Dodaj do ulubionych

Welcome to the jungle

08.03.06, 00:50
You know where you are?
you're in the jungle baby...you're gonna DIEEE
In the jungle welcome to the jungle
watch it bring you to your knees, knees
In the jungle welcome to the jungle
fell my, my, my serpentine
In the jungle welcome to the jungle
watch it bring you to your knees, knees
In the jungle welcome to the jungle
watch it bring you to you
its gonna bring you down....HA!!



aaaaaaaaaaaaaaaaa wieki tego nie sluchalamsmile
tak mi sie przypomnialo moje dziecinstwo z lat LOsmile
jak ja tesknie za tamta mnasmile

dla niewtajemniczonych to slucham "Apettite for destruction" Gunsówsmile

pospiewacie ze mna???

Obserwuj wątek
    • maclorcan Re: Welcome to the jungle 08.03.06, 08:57
      She's got a smile that it seems to me
      Reminds me of childhood memories
      Where everything
      Was as fresh as the bright blue sky
      Now and then when I see her face
      She takes me away to that special place
      And if I'd stared too long
      I'd probably break down and cry

      smile))
      • tygrysio_misio Re: Welcome to the jungle 08.03.06, 14:49
        Say baby you been lookin' real good
        I remember when we met
        Funny how it never felt so good
        It's a feelin' that I know
        I know I'll never forget
        Ooh it was the best time
        I can remember
        Ooh and the love we shared-
        Is lovin' that'll last forever

        There wasn't much
        In this heart of mine
        There was a little left
        And babe you found it
        It's funny how I never felt so high
        It's a feelin' that I know
        I know I'll never forget
        Ooh it was the best thing
        I can remember
        Ooh and the love we shared-
        Is lovin' that'll last forever

        I think about you
        Honey all the time
        My heart says yes
        I think about you
        Deep inside I love you best
        I think about you
        You know you're the one I want
        I think about you
        Darlin' you're the only one
        I think about you

        Somethin' changed
        In this heart of mine
        An' I'm so glad that ya showed me
        Funny how I never felt so high
        It's a feelin' that I know
        I know I'll never forget
        Ooh it was the best time
        I can remember
        Ooh and the love we shared-
        Is lovin' that'll last forever
    • teqilaa Re: Welcome to the jungle 09.03.06, 17:19
      15 czerwca wybieram sie na koncert!!! bilety sa juz w sprzedaży!!!
      dokładnie w LO przy tym szalałm!! posikam sie jak zobacze Axla na żywca!!smile)))
      • tygrysio_misio Re: Welcome to the jungle 09.03.06, 17:28
        o fiu fiu...widac kolezanka na fiołasmile)

        ile Axel ma juz lat??

        bo ja wolalabym zobaczyc bo 20 lat temubig_grinD
        • teqilaa Re: Welcome to the jungle 09.03.06, 17:37
          nie mam fioła, juz nie, ale od czasów licealnych chiałam ich na żywo zobaczyc,
          szkoda tylko że bez Slasha bedą.
          Nie mam pojecia ile ma teraz lat, ale chce go zobaczyc jako osobowośc na scenie
          a nie ze względu na urode, bo co jak co ale kurewsko mi sie nie podoba z
          wyglądu.
          • tygrysio_misio Re: Welcome to the jungle 09.03.06, 17:56
            no fajnie wygladal taki zarosniety i z tymi wlosami glugimismile)

            ale jednak jak na mnie to chyba juz jest za strycrying
            • maclorcan Re: Welcome to the jungle 09.03.06, 18:51
              O ile dobrze pamiętam Axl to rocznik '62 czyli to już pan po czterdziestce tongue_out
              Ja na koncert się nie wybieram, raz, że nie mam kasy wink dwa że to już nie ten Gn'R smile Kawałków w starym wykonaniu mogę słuchać, ale myślę, że teraz by mi czegoś brakowało.

              A zna ktoś szerzej Velvet Revolver i poczynania byłych gunsów? Bo ja tylko ze 2 kawałki słyszałem.
              • tygrysio_misio Re: Welcome to the jungle 09.03.06, 18:57
                ja slyszlam jeden i do mnie zbytnio nie przemowil..
                • teqilaa Re: Welcome to the jungle 12.03.06, 13:35
                  Widziałam chyba ze dwa teledyski. Całkiem całkiem, widac że wokalista tez jest
                  nieźle pokręcony. A co do muzy to nie wiem, musiałabym całego albumu posłuchac
                  żeby sie określić.
Inne wątki na temat:

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się


Nakarm Pajacyka