Dodaj do ulubionych

Wyczytane na ircu

21.09.06, 21:17
<spooofffed> ej, badaj akcje
<spooofffed> ogladam se w nocy pornola, walac konia
<spooofffed> nagle matka wchodzi do pokoju
<spooofffed> jedyne co zdazylem zrobic to zmienic kanal
<spooofffed> no i moja matka zastaje mnie z "interesem" w reku patrzacego na
przemowienie Lecha Kaczynskiego
Obserwuj wątek
    • zewsi Re: Wyczytane na ircu 21.09.06, 21:18
      <semir> tam jest takie ciśnienie, że by Ci jaja rozerwało
      <beta> ja jestem dziewczyną
      <semir> no to mózg by Ci rozerwało
      <shadow_no> ona jest dziewczyną
    • zewsi Re: Wyczytane na ircu 21.09.06, 21:21
      <TmK> Jakiego masz kompa
      <GoGo> Srebrnego
      <TmK> No ale jaki jest ??
      <GoGo> Szybki
      <TmK> Kur** no , ty mnie nie rozumiesz
      <TmK> Jaki masz procesor ?
      <GoGo> Siwy
      <TmK> Kur*aaaaaaa
      <TmK> Ile masz ram ?
      <GoGo> Jedną, kupiłem dzisiaj bo tylko rama była , nie było delmy
      <TmK> jezu , a ile masz lat ??
      <GoGo> Dali mi 3 , jeszcze 1 rok i wychodze
      <TmK> Nie kapuje cie koleś
      <GoGo> Wiem , rudy na mnie wykapował
    • zewsi Re: Wyczytane na ircu 21.09.06, 21:22
      <sacrum_profanum> kurwa jak pomysle ze mam wstawac w niedziele o 6 rano to chuj
      mnie strzela normalnie
      <Ja> a po co tak rano?
      <sacrum_profanum> do roboty kurwa
      <Ja> a gdzie pracujesz?
      <sacrum_profanum> ksiedzem jestem
    • zewsi Re: Wyczytane na ircu 21.09.06, 21:25
      <matejko> stoje sobie w korku przed warszawą tak 30 minut, wkurzony bo sie
      spiesze, a tu mnie Tomasz Kamel z plakatu pociesza 'Jedziesz szybciej niż myślisz'
    • zewsi Re: Wyczytane na ircu 21.09.06, 21:29
      <llio> patrzcie: 'Posłowie PiS nie chcą wpuścić do szkół programu nauki
      udzielania pierwszej pomocy. Powód to Jerzy Owsiak.'
      <llio> powariowali
      <jarecki> Owsiak? ten pedofil?
      <llio> głowowałeś na pis?
      <jarecki> tak, a co?
      <llio> sprawdzam zależność pomiędzy ilorazem IQ społeczeństwa a poparciem dla pis :P
      <jarecki> nie kumam
      <llio> wierze ci
    • zewsi Re: Wyczytane na ircu 21.09.06, 21:32
      <Gam> referendum
      <Gam> Czy nie masz nic przeciwko rządom Łukaszenki przez następne kadencje ?
      <Gam> [ ] TAK, nie mam nic przeciwko
      <Gam> [ ] NIE, nie mam nic przeciwko
      • nutopia Re: Wyczytane na ircu 22.09.06, 09:25
        zewsi napisał:

        > <Gam> referendum
        > <Gam> Czy nie masz nic przeciwko rządom Łukaszenki przez następne kaden
        > cje ?
        > <Gam> [ ] TAK, nie mam nic przeciwko
        > <Gam> [ ] NIE, nie mam nic przeciwko
        --------

        to jest genialne
    • zewsi Re: Wyczytane na ircu 21.09.06, 21:36
      <szredziu> tak sobie mysle
      <szredziu> ze w sredniowieczu to ci rycerze tak gineli jak chcieli tego smoka zabic
      <szredziu> a wystarczylo tylko zrobic tak zeby dziewic nie bylo w krolestwie
      <szredziu> i smok by sam zdechl...
    • zewsi Re: Wyczytane na ircu 21.09.06, 21:38
      * Cała sytuacja dzieje się na antenie Radia Zet.
      <redaktor> Dzień dobry panu!
      <facet> Dzień dobry!
      <redaktor> Dzwonie do pana z Radia Zet. Proszę powiedzieć nam (jest pan na
      fonii), jakie dwie najintymniejsze rzeczy robił pan tego ranka? Jeżeli pan powie
      to wygra zestaw mebli kuchennych.
      <facet> Kochałem się z moja żoną.
      <redaktor> Bardzo dobrze. To jedna rzecz już mamy. Proszę powiedzieć nam gdzie
      pan się kochał z żoną?
      <facet> W kuchni.
      <redaktor> Mamy wiec już dwie najintymniejsze rzeczy, jakie pan robił tego
      ranka. Zestaw mebli kuchennych jest już prawie pański. Jeszcze musimy zadzwonić
      do pana żony i jeżeli ona potwierdzi pańskie słowa, to wygrali państwo
      konkurs!(Redaktor dzwoni teraz do żony tego faceta)
      <redaktor> Dzień dobry pani!
      <żona> Dzień dobry!
      <redaktor> Dzwonie do pani z Radia Zet. Wcześniej rozmawiałem z pani mężem i
      zapytałem go, jakie dwie najintymniejsze rzeczy robił tego ranka. Jeżeli
      potwierdzi pani to, co powiedział mąż, to wygrali państwo zestaw mebli
      kuchennych!Proszę wiec powiedzieć nam, jakie dwie najintymniejsze rzeczy robiła
      pani tego ranka?
      <żona> (po chwili wahania i namowach męża na antenie radia): Kochałam się
      dzisiaj rano z mężem.
      <redaktor> Bardzo dobrze - mąż powiedział nam to samo. Proszę nam jeszcze
      powiedzieć gdzie?
      <żona> O nie, tego już nie powiem!
      <facet> Kochanie powiedz panu redaktorowi, ja już wcześniej powiedziałem, bardzo
      cię proszę!
      <redaktor> Jeżeli pani powie gdzie i będzie się zgadzało z tym, co powiedział
      mąż, to przypominam, ze wygrają państwo zestaw mebli kuchennych
      <facet> Kochanie no powiedz panu redaktorowi gdzie - ja już mu wcześniej
      powiedziałem, nie wstydź się!
      <żona> (po chwili wahania): w pupę....
      * Teraz w radiu nastąpiła konsternacja. A potem wszyscy ze śmiechu na glebie.
      <redaktor> Bardzo dobrze! Wygrali państwo zestaw mebli kuchennych!
    • zewsi Re: Wyczytane na ircu 21.09.06, 21:46
      <Ladny> Pilne pytane. Proszę o pomoc. Potrzebuję wyczerpującej odpowiedzi.
      <Ladny> Z góry dziękuję.
      <Ladny> Jakiś czas temu zacząłem podejrzewać swoją żonę o zdradę. Skąd się
      dowiedziałem.
      <Ladny> No bo zachowywała się typowo dla takich sytuacji.
      <Ladny> Gdy odbierałem telefon w domu, po drugiej stronie odkładano słuchawkę.
      <Ladny> Miała często spotkania z koleżankami, niespodziewane wyjścia na kawę czy
      po książkę.
      <Ladny> Na pytanie "z kim z naszych wspólnych znajomych się
      spotyka",odpowiadała, że są to nowe przyjaciółki i ja ich nie znam.
      <Ladny> Zazwyczaj czekam na taksówkę, którą ona wraca do domu, jednak żona
      wysiada kilkaset metrów wcześniej i resztę drogi idzie na nogach, tak że nigdy
      nie widzę jakim samochodem przyjeżdża i z kim.
      <Ladny> Kiedyś wziąłem jaj komórkę, tylko aby zobaczyć która godzina.
      <Ladny> Wtedy ona po prostu dostała szału i zakazała dotykać jej telefonu.
      <Ladny> Przez cały ten czas nie mogłem się zdecydować, by porozmawiać z nią o
      tym wszystkim.
      <Ladny> Pewnie nie dowiedziałbym się prawdy, gdyby nie przypadek.
      <Ladny> Pewnej nocy żona niespodziewanie gdzieś wyszła.
      <Ladny> Ja się zainteresowałem, że coś nie tak.
      <Ladny> Wyszedłem na zewnątrz.
      <Ladny> Postanowiłem schować się za naszym samochodem, skąd był doskonały widok
      na całą ulice, co pozwoliłoby mi zobaczyć, do jakiego samochodu wsiądzie.
      <Ladny> Kucnąłem przy swoim wozie i nagle z niepokojem zauważyłem, że tarcze
      hamulcowe przy przednich kołach mają jakieś brunatne plamy, podobne do rdzy.
      <Ladny> Proszę mi odpowiedzieć, czy ja mogę jeździć z takimi tarczami
      hamulcowymi, czy trzeba je stoczyć?
      <Ladny> Jeżeli natomiast trzeba ja wymienić, to czy można zamontować tańszy
      zamiennik, a nie oryginalne, a jeżeli tak, to które najlepiej?
    • zewsi Re: Wyczytane na ircu 21.09.06, 21:53
      <mar3k> jakim cudem jeszcze cie tam trzymają?!
      <zerco> tak naprawde to oni nie potrzebują informatyków ale my im tego przecież
      nie powiemy :D
      <zerco> nie ma co robić więc ja głownie IRCuje i czytam komiksy a Andrzej pije
      bo 'jest za stary na takie pierdoły'
      <zerco> Koleś ma już ze 128 nadgodzin tylko dlatego, że kilka razy był zbyt
      najebany aby o 17 wyjść z serwerowni :D
    • zewsi Re: Wyczytane na ircu 21.09.06, 21:54
      <matti> slyszales? Giertych zostal ministrem edukacji!
      <czarny> Ojcze nasz ...
      <matti> czy Ty wogóle czytasz co ja piszę?
      <czarny> ktorys jest w niebie ...
      <matti> czemu sie modlisz?
      <czarny> ja sie nie modle, ja sie ucze do matury.
    • zewsi Re: Wyczytane na ircu 21.09.06, 22:12
      <Z-Zibit> Tak sobie dzisiaj wczesnie rano wyszedlem z psem na spacer i (pod
      'wpływem' przechodzacych obok panow) uswiadomilem sobie że Polska jest (na
      szczęscie) krajem gdzie jak widzisz 2 kolesiów spacerujących z wozkiem
      dziecięcym... to na pewno są to złomiarze
    • zewsi Re: Wyczytane na ircu 21.09.06, 22:13
      <lord_yanozsick> ... i jak z lutownicy unosi się czarny dym to znaczy, że coś
      jest z nią nie tak.
      <kamil> a jak się unosi biały?
      <lord_yanozsick> Habemus Papam...
    • zewsi Nie rozumiem tego. Czy ktoś mi to wyjaśni? 21.09.06, 22:14
      <ei>moja mama dzisiaj przy obiedzie: napadł mnie facet(z taką powagą;d)
      <ei>wszyscy zdenerwowani pytamy, że jak to napadł czy coś jej zrobił, ukradł
      <ei>a ona taka przejęta dodaje "i zrobił mi księżyc''
      <ei> kurde dopiero teraz się rozietowalam, ze o ogejma jej chodzi;d
    • zewsi Re: Wyczytane na ircu 21.09.06, 22:15
      5X8X3X1@gg.chrome.pl: na niewidocznym o 23.00 wszyscy chcemy mieć czerwone
      słoneczka przez minute na gg uczcijmy papieża minutą ciszy. Roześlijcie to dalej
      warszwa
      sznik: znam Cie?
      5X8X3X1@gg.chrome.pl: dupe zamknij i rozsyłaj chodzi o wiare i o papieza

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka