24.11.06, 20:44
przeczytałam właśnie na forum eMama o tym czy 4000 na miesiąc to za mało czy
nie na utrzymanie gospodarstwa domowego i,że średnia krajowa to
2400.Dziewczyny czy jestem jedyna dla której to marzenie.my żyjemy we troje
za 1500,spłacamy raty,nie oszczędzamy zbytnio,prawda że mieszkamy w domu a
nie w mieszkaniu,niczego nam nie brakuje.wiadomo że są rzeczy na które nas
nie stać,ale potrafimy żyć np.bez samochodu.a czytając tamte wypowiedzi
stwierdziłam że jesteśmy nienormalni.czy jesteśmy jedyni?
Obserwuj wątek
    • madziab83 Re: zarobki 24.11.06, 21:02
      to wszystko zależy w jakim mieszkasz mieście. My np. mieszkamy pod wawą i za 1500 zł byłoby naprawde ciężko ( zanim kupiliśmy mieszkanie 1630 płaciliśmy za wynajem skromnego 60 metrowego mieszkanka w warszawie). Teraz ok 1000 zł płacimy raty za mieszkanie plus wiadomo czynsz , rachunki, wyżywienie, w zeszłym misiącu kupiliśmy nasz pierwszy samochód , więc dochodzi jeszcze ubezpieczenie, benzyna. Ja jeszcze studiuję i czesne wynosi mnie 750 zł miesięcznie. Ponadto spłacamy jeszcze jeden kredyt, płacimy ubezpieczenie na życie, ubezp. mieszkania. Raz w miesiącu jeździmy do rodziny, ato koszt za paliwo ok.100zł ( bilety na pociąg podobnie nas kosztowały). Ponadto muszę kupowac sobie ksiązki w związku ze studiami , a to ok. 300-500 zł za semestr.Jak wiadomo czase trzeba kupic cos do ubrania dla siebie, dzxiecka , a to kolejne wydatki. Reasumując w pełni samodzielne życie trochę kosztuje, więc za 1500 byłoby to nie możliwe. Gdybyśmy mieszkali z moimi rodzicami w ich mieszkaniu, dzielili z nimi rachunki i koszty wyżywienia byc może , żę za 1500 jakoś byśmy przeżyli, aha i jeszcze rodzice musieliby mi płacic za studia.
    • kropek47 Re: zarobki 24.11.06, 21:13
      NIe dalabym rady za 1500zl. Tyle to nam nawet na oplaty nie staracza crying.
      Niestety zycie w Warszawie jest bardzo ale to bardzo drogie!.
      • vanilia25 Re: zarobki 24.11.06, 21:47