Dodaj do ulubionych

czy antena pomoże?

IP: 217.173.195.* 05.09.13, 07:28
kupiłam internet 2 Giga z T-mobile do komputera stacjonarnego (modem + karta sim). Konsultant sprzedając mi produkt zapewniał, że zasięg jest świetny. Wczoraj odebrałam zestaw, zainstalowałam i... strony otwierają się po 3-5 min...
Konsultant T-mobile (juz inny, przeprowadzający analizę od strony technicznej) poradził by kupić antenę na dach (mieszkam w swoim domu) i skierować na nadajnik. Czy to rzeczywiście pomoże czy dać sobie spokój i zrezygnować z umowy. Antena kosztuje podobno ok 150zł. I moje następne pytanie: czy ten problem mogę mieć z każdym operatorem? U każdego po wstępnej analizie może być ok a potem tak jak teraz? Poradźcie bo nie znam się a potrzebny jest mi porządny internet. Chodzi mi raczej o taki podłączany do komputera. Bardzo dziękuję za rady :)
Obserwuj wątek
    • wariant_b Re: czy antena pomoże? 05.09.13, 07:51
      Zrezygnować.

Internet mobilny nie nadaje się do domu, a limit 2GB nie wystarcza do swobodnego
      korzystania z internetu. Jedynie brak innych możliwości lub mobilność uzasadniają wybór.

A w międzyczasie:
      - sprawdź rodzaj połączenia. Jeśli łączy po EDGE, to dobrze działać nie będzie.
      - sprawdź siłę i jakość sygnału - jeśli marna - jak wyżej.
      - sprawdź kartę w smartfonie szukając miejsc, gdzie sygnał jest najlepszy.
      - sprawdź mapę zasięgu UMTS/HSDPA pamiętając, że t-mobile nie wyróżnia, czy jest
      to zasięg "wewnętrzny" czy "zewnętrzny" to znaczy, czy internet mamy w domu,
      czy poza budynkiem.
      - przepatrz oferty innych dostawców na internet bez limitów.
      • Gość: ania Re: czy antena pomoże? IP: 217.173.195.* 05.09.13, 08:02
        bardzo Ci dziękuję :)
      • Gość: ania zasięg? IP: 217.173.195.* 05.09.13, 08:06
        a czy inny dostawca wyróżnia ten zasięg? czy to jest wewnętrzny czy zewnętrzny?
        • wariant_b Re: zasięg? 05.09.13, 09:29