Dodaj do ulubionych

one2one jutro 400%

21.08.06, 19:26
Jutro wchodzi na gielde one2one. Obserwujcie kurs, beda się dzialy cuda!!!
Obserwuj wątek
    • fular1 Re: one2one jutro 400% 21.08.06, 21:24
      ja. ale funkel rano. po wiela sie otwierają ?
      • siurak20 Re: one2one jutro 400% 21.08.06, 21:56
        a bawil sie ktos dzis hiperionem?
        • ahead1 Re: one2one jutro 400% 21.08.06, 22:57
          Ja sie tylko przygladalem, bo nie wiedzialem w ktora spolke wejsc DT... az w
          koncu padlo na... stara sprawdzona:)
    • jozek77 Re: one2one jutro 400% 22.08.06, 12:26
      DLaczego milczycie,chwalcie sie ile do przodu albo ile wtopione.
      Ja osobisci 3 razy brałem tuz przd dnem i 3 razy oddałem na niewielkim plusie .
      Raz po 18 i przegapiłem oddanie po 20,5zł to oddałem po 18,6 drugi raz brałem po
      16,2zł oddałem po 16,6zł i ostatnio brałem po 16zł i oddałem po 16,4zł
      Ale wysiadam to nie na moje nerwy,to jest jazda gorsza jak na elektrimie.
      • siurak20 Re: one2one jutro 400% 22.08.06, 12:34
        ehhh moim zdaniem to elektrim byl bardzo przewidywalny (w pewnych okresach).
        A co do chwalenia to ja Ci sie moge pochwalic ze wczoraj na hiperbalonie
        wtopilem. Na szczescie malo, bo malo kupilem. Po tym doswiadczeniu postanowilem
        nie pakowac sie w spolki po 3 cyfrowych wzrostach :) Pozdrawiam.
      • fular1 Re: one2one jutro 400% 22.08.06, 13:28
        ja mialem wiare kupic go po 11. nie kupilem i nie wchodze w to gowno :)
        • syndicate Re: one2one jutro 400% 25.09.06, 20:11
          Odswiezam temat:
          Ruchu na spolce praktycznie nie ma ale moim zdaniem cena sie ustabilizowala.
          Granica 13 zeta jest do zaakceptowania przy kupnie dla graczy cierpliwych i o
          mocnych nerwach.Ilosc wolnych akcji w obrocie malutka.

          Tak to bylo w sierpniu:
          10 powodów, dla których warto kupić akcje One-2-One.


          1. One-2-One to nowoczesne technologie zmieniające rzeczywistość.
          Nasze koncepcje oparte na solidnej wiedzy pozwalają tworzyć nową, skuteczną
          jakość w relacjach marketerów z konsumentami oraz mediów z ich odbiorcami. Kto
          rozumie idee komunikowanie ten osiąga sukces w biznesie!
          Kompleksowe rozwiązania One-2-One maksymalizują oddziaływanie przekazu i
          minimalizują koszty. Kreatywność ? technologia to tylko element procesu
          komunikowania, One-2-One stawia na oryginalne pomysły.

          2. Im trudniej na rynku reklamowym i medialnym tym lepiej dla One-2-One.
          W natłoku oferty reklamowej sukces odniosą Ci marketerzy, którzy będą potrafili
          masowy produkt przedstawić w spersonalizowanej formie. Istotne są także koszty.
          Konwergentne narzędzia One-2-One pozwalają, by masowy przekaz w mobilnej ?
          interaktywnej formie odebrany był przez konsumentów jako dedykowany ? osobisty.
          Rozwojowi One-2-One sprzyja w Polsce niskie w porównaniu z innymi krajami
          nasycenie telefonami komórkowymi a także szybka technologiczna wymiana modeli
          aparatów na urządzenia wyposażone w multimedia pozwalające na rozszerzenia
          zakresu komunikacji i marketingu. Konkurencja wśród operatorów, a także
          spodziewane usługi telekomunikacyjne operatorów wirtualnych, spowodują
          obniżenie cen i przede wszystkim wpływać będą na coraz większe zainteresowanie
          abonentów usługami dodanymi.

          3. One-2-One to 5 letnie doświadczenie na rynku technologii i marketingu
          mobilnego.
          5 lat funkcjonowania na młodym rynku nowoczesnych mediów pozwoliło One-2-One
          osiągnąć pozycję lidera. Wypracowane doświadczenie pozwala firmie błyskawicznie
          reagować na nowe potrzeby i wyzwania. Firma wypracowała standardy współpracy z
          partnerami, klientami, uwzględniające specyfikę i przedmiot ich działalności.


          Sprawdzone, wypróbowane kontakty z operatorami, dostawcami legalnego contentu.
          Duże grono stałych partnerów współpracujących z One-2-One od lat.
          Kilkaset zrealizowanych projektów
          Wypracowana sprawna struktura zarządzania, działy firmy dopasowane do potrzeb
          określonych grup klientów
          Dedykowane rozwiązania uwzględniające specyfikę marketerów i mediów (Radio
          One'X, Prasa One'X, One'X TV)


          4. Ludzie są najcenniejsi
          Ludzie tworzą rzeczywistą wartość przedsiębiorstwa. Projekty z branży nowych
          mediów i mobile marketingu wymagają nakładu pracy całego zespołu, grupy ludzi
          specjalizujących się w różnych dziedzinach: technologii, komunikacji,
          marketingu. Zespół grupy One-2-One to specjaliści pracujący w biurach w
          Poznaniu, Warszawie i Berlinie. Wspólnie wypracowaliśmy umiejętność pracy
          zespołowej i jednostkowej odpowiedzialności za całość. Zarząd One-2-One to
          wybitni managerowie, wyróżnieni nagrodą Everest 2005 dla najlepszego
          managementu spośród spółek portfelowych Grupy Kapitałowej MCI.

          5. Lider rynku - Sukces odnoszą nowatorzy!
          Jasny podział kompetencji biznesowych w strukturze One-2-One i spółek zależnych
          pozwala maksymalizować działania w poszczególnych segmentach rynku.
          One-2-One - lider rozwiązań mobilnych w mediach
          Mobijoy! - pierwsza w Polsce agencja mobilemarketingowa, realizująca skuteczne
          kampanie oparte o - marketing technologicznie zintegrowany - czyli integrujący
          nowoczesne kanały komunikacji.


          6. Rozwój jest nieunikniony!
          Dynamiczny rozwój rynku telefonii komórkowej w Polsce i na świecie to dla One-2-
          One ciągle poszerzające się spektrum działalności oraz potencjalni nowi
          klienci. Oczekiwany dynamiczny wzrost rynku skorelowany jest ze wzrostem
          użytkowników telefonii GSM oraz wzrostem zastosowania premium SMS coraz
          częściej wykorzystywanego także jako forma płatności za produkty i usługi.

          7. Lojalność przede wszystkim
          Technologiczne rozwiązania jak i projekty marketingowe One-2-One zakładają
          wielokanałowe dotarcie do grupy masowych odbiorców, pozwalające jednocześnie
          personalizować nadawany przekaz. Projekty mobilne mogą funkcjonować
          samodzielnie w przestrzeni reklamowej, ale w naturalny sposób wykorzystywane są
          w mediach tradycyjnych jako uzupełnienie oferty promocyjnej, bezpośredni,
          osobisty kanał komunikacji ze telewidzami, słuchaczami, czytelnikami. Stają się
          elementem programów lojalnościowych.

          8. W centrum komunikacji.
          One-2-One jest integratorem usług mobilnych. Oznacza to, że współpracując ze
          wszystkimi operatorami dostarczamy rozwiązania, które docierają do
          zainteresowanych abonentów, bez znaczenia, w jakiej sieci mają swój telefon.
          Jesteśmy blisko mediów dostarczając rozwiązania technologiczne i marketingowe
          dla największych redakcji prasowych, radiowych i telewizyjnych.

          9. Kompleksowe rozwiązania
          Uważamy, że technologia w życiu powinna być taka jak idealny sędzia na boisku -
          niezbędna, ale też niezauważalna, intuicyjna. By odnieść sukces w biznesie nie
          wystarczy posiadanie nowoczesnych systemów komunikacji, najważniejsze znaczenie
          ma koncepcja - pomysł! Przez 5 lat funkcjonowania One-2-One wypracowaliśmy
          techniczne formaty komunikacji, maksymalizujące interakcję. Łączymy je z
          pomysłami zapewniającymi oryginalne, kreatywne podejście do przygotowanej
          kampanii, zapewniając tym samym skuteczne funkcjonowanie w przestrzeni
          reklamowej

          10. Jesteśmy tam, gdzie są pieniądze!
          One-2-One lider rynku rozwiązań mobilnych dla mediów współpracuje z firmami o
          silnej pozycji w swoich segmentach, które systematycznie zwiększają swoje
          przychody i umacniają pozycję rynkową (m.in. Radio ESKA, Gazeta Wyborcza). One-
          2-One osiąga coroczny trzycyfrowy wzrost przychodów, będący wskaźnikiem
          znajomości najnowszych tendencji technologicznych i rynkowych a także
          konsekwentnych działań zarządu

          A tak wyglada to jutro: raport polroczny skonsolidowany za I polrocze 2006 - 26
          wrzesnia 2006 r.

          mysle ze kierunek polnocny przy wiekszych obrotach nas czeka. Ci co mieli wyjsc
          z tej spolki juz wyszli (w pierwszym dniu ludzie kupowali powyzej 20zl)!!!
          teraz zostali Ci którzy wierza w te spólke :) jak zrobi wynik 2x większy niz
          2005r. to będzie się dzialo a taka byl prognoza !!! pozatym lada dzien info o
          przejeciu ....takze tez powinno byc dobrze MCI by w nich nie weszlo jak by nie
          byli frma z perspektywami
          (duza czesc postu skopiowana)
          pozdrawiam.

    • syndicate Re: one2one jutro 400% 26.09.06, 18:25
      One-2-One podtrzymuje tegoroczny plan przejęć i prognozy


      Warszawa, 26.09.2006 (ISB) - Spółka komunikacji mobilnej One-2-One podtrzymuje
      tegoroczne prognozy zakładające osiągnięcie 1,5 mln zł zysku netto.
      Niewykluczone, że prognozy te będą nawet przekroczone dzięki ostatnio zawartej
      umowie z telewizją TV4, poinformował we wtorek prezes spółki Tomasz Długiewicz.

      W 2005 roku grupa One-2-One miała 558 tys. zł zysku netto przy 9,2 mln zł
      przychodów.


      Na ten rok planowany jest wzrost zysku netto do 1,5 mln zł, a przychodów do
      17,6 mln zł. W pierwszym półroczu spółka odnotowała 199 tys. zł zysku netto
      przy 6,32 mln zł przychodów.

      "Jesteśmy przekonani, że te prognozy zostaną zrealizowane. Większość umów na
      akcje marketingowe zawieramy z wyprzedzeniem i na tym opieramy nasze prognozy" -
      powiedział Długiewicz podczas konferencji prasowej.

      Dodał, że dzięki popisanej w poniedziałek umowie z telewizją TV4 możliwe jest
      nawet przekroczenie prognoz. One-2-One opracował dla TV4 koncepcję
      programu "Teleszau", która jest telewizyjną aukcją prowadzoną za pośrednictwem
      SMS-ów. Poznańska firma otrzyma od TV4 wynagrodzenie za opracowanie koncepcji
      programu oraz część wpływów z wysyłanych przez widzów SMS-ów.

      "Dzięki tej umowie nasze prognozy mogą być przekroczone" - powiedział
      Długiewicz. Nie ujawnił jednak, jakich wpływów z tytułu kontraktu spodziewa się
      One-2-One.

      Firma podtrzymała plan zrealizowania do końca tego roku jednej akwizycji,
      spółki o podobnym do One-2-One profilu działalności z Czech lub ze Słowacji.
      Pozyskanie kapitału na budowę grupy regionalnej w Europie Środkowej i
      Wschodniej miały być głównym celem sierpniowej publicznej oferty spółki. One-2-
      One zamierza wydać na ten cel 9,2 mln zł.

      Plan spółki zakłada przejęcie w ciągu 18 miesięcy dwóch lub trzech spółek
      zagranicznych w naszej części Europy.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka