Dodaj do ulubionych

Jestem zadowolony z Konferencji!

23.10.13, 15:24
Tak, nie ubawiłem się już dawno!
I wcale nie jest mi żal tych, pożal się boże, naukowców.
Z niecierpliwością czekam na kolejne ich występy...
Dowiedli tego o czym przekonywał mnie mój Dziadek (n.b. lwowski inżynier) - nadmierna nauka szkodzi zdrowiu!
Obserwuj wątek
    • gtxl Re: Jestem zadowolony z Konferencji! 23.10.13, 15:29
      Dowiedli tego o czym przekonywał mnie mój Dziadek (n.b. lwowski inżynier) - nadmierna nauka szkodzi zdrowiu!

No...dziadek miał rację.
      • jot-es49 Ano miał! 23.10.13, 15:49
        Czuję się zdrowszy!
        Zaledwie 45 lat studiuję i jestem już na pierwszym semestrze!
        Obiecali mi tytuł profesora... pośmiertnie!
    • bogucjusz Mam mieszane uczucia... 23.10.13, 15:30
      I śmieszno, i straszno, i wnerwnie...

Śmieszno - wiadomo, zawsze było.

Straszno - prowodyrzy tej "konferencji" mogą rządzić krajem.

Wnerwnie - to wszystko za nasze podatki.

---
      "Ląduj, dziadu!"
      • chateau Re: Mam mieszane uczucia... 23.10.13, 15:39
        To jak z hmm... głaskaniem tygrysa ;-)
        • bogucjusz Re: Mam mieszane uczucia... 23.10.13, 15:48
          chateau napisał:

> To jak z hmm... głaskaniem tygrysa ;-)
          >
          swoim hofmanem... :-)

---
          "Ląduj, dziadu!"
        • jot-es49 Noooo! 23.10.13, 15:57
          Albo złapać Antosia za brodę i... o brzozę, o brzozę...

Ups! Przepraszam - efekt śledzenia konferencji jeszcze trwa!
      • jot-es49 Mieszane uczucia i owszem były! 23.10.13, 15:55
        No ba jak nie mieć mieszanych uczuć jak facet opowiada, że widział zdjęcie chińskiej cysterny po wybuchu i bardzo mu przypomina tupolewa...

Miałem chęć śmiać się ale zakradła się wątpliwość...

Na jakiej wysokości latają te chińskie cysterny? No bo, wiadomo, z chinolami żartów nie ma, skonstruują nawet to o czym fizjologom się nie śniło (przepraszam Ferdek!)...
        • chateau Re: Mieszane uczucia i owszem były! 23.10.13, 16:09