciłeś śrubek wszędzie gdzie mówiła instrukcja - to Ci się może coś kolebać - normalne. Jak się składa coś nie patrząc do instrukcji - według zasady "jakoś to będzie" to nie ma co zrzucać winy na producenta :) Logiczne.
    • marino12 Re: Bogdan Szewczyk, fabryka mebli Bodzio 21.08.13, 16:08
      Dziwi mnie nieraz bezradność niektórych ludzi. Przecież skręcenie mebli to żadna filozofia. Niemal wszystkie meble jakie są na rynku są produkowane podobną techniką. Uważajcie podczas montażu, bo niektórych procesów nie da się odwrócić np. zaschnięty klej przy mocowaniu kołków. Meble z bodzio montowałem dwa razy i zrobiłem to bez większego trudu. Narzędzia: wkrętak i młotek gumowy.
    • Gość: 1adasko34 Bogdan Szewczyk, fabryka mebli Bodzio IP: *.adsl.inetia.pl 27.08.13, 14:26
      zastanawia mnie jedna rzecz w tej całej bezsensownej krytyce. Skoro meble robione przez bodzio są takie złe, to dla czego mają coraz więcej pracowników, sklepów, samochodów dostawczych etc. Rynek rządzi się swoimi jest popyt to jest sprzedaż! To rynek, czyli konsumenci decydują co kupować, a nie frustraci z konkurencyjnych firm i pożal się Boże tzw. majstry od wszystkiego. Gdzieś czytałem że bodzio produkuje ponad 100 kpl.mebli dziennie. to chyba o czymś świadczy
    • Gość: paga Bogdan Szewczyk, fabryka mebli Bodzio IP: *.adsl.inetia.pl 22.09.13, 12:11
      Jest tyle wpisów na tym forum na temat montażu mebli. Po co montować i demontować meble?
      Wystarczy zrobić to raz a porządnie. Potem żal do całego świata, no i reklamacja. Zniszczony mebel i żądanie nowego, na koszt firmy. Znajomy pracuje w dziale, który rozpatruje takie sprawy i wie ile jest tzw. "pozorowanych" zgłoszeń.
    • rodzic_pl Re: Bogdan Szewczyk, fabryka mebli Bodzio 13.01.14, 21:12
      Nie wiem skąd takie bajki wzięłaś, ale Bodzio nie jest pośrednikiem. Sam sprawdziłem - bo potrzebowałem atest na te meble i w ateście musieli podać gdzie są produkowane, są z Goszcza a nie od jakiegoś pośrednika!

      Poza tym - jeżeli rozlałaś cokolwiek na stół, starłaś blat, a łączenie sobie zignorowałaś, to co się dziwisz że płyta wzięła wody? Trzeba było stół rozsunąć, wytrzeć na sucho także w środku, a nie teraz pretensje do całego świata.

      ... że też takie osoby się tu wypowiadają, wstyd! Jeszcze języka polskiego nie znasz, a fuj!
    • Gość: dariusz Re: Bogdan Szewczyk, fabryka mebli Bodzio IP: *.centertel.pl 21.01.14, 08:29
      Zgadzam się z opinią Agnieszki.
      Ja również dużo czytałem na temat mebli z Bodzia i dowiedziałem się o wielu przydatnych informacjach na temat tej firmy. Meble mają cenę fabryczną, więc są prosto z fabryki "Bodzio" nie z trzeciej ręki. Ceny mają jak najbardziej konkurencyjne, a w razie reklamacji, towar jest wymieniany w przeciągu tygodnia. Jestem zadowolony z zakupu mebli kuchennych i sypialni, mam już je od 6 lat. Póki co, nic się z nimi nie dzieje.pozdrawiam i zachęcam do zakupu:)
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka