Dodaj do ulubionych

Technik elektroradiologii w Kanadzie

IP: *.dynamic.chello.pl 13.03.13, 14:49
Chciałabym wyjechać z rodziną do Kanady , jestem technikiem radiologii, jak z pracą w tym zawodzie? jak jest tam płatna? czy mam szanse jako emigrant pracować w zawodzie? czy tech. wystarczy czy lepiej zrobić jeszcze licencjat lub magistra?
Obserwuj wątek
    • zas_ale_pyra Re: Technik elektroradiologii w Kanadzie 13.03.13, 17:25
      Musisz być certyfikowany (tak, jak w każdym zawodzie medycznym) przez odpowiedni Board.
      W Twoim wypadku przez American Registry of Radiologic Technologists (ARRT).
      www.arrt.org/Radiologic-Technologists
      Nie znam ARRT, ale przez analogię z innymi zawodami medycznymi oni kontaktują się z woją szkołą/uczelnią, oceniają czego Ci brakuje, każą zrobić taki czy inny kurs, prawdopodobnie każą zdać TOEFL/TSE, po wszystkim (trwa to kilka miesięcy - lat) dopuszczają Cię do egzaminu. Zdanie tego uprawnia do pracy jako radiology technologist.
      • Gość: madziulka8767 Re: Technik elektroradiologii w Kanadzie IP: *.dynamic.chello.pl 13.03.13, 18:15
        dziekuje za odpowiedz, prosze powiedzieć mi czy musze miec ukonczone studia czy wystarczy mi tytuł technika? i jakie są zarobki w kanadzie? czy warto ukierunkowywać się na radiologa tam?
        • zas_ale_pyra Re: Technik elektroradiologii w Kanadzie 13.03.13, 18:49
          Czy w Kanadzie, czy w USA mówimy o prawie do pracy dopiero PO zdaniu egzaminu licencyjnego.
          Im wyższe wykształcenie, tym wyższa szansa na zaakceptowanie wszystkich przedmiotów.
          Np. większość pielęgniarek ze stopniem magistra otrzymała ekwiwalent BSN (licencjatu), te co miały np. studium, musiały dorabiać, np. psychiatrię...
          • Gość: madziulka8767 Re: Technik elektroradiologii w Kanadzie IP: *.dynamic.chello.pl 13.03.13, 20:52