vertical1 21.08.06, 19:26 Jutro wchodzi na gielde one2one. Obserwujcie kurs, beda się dzialy cuda!!! Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
fular1 Re: one2one jutro 400% 21.08.06, 21:24 ja. ale funkel rano. po wiela sie otwierają ? Odpowiedz Link Zgłoś
siurak20 Re: one2one jutro 400% 21.08.06, 21:56 a bawil sie ktos dzis hiperionem? Odpowiedz Link Zgłoś
ahead1 Re: one2one jutro 400% 21.08.06, 22:57 Ja sie tylko przygladalem, bo nie wiedzialem w ktora spolke wejsc DT... az w koncu padlo na... stara sprawdzona:) Odpowiedz Link Zgłoś
jozek77 Re: one2one jutro 400% 22.08.06, 12:26 DLaczego milczycie,chwalcie sie ile do przodu albo ile wtopione. Ja osobisci 3 razy brałem tuz przd dnem i 3 razy oddałem na niewielkim plusie . Raz po 18 i przegapiłem oddanie po 20,5zł to oddałem po 18,6 drugi raz brałem po 16,2zł oddałem po 16,6zł i ostatnio brałem po 16zł i oddałem po 16,4zł Ale wysiadam to nie na moje nerwy,to jest jazda gorsza jak na elektrimie. Odpowiedz Link Zgłoś
siurak20 Re: one2one jutro 400% 22.08.06, 12:34 ehhh moim zdaniem to elektrim byl bardzo przewidywalny (w pewnych okresach). A co do chwalenia to ja Ci sie moge pochwalic ze wczoraj na hiperbalonie wtopilem. Na szczescie malo, bo malo kupilem. Po tym doswiadczeniu postanowilem nie pakowac sie w spolki po 3 cyfrowych wzrostach :) Pozdrawiam. Odpowiedz Link Zgłoś
fular1 Re: one2one jutro 400% 22.08.06, 13:28 ja mialem wiare kupic go po 11. nie kupilem i nie wchodze w to gowno :) Odpowiedz Link Zgłoś
syndicate Re: one2one jutro 400% 25.09.06, 20:11 Odswiezam temat: Ruchu na spolce praktycznie nie ma ale moim zdaniem cena sie ustabilizowala. Granica 13 zeta jest do zaakceptowania przy kupnie dla graczy cierpliwych i o mocnych nerwach.Ilosc wolnych akcji w obrocie malutka. Tak to bylo w sierpniu: 10 powodów, dla których warto kupić akcje One-2-One. 1. One-2-One to nowoczesne technologie zmieniające rzeczywistość. Nasze koncepcje oparte na solidnej wiedzy pozwalają tworzyć nową, skuteczną jakość w relacjach marketerów z konsumentami oraz mediów z ich odbiorcami. Kto rozumie idee komunikowanie ten osiąga sukces w biznesie! Kompleksowe rozwiązania One-2-One maksymalizują oddziaływanie przekazu i minimalizują koszty. Kreatywność ? technologia to tylko element procesu komunikowania, One-2-One stawia na oryginalne pomysły. 2. Im trudniej na rynku reklamowym i medialnym tym lepiej dla One-2-One. W natłoku oferty reklamowej sukces odniosą Ci marketerzy, którzy będą potrafili masowy produkt przedstawić w spersonalizowanej formie. Istotne są także koszty. Konwergentne narzędzia One-2-One pozwalają, by masowy przekaz w mobilnej ? interaktywnej formie odebrany był przez konsumentów jako dedykowany ? osobisty. Rozwojowi One-2-One sprzyja w Polsce niskie w porównaniu z innymi krajami nasycenie telefonami komórkowymi a także szybka technologiczna wymiana modeli aparatów na urządzenia wyposażone w multimedia pozwalające na rozszerzenia zakresu komunikacji i marketingu. Konkurencja wśród operatorów, a także spodziewane usługi telekomunikacyjne operatorów wirtualnych, spowodują obniżenie cen i przede wszystkim wpływać będą na coraz większe zainteresowanie abonentów usługami dodanymi. 3. One-2-One to 5 letnie doświadczenie na rynku technologii i marketingu mobilnego. 5 lat funkcjonowania na młodym rynku nowoczesnych mediów pozwoliło One-2-One osiągnąć pozycję lidera. Wypracowane doświadczenie pozwala firmie błyskawicznie reagować na nowe potrzeby i wyzwania. Firma wypracowała standardy współpracy z partnerami, klientami, uwzględniające specyfikę i przedmiot ich działalności. Sprawdzone, wypróbowane kontakty z operatorami, dostawcami legalnego contentu. Duże grono stałych partnerów współpracujących z One-2-One od lat. Kilkaset zrealizowanych projektów Wypracowana sprawna struktura zarządzania, działy firmy dopasowane do potrzeb określonych grup klientów Dedykowane rozwiązania uwzględniające specyfikę marketerów i mediów (Radio One'X, Prasa One'X, One'X TV) 4. Ludzie są najcenniejsi Ludzie tworzą rzeczywistą wartość przedsiębiorstwa. Projekty z branży nowych mediów i mobile marketingu wymagają nakładu pracy całego zespołu, grupy ludzi specjalizujących się w różnych dziedzinach: technologii, komunikacji, marketingu. Zespół grupy One-2-One to specjaliści pracujący w biurach w Poznaniu, Warszawie i Berlinie. Wspólnie wypracowaliśmy umiejętność pracy zespołowej i jednostkowej odpowiedzialności za całość. Zarząd One-2-One to wybitni managerowie, wyróżnieni nagrodą Everest 2005 dla najlepszego managementu spośród spółek portfelowych Grupy Kapitałowej MCI. 5. Lider rynku - Sukces odnoszą nowatorzy! Jasny podział kompetencji biznesowych w strukturze One-2-One i spółek zależnych pozwala maksymalizować działania w poszczególnych segmentach rynku. One-2-One - lider rozwiązań mobilnych w mediach Mobijoy! - pierwsza w Polsce agencja mobilemarketingowa, realizująca skuteczne kampanie oparte o - marketing technologicznie zintegrowany - czyli integrujący nowoczesne kanały komunikacji. 6. Rozwój jest nieunikniony! Dynamiczny rozwój rynku telefonii komórkowej w Polsce i na świecie to dla One-2- One ciągle poszerzające się spektrum działalności oraz potencjalni nowi klienci. Oczekiwany dynamiczny wzrost rynku skorelowany jest ze wzrostem użytkowników telefonii GSM oraz wzrostem zastosowania premium SMS coraz częściej wykorzystywanego także jako forma płatności za produkty i usługi. 7. Lojalność przede wszystkim Technologiczne rozwiązania jak i projekty marketingowe One-2-One zakładają wielokanałowe dotarcie do grupy masowych odbiorców, pozwalające jednocześnie personalizować nadawany przekaz. Projekty mobilne mogą funkcjonować samodzielnie w przestrzeni reklamowej, ale w naturalny sposób wykorzystywane są w mediach tradycyjnych jako uzupełnienie oferty promocyjnej, bezpośredni, osobisty kanał komunikacji ze telewidzami, słuchaczami, czytelnikami. Stają się elementem programów lojalnościowych. 8. W centrum komunikacji. One-2-One jest integratorem usług mobilnych. Oznacza to, że współpracując ze wszystkimi operatorami dostarczamy rozwiązania, które docierają do zainteresowanych abonentów, bez znaczenia, w jakiej sieci mają swój telefon. Jesteśmy blisko mediów dostarczając rozwiązania technologiczne i marketingowe dla największych redakcji prasowych, radiowych i telewizyjnych. 9. Kompleksowe rozwiązania Uważamy, że technologia w życiu powinna być taka jak idealny sędzia na boisku - niezbędna, ale też niezauważalna, intuicyjna. By odnieść sukces w biznesie nie wystarczy posiadanie nowoczesnych systemów komunikacji, najważniejsze znaczenie ma koncepcja - pomysł! Przez 5 lat funkcjonowania One-2-One wypracowaliśmy techniczne formaty komunikacji, maksymalizujące interakcję. Łączymy je z pomysłami zapewniającymi oryginalne, kreatywne podejście do przygotowanej kampanii, zapewniając tym samym skuteczne funkcjonowanie w przestrzeni reklamowej 10. Jesteśmy tam, gdzie są pieniądze! One-2-One lider rynku rozwiązań mobilnych dla mediów współpracuje z firmami o silnej pozycji w swoich segmentach, które systematycznie zwiększają swoje przychody i umacniają pozycję rynkową (m.in. Radio ESKA, Gazeta Wyborcza). One- 2-One osiąga coroczny trzycyfrowy wzrost przychodów, będący wskaźnikiem znajomości najnowszych tendencji technologicznych i rynkowych a także konsekwentnych działań zarządu A tak wyglada to jutro: raport polroczny skonsolidowany za I polrocze 2006 - 26 wrzesnia 2006 r. mysle ze kierunek polnocny przy wiekszych obrotach nas czeka. Ci co mieli wyjsc z tej spolki juz wyszli (w pierwszym dniu ludzie kupowali powyzej 20zl)!!! teraz zostali Ci którzy wierza w te spólke :) jak zrobi wynik 2x większy niz 2005r. to będzie się dzialo a taka byl prognoza !!! pozatym lada dzien info o przejeciu ....takze tez powinno byc dobrze MCI by w nich nie weszlo jak by nie byli frma z perspektywami (duza czesc postu skopiowana) pozdrawiam. Odpowiedz Link Zgłoś
syndicate Re: one2one jutro 400% 26.09.06, 18:25 One-2-One podtrzymuje tegoroczny plan przejęć i prognozy Warszawa, 26.09.2006 (ISB) - Spółka komunikacji mobilnej One-2-One podtrzymuje tegoroczne prognozy zakładające osiągnięcie 1,5 mln zł zysku netto. Niewykluczone, że prognozy te będą nawet przekroczone dzięki ostatnio zawartej umowie z telewizją TV4, poinformował we wtorek prezes spółki Tomasz Długiewicz. W 2005 roku grupa One-2-One miała 558 tys. zł zysku netto przy 9,2 mln zł przychodów. Na ten rok planowany jest wzrost zysku netto do 1,5 mln zł, a przychodów do 17,6 mln zł. W pierwszym półroczu spółka odnotowała 199 tys. zł zysku netto przy 6,32 mln zł przychodów. "Jesteśmy przekonani, że te prognozy zostaną zrealizowane. Większość umów na akcje marketingowe zawieramy z wyprzedzeniem i na tym opieramy nasze prognozy" - powiedział Długiewicz podczas konferencji prasowej. Dodał, że dzięki popisanej w poniedziałek umowie z telewizją TV4 możliwe jest nawet przekroczenie prognoz. One-2-One opracował dla TV4 koncepcję programu "Teleszau", która jest telewizyjną aukcją prowadzoną za pośrednictwem SMS-ów. Poznańska firma otrzyma od TV4 wynagrodzenie za opracowanie koncepcji programu oraz część wpływów z wysyłanych przez widzów SMS-ów. "Dzięki tej umowie nasze prognozy mogą być przekroczone" - powiedział Długiewicz. Nie ujawnił jednak, jakich wpływów z tytułu kontraktu spodziewa się One-2-One. Firma podtrzymała plan zrealizowania do końca tego roku jednej akwizycji, spółki o podobnym do One-2-One profilu działalności z Czech lub ze Słowacji. Pozyskanie kapitału na budowę grupy regionalnej w Europie Środkowej i Wschodniej miały być głównym celem sierpniowej publicznej oferty spółki. One-2- One zamierza wydać na ten cel 9,2 mln zł. Plan spółki zakłada przejęcie w ciągu 18 miesięcy dwóch lub trzech spółek zagranicznych w naszej części Europy. Odpowiedz Link Zgłoś