Dodaj do ulubionych

Aktywne forum

10.10.02, 09:52
Owszem, cieszymy się, że forum baaardzo ożyło przed wyborami. Ale mamy
nadzieję, że po wyborach obecni bywalcy (zwłaszcza Ci, którzy wygrają) będą
zaglądać tu równie często. Forum jest na prawdę dobrym źródłem informacji co
nas - mieszkańców - boli.
Obserwuj wątek
    • Gość: Kasia Re: Aktywne forum IP: *.warszawa.sdi.tpnet.pl 10.10.02, 11:58
      Jestem mieszkanką Zielonki. W naszej gminie lokalni politycy również korzystają
      z pomocy sadownictwa, aby zaprezentować swoje racje. Już wkrótce w Waszej
      gminie rozstrzygnie się sprawa dwóch kandydatów na burmistrza. Dowiecie się czy
      Wasz dotychczasowy burmistrz to herszt lokalnej mafii, czy może pan Krajewski
      jest stuknięty. Tyle emocji, co w Markach inni samorządowcy nie fundują swoim
      mieszkańcom. Pozdrawiam sąsiadów zza miedzy Kasia Rostek
      • Gość: Jerzy Krajewski Re: Aktywne forum IP: *.marketingserwis.pl 10.10.02, 12:14
        Szanowna Pani Katarzyno Rostek!
        Bardzo Pani dziękuję za tę opinię. Zgadzam się z nią niemal w całości. Ujęło
        mnie, że podpisała się Pani pod nią.
        Tak, to tylko sąd może rozstrzygnąć, czy obecny burmistrz Marek jest
        skorumpowany. Każdego dnia dowiaduję się coraz więcej na ten temat. I coraz
        bardziej jestem pewien, że to ja mam rację. Jeżeli Werczyński przegra wybory i
        straci swoją siłę zastraszania, jeszcze więcej osób opowie o jego niecnych
        czynach.
        Ja nie muszę tych wyborów wygrać. Ważne, by przegrał je kłamca Pan Janusz
        Werczyński. To on zrobi wszystko, by je wygrać, bo inaczej pogrąży się
        zupełnie.
        Dla mnie przegrana w wyborach nie oznacza niczego złego. Nadal będę zajmował
        się dziennikarstwem.
        Pozdrawiam
        Jerzy Krajewski
        PS. Zapewniam Panią, że jestem w pełni świadom, tego co robię. Działam zgodnie
        z prawem w interesie publicznym. Mój umysł dawno nie pracował na tak wysokich