Dodaj do ulubionych

Pocałowac .....

06.10.05, 20:26
Cuski!Teraz to juz wszyscy moga zobaczyc jak faktycznie wygladaszsmile))

PS.Ale z ta minka to nie za fajnie wygladasz.Usmiech dla Ciebiesmile)))))))))))
Teraz lepiejsmileSorry,ale nie mogłam oprzec sie,aby nie napisac w zwiazku z tym
całowaniem....Wybaczciesmile)))))))))
-
Obserwuj wątek
    • aga309 Re: Pocałowac ..... 06.10.05, 20:31
      O i jaką ten chłoptaś ma gradową minę, chyba się wściekł.smile)
      Ale darujmy Mu , miał za co! Pochwalam pomysł !!!!

      Ps. Równiez Uśmiech dla Cuskiego )))))))))))))))))
      I Uśmieszek dla Myszki, bardzo mi się podoba Twój Nick ))))))))))))))))))))
      • mysza_81 Re: Pocałowac ..... 06.10.05, 20:34
        Hehehehee,dzieki.Ale i tak ciekawe dlaczego?Bede drazyc ten tematsmile)))
      • cuski Kurna, dziewczyny ! 07.10.05, 01:27
        Kurna, dziewczyny o czym Wy gadacie ? smile
    • mysza_81 Re: Pocałowac ..... 06.10.05, 20:35
      A bylabym zapomniala,powinienes Cuski jeszcze tam Age umiescic to by ich
      zatkalo kakaosmile))
      PS.Dla Ciebie Aga rowniez ogromniasty usmiszeksmile)))))))))))))))))))))))))))))))
      • aga309 Re: Pocałowac ..... 06.10.05, 20:42
        I szczeny waliłyby im o podłogę , w geście zwątpienia w siebie samych!
        • mysza_81 Gorzej,Aga gorzej:))) 06.10.05, 20:44
          Gorzej,moze by sie wkoncu rozlozyli

          PS.Mnie by to nie przeszkadzalosmile
          • aga309 Re: Gorzej,Aga gorzej:))) 06.10.05, 20:49
            Od tego czym ktoś zły walczy i dręczy innych,ginie!
            Sam skazuje się na unicestwienie!
            Kto pod kim dołki kopie ten sam w nie wpada!
            • mysza_81 Re: Gorzej,Aga gorzej:))) 06.10.05, 20:54
              A ja musze nauczyc sie pokory,i nie zyczyc nikomu zle,bo wszystko sie przeciwko
              mnie obroci
              • aga309 Re: Gorzej,Aga gorzej:))) 06.10.05, 21:00
                Kurczę, dobrze ,że mnie przystopowałaś , bo nikomu nie mozna życzyć źle!
                Ale jeżeli , ten ktoś nam tak życzy, to czasem nie chcemy być temu komuś
                dłużni! I się pienimy , jak szlag ! Bo co za dużo to niezdrowo!
                Koniec !
                • mysza_81 Re: Gorzej,Aga gorzej:))) 06.10.05, 21:09
                  Wow!Aga,gdzie sie zatrzymalas?Mam nadzieje,ze nie na jakiejs scianie albo na
                  monitorzesmile)))))))))))))Dobrze,zes napisala koniec, bo bym nie wiedziala kiedy
                  skonczyc czytacsmile
      • cuski Gdzie ? 07.10.05, 01:29
        Gdzie mam umiescic Age ?
        • mysza_81 Re: Gdzie ? 07.10.05, 16:55
          Hehehehehehe>Aga napewno Ci wyjasnismile
          • cuski Mysza 08.10.05, 00:47
            Mysza, a TY nie mozesz mi wyjasnic ? He he he...
            • mysza_81 Re: Mysza 08.10.05, 11:59
              Nie.Z prostej przyczyny:bylo by to tak zawile,ze bys i tak nie zrozumial
              heheehehehheehe
              • cuski Re: Mysza 08.10.05, 17:19
                Sprawdz mnie !!! He he he...
                • mysza_81 Re: Mysza 08.10.05, 17:28
                  Heheheehhehe
                • mysza_81 Re: Mysza 08.10.05, 18:26
                  Umiesc Age tzn jakos fajna postac kolo swojejsmileI nic z tego nie zrozumiales
                  hehehehe
                  • cuski To jest pomysl ! :) 08.10.05, 18:28
                    To jest pomysl ! smile

                    PS. A kto namaluje Age ??? smile))
                    • mysza_81 Re: To jest pomysl ! :) 08.10.05, 18:32
                      A kto namalowal Ciebie?No wiesz swego czasu malowalamsmileAle to troszeczke
                      trudnesmile
                      PS.Bozia nie dala sluchu to zamisat tego ponoc mam talen do bazgraniasmile)
                      • cuski Mysza 08.10.05, 18:35
                        Mysza, masz skaner ?
                        • mysza_81 Re: Mysza 08.10.05, 18:40
                          Nie.Nawet drukarki nie mam.Musze sobie skombinowac bo mi bedzie potrzebna,a
                          skaner to przy okazji.

                          PS.Czy Ty mysli o tym samym co ja?smile
                          • cuski Chyba TAK ? 08.10.05, 18:44
                            Chyba TAK, choc tak naprawde, to nie jestem pewien, co Ci chodzi po glowie smile))
                            • mysza_81 Re: Chyba TAK ? 08.10.05, 18:45
                              Pewnie sobie pomyslales,zeby Age narysowac hehehe
                              • cuski Re: Chyba TAK ? 08.10.05, 18:48
                                Wlasnie to mialem na mysli smile))
                                • mysza_81 Re: Chyba TAK ? 08.10.05, 18:49
                                  No to umiem czytac myslach heheeh.Dobra jestem w te klockismile
                                  • cuski TY i Aga... 08.10.05, 18:52
                                    TY i Aga... dobralyscie sie w korcu maku, he he he...
                                    • mysza_81 Re: TY i Aga... 08.10.05, 18:53
                                      A to czemu?Czekaj!A bo umiemy czytac w myslachsmileW Twoich heheheh
                                      • cuski Re: TY i Aga... 08.10.05, 18:55
                                        Ano kurna tak sie sklada, ze w moich, he he he...
                                        • mysza_81 Re: TY i Aga... 08.10.05, 18:57
                                          No to chyba dobrze.No moze czasami to zle, bo jakbys mial jakies dziwne mysli
                                          to bym niechcioala wiedziec za duzo.Az taka ciekawska to ja nie jestemsmile
                                          • cuski Tak, tak, tak... 08.10.05, 18:58
                                            Tak, tak, tak... kazda kobieta jest ciekawska, he he he...
                                            • mysza_81 Re: Tak, tak, tak... 08.10.05, 19:01
                                              No tak,ale jedne mniej a inne wiecej heheheh.A ja nie jestem hihiismileI hej,kup
                                              se klejsmile
                                              • cuski Jak se kupisz... 08.10.05, 19:03
                                                Jak se kupisz, to se sklej, he he he...
                                                • mysza_81 No co:( 08.10.05, 19:03
                                                  sad
                                                  • cuski A co ... ??? 08.10.05, 19:07
                                                    A co ten grymas na Twojej buzce ma znaczyc ??? smile))
                                                  • mysza_81 Re: A co ... ??? 08.10.05, 19:10
                                                    A co moze znaczyc?Zgrymasilam se buzke na znak protestusmileWidze,ze odbiles
                                                    pileczke pingpongowa w moja strone z tym klejemsmile

                                                    PS.Ping-pong.Fajnie sie tak odbija hehehe,ale lepsza jest latajaca salata po
                                                    sklepie albo kapusta hhehehe
                                                  • cuski Najlepszy jest... 08.10.05, 19:13
                                                    Najlepszy jest latajacy dywan, he he he...
                                                  • mysza_81 Cuski 08.10.05, 19:16
                                                    Cuski nie wiem jak Ty,ale ja nie widzialam latajacego dywanu,a salate tak hhehee
                                                  • cuski I pewnie... 08.10.05, 19:18
                                                    I pewnie TY sama, wprawialas ja w ruch, he he he...
                                                  • mysza_81 Re: I pewnie... 08.10.05, 19:19
                                                    Skad wiedziales?
                                                  • cuski Moze rowniez... 08.10.05, 19:23
                                                    Moze rowniez czytam w ludzkich myslach, he he he...
                                                  • mysza_81 Re: Moze rowniez... 08.10.05, 19:24
                                                    No coz,czytac to moze i czytasz,ale tak jak ja i Aga to chyba niesmile
                                                  • cuski Nie mam zamiaru... 08.10.05, 19:26
                                                    Nie mam zamiaru klocic sie z kobietami, he he he...
                                                  • mysza_81 Re: Nie mam zamiaru... 08.10.05, 19:27
                                                    Przeciez ja sie nie kloce heheehehe
                                                  • cuski :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) 08.10.05, 19:28
                                                    smile))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
                                                  • mysza_81 Re: Nie mam zamiaru... 08.10.05, 19:29
                                                    Pamietam jak moj dziadek mowil jak tylko sie z nim troszeczke spieralam:no
                                                    wadzmy sie wadzmy sie panismile
                      • aga309 Malowanie 09.10.05, 23:34
                        Oj no nie wiem , czy umielibyście mnie namalować smile)))))))))
                        Powodzenia, niezły pomysł !
                        • mysza_81 Aga! 09.10.05, 23:35
                          Aga a co watpisz w Nasz talent?Heheehehe
                        • cuski Mysle, ze... 09.10.05, 23:39
                          Mysle, ze Mysza sobie poradzi smile))
                          • mysza_81 Co!!!!!!!!!! 09.10.05, 23:40
                            Co!!!!Chyba nie mowisz powaznie.Ale mnie zaszczyt kompnalsmile))))))))Tobie by to
                            lepiej wyszlo!
                            --
                            "Czuję smutek i żal..."sad
                            • cuski Mysza 09.10.05, 23:43
                              Mysza, no co TY, ja nie mam zdolnosci artystycznych smile))
                              • aga309 Re: Mysza 09.10.05, 23:48
                                A więc mój wizerunek do wykonania zlecam ...... Bogusi!!
                                Kobiety zawsze razem górą !!))))
                                • mysza_81 Re: Mysza 09.10.05, 23:57
                                  Gorzej jak z tego nic nie bedzie,a kobiety i tak sa gora hheeheee
                                  • cuski Gdyby tekst typu: 10.10.05, 00:01
                                    Gdyby tekst typu: "Kobiety gora !" puscila jakas feministka, to bym sie
                                    z nia spieral, ale ze Wy to mowicie, to udam, ze nie ma tematu, he he he...
                                    • mysza_81 Re: Gdyby tekst typu: 10.10.05, 00:02
                                      No i dobrze Cuski,bo bys se dolek kopal :::::::::smile)))))))))))))))))
                                      • cuski Banda LYSEGO 10.10.05, 00:04
                                        smile))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

                                        PS. Dwoje na jednego, to banda LYSEGO, he he he...
                                        • mysza_81 Re: Banda LYSEGO 10.10.05, 00:05
                                          Nie!Bo my slaba plec,wiec szanse sa wyrownanesmile
                                • mysza_81 Re: Mysza 09.10.05, 23:58
                                  Zlecenie przyjetesmileNie wiem kiedy sie pojawi,ale cierpliwym badzciesmile
                                  • aga309 Re: Mysza 10.10.05, 00:00
                                    Jestem naprawdę bardzo, bardzo cierpliwa smile))
                                    • cuski Ja rowniez... 10.10.05, 00:02
                                      Ja rowniez cierpliwoscia grzesze smile))
    • cuski Mysza, o czym Ty prawisz ? :-0 07.10.05, 01:26
      Mysza, o czym Ty prawisz ? :-0
      Jak to wszyscy moga zobaczyc, jak ja wygladam ?
      Jaka minka ?
      • mysza_81 Re: Mysza, o czym Ty prawisz ? :-0 07.10.05, 16:27
        Oj Cuski,ales zakreconysmile)))
        • cuski Re: Mysza, o czym Ty prawisz ? :-0 08.10.05, 00:48
          A zebys wiedziala, zem zakrecony, he he he...
      • mysza_81 Re: Mysza, o czym Ty prawisz ? :-0 07.10.05, 16:28
        A w co maja Cie pocalowac hehehehheheesmile
        • cuski Re: Mysza, o czym Ty prawisz ? :-0 08.10.05, 00:49
          Acha... juz wiem o czym TY gawarisz, he he he...
          • aga309 Wątek... 10.10.05, 00:06
            Skoro wątek w swoim brzmieniu ma tytuł pocałuj....
            To to robię ))))))))))))))))))

            Ps. Chociaż nie powinnam tego robic w tym watku!
            Pa Wszystkie Forumowe Dzieciaczki! Do usłyszenia w lepszych nastrojach !
            • cuski Pa ! 10.10.05, 00:20
              Pa pa Aga ! smile

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka