Dodaj do ulubionych

Co do prawka A...

30.06.05, 12:13
Dzis wybieram sie zapisać na prawko A. Głównie za namową mojego faceta,
zapalonego motocyklisty. Bardzo chciałabym zrobić to prawko, ale jeszcze się
troszkę waham. Dziewczyny czy jak szłyście na kurs, to potrafiłscie już
jeździć? Czy jest ciężko na egzaminie? Zastanawiam sie cały czas czy dam
radę, bo super kierowcą nie jestem ( chodzi o samochód ). No a chciałabym
przestac być jedynie pasażerem i ....przy okazji pokazać niektórym, że
dziewczyna też potrafi:)
Obserwuj wątek
    • elizabeth_ak Re: Co do prawka A... 30.06.05, 13:46
      Spoko dasz rade!
      Ja co prawda na kurs poszłam (i jestem nadal) majac jakies doswiadczenie, ale
      wcale mi to nie pomoglo bo teraz musze sie pozbyc pewnych niezbyt dobrych nawyków!
      A tym ze super kierowca nie jestes (jesli chodzi o samochod) tez sie niełam, ja
      wcale nie jestem kierowca samochodu :)
    • carina79 Re: Co do prawka A... 30.06.05, 15:17
      Jak przyszlam na pierwsze jazdy na kursie nie wiedziałam nawet gdzie jest
      sprzęgło i byłam ciekawa jak się zmienia biegi. Mnie nikt nie namawiał, sama
      sobie wymyśliłam motocykle.
      Pierwsza lekcja była bardzo trudna, bo bałam sie nawet sama ruszyć i instruktor
      jechał na siedzeniu pasażera i podpierał sie nogami jednocześnie trzymając
      kierownicę, bo ja nie zamierzałam sie odważyc. No a pozniej poszło z górki, po
      15h jazd zdałam egzamin za pierwszym podejściem. Nie sądzę, abym jeździła lepiej
      od chłopaków, ktorzy zdawali ze mną i nie zdali, ale ich zjadł stres a ja
      podeszłam do sprawy na luzie, bo nikt mnie nie naciskał, że mam jeździć. Teraz
      jeżdże 650-tką i nie nie oddałabym swojej pasji za żadne skarby świata.
      powodzenia, jeśli naprawdę chcesz jeździć to będziesz.
    • draka00 Re: Co do prawka A... 30.06.05, 16:21
      Naprawdę nie masz czego się obawiać. Ja też szłam na prawko kompletnie nie