ja_on_line Re: studiuję prawo... 09.11.06, 08:57 Hmm, zupełnie nie wiem czy gratulować czy Cię pocieszyć, skoro to forum ma taką a nie inną nazwę :) Odpowiedz Link Zgłoś
ms.hyde Re: studiuję prawo... 09.11.06, 09:01 jejejejej! współczuję z całego serca! bo rozumiem, że z tego powodu jest ci źle... może rzuc to w cholere?? ;) Odpowiedz Link Zgłoś
karmilla Re: studiuję prawo... 09.11.06, 10:09 a może tak szerzej: jakie prawo? prawo Parkinsona? - bo ja to nie tyle studiuję, co obserwuję na codzień w praktyce. Prawo Murphy'ego i pokrewne? bo to forum, to jak widze właśnie stworzone głównie dla tych, co na codzień doświadczają jego prawdziwości. A tak poza tym, to faktycznie miło by było, gdyby Sz. Kol. napisała czy wpis jej jest: a) pochwaleniem się - i czy w związku z tym mamy gratulować b) próbą wyżalenia się - i czy w związku z tym mamy współczuć czy też raczje pocieszać c) informacją, jak kształceni ludzie pisują na tym forum - i czy w związku z tym mamy czuć się zaszczycone/zakłopotane towarzystwem jakei się na tym pięknym forum pojawia? Odpowiedz Link Zgłoś
agent_asia Re: studiuję prawo... 09.11.06, 12:17 Kolezanka chyba chciala nam cos powiedziec.Tylko co ??? Odpowiedz Link Zgłoś
ciociapolcia Re: studiuję prawo... 09.11.06, 12:30 Ze latwo nie jest? Kiedys tez mialam ochote studiowac prawo, ale jak zrobilam sobie bilans mojego lenistwa, to zmienilam kierunek. Odpowiedz Link Zgłoś
ciociapolcia Re: studiuję prawo... 09.11.06, 13:38 Moze nie calkiem lewo, ale prawo tez nie. Odpowiedz Link Zgłoś
ciociapolcia Re: studiuję prawo... 09.11.06, 13:49 W sumie nawet to nie... Nic nie robie ;). Odpowiedz Link Zgłoś
askazbielan Re: studiuję prawo... 09.11.06, 14:59 fuck a ja po prawie jestem ;-( ale jak widze to pirdzielone bezprawie wokolo, to mi sie zal robi, ze zmarnowalam 5 pieknych lat zycia (pomiędzy imprezami ;-)))) Odpowiedz Link Zgłoś