Dodaj do ulubionych

Sprzedalam mieszkanie w PL, jak przelac kase

01.07.11, 14:53
Sprzedalalm mieszkanie w Polsce, pieniadze sa na koncie mojego taty, zastawilam mu wszystkie upowaznienia. Jak najkorzystniej przelac te pieniadze na moje konto w UK? Musze otwierac konto walutowe w PL? Wybaczcie glupie pytanie ale jestem zielona w temacie:(
Obserwuj wątek
    • clonek13 Re: Sprzedalam mieszkanie w PL, jak przelac kase 01.07.11, 15:06
      ja zielona rowniez wiec moze zle sie wypowiadam tu :) ale czy masz dostep online do konta w PL? bo ja robie przelewy mbanku na barclays`a online, bank mi sam przelicza funta,,,,
      z tym ze pewnie za mieszkanie kwota spora,nie wiem jaka bylaby prowizja banku, ja za przelew 8000 lub 10000 PLN do barclays place 25PLN z mbanku , dwa dni i kasa jest na moim koncie
      • dorotus76 Re: Sprzedalam mieszkanie w PL, jak przelac kase 01.07.11, 15:15
        Jeśli nie musisz z nich korzystać, to najlepiej otworzyć konto w Pl. Mają lepsze oprocentowanie, ponadto nie tracisz na przeliczaniu waluty.
        • mama_vinca Re: Sprzedalam mieszkanie w PL, jak przelac kase 01.07.11, 15:23
          Pieniadze te chcialam sobie wplacic tutaj na konto kredytu ktory mam na dom, zawsze to odestki od kapitalu beda mniejsze:) wiec w tej sytuacji nie oplaca mi sie trzymac tej kwoty w PL.
      • mama_vinca Re: Sprzedalam mieszkanie w PL, jak przelac kase 01.07.11, 15:21
        Nie mam dostepu online do polskego konta.
        No wlasnie, biorac pod uwage kwote to chyba niezla prowizje sobie pobiora a na dodatek nie wiem czy przelicza kwote po w miare korzystnym kursie...
        Moze ktos jeszcze sie wypowie sluzac rada:)
        • liley11 Re: Sprzedalam mieszkanie w PL, jak przelac kase 01.07.11, 15:31