Dodaj do ulubionych

Ja- lekarz

04.01.12, 20:17
Tak sobie czytam i czytam, jakim to jestem przestepcą, jak wspólnie z kolegami okradam kraj mój barwny z pelargonii i malwy... i za cholereę nie moge zrozumieć, za co mnie tak nienawidzą? Urodziłem się, uczyłem, pracuję. Niczego nie otrzymałem w życiu za darmo. Do wykonywanej przeze mnie państwowej medycyny dołożyłem już parę złotych. Znam 3 przedstawicieli firm farmaceutycznych:1/ znam prywatnie i piję z nim wódkę od jakichś 18 lat, 2/ przyłazi i opowiada mi o kolejnych ciążach swojej żony, 3/ przyniósł za free leków dla pacjentów mojego oddziału na jakieś 10 000,00PLN, bo... go o to poprosiłem. Ale nie będę zabezpieczał własnym majątkiem wypierdzianej przez tuskowych przygłupów ustawy. Czy nienawidzicie mnie tylko za to, że jestem lekarzem?
Obserwuj wątek
    • etta2 Re: Ja- lekarz 04.01.12, 20:26
      Ja cię nie nienawidze, mam tylko taką skromną prośbę: zamiast pieczątki o wiadomej treści, zamów sobie inną, o treści: pocałujta mnie w d*. Efekt będzie ten sam, pacjent zapłaci 100% zamiast mniej. Chyba jesteś świadomy, że szantaż, szczególnie w stosunku do ludzi chorych, to pospolite sqrwysyństwo?
      • wkkr sqrwysyństwo to tworzenie prawa 04.01.12, 20:29
        od którego odechciewa się pracować.
        • etta2 Re: sqrwysyństwo to tworzenie prawa 04.01.12, 20:34
          Tak, tak, odechcciewa sie pracować, bo...w razie popełnienia rażącego błędu trzeba będzie z własnej kieszeni błąd naprawić. Nawet kasjerka w markecie płaci za swoje błędy i większość pracujących też płaci w różnych formach. Czyżby lekarze przyznali sobie prawo do "błędów" bezkarnych? NA NASZ KOSZT???????
          • hordol [...] 04.01.12, 20:38
            Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
          • klara551 Re: sqrwysyństwo to tworzenie prawa 05.01.12, 18:31