Dodaj do ulubionych

mam dwa pytania

09.06.10, 16:44
Do milosniczek kwiatow na balkonie. Otoz czy surfinie, lobelie, sanvitalie i smagliczki posadzone w jednej skrzynce to blad czy przezyja?smile I drugie pytanie. Czy chcac podlewac surfinie nawozem przeznaczonym do tych kwiatkow zaszkodze innym czy nie? Czy moge skrzynke balkonowa z taka kompozycja, jaka opisalam podlewac roznym nawozem czy raczej uniwersalnym?
Obserwuj wątek
    • yoma Re: mam dwa pytania 09.06.10, 17:04
      Co prawda nie znam się na surfiniach, ale chyba też lubią słońce i mają podobne
      wymagania wodne, to powinno to towarzystwo przeżyć. Uniwersalnym bym podlewała
      na wsiakij pożarnyj, chociaż nie sądzę, żeby nawóz do surfinii zeżarł całą resztę.

BTW dzięki, bo nie mogłam sobie przypomnieć, co mam w skrzynce. Sanwitalię mam smile
    • stef63 Re: mam dwa pytania 09.06.10, 19:43
      Surfinie trzeba podlewac nawozem do surfinii ponieważ lubią żelazo, a to jest w
      tym nawozie.
      Inne kwiatki to nie wiem, pelargonie natomiast lubią potas więc podlewa je się
      nawozem do pelargonii. Podlewałam nawozem do pelargonii begonie i rosły bardzo
      ładnie.
      Teraz podlewam nawozem do pelargonii lobelię, begonie, kocankę, komonicę,
      floksa, dalię i na razie rosną dobrze. Nawozem do surfinii tez czasem je podleję
      bo mam jeszcze surfinie i petunie i jak zostaje woda z nawozem do surfinii to
      podlewam i inne kwiatki.

Tak pisze na opakowaniach nawozów których używam:
      Planton K - nawóz do pelargonii i innych roślin kwitnących.
      Planton S - nawóz do surfinii.
      • bakali Re: mam dwa pytania 10.06.10, 08:50
        Całe to towarzystwo może rosnąc w jednej skrzynce, ale pod warunkiem, ze
        skrzynka jest duża. Latem każda z tych roślin rozrasta sie bowiem dośc mocno i
        może się okazać, ze zaczną zagłuszać się nawzajem albo zabraknie im miejsca.
        Korzenie w takim tłoku na pewno przerosną doniczkę, zamiast ziemi zrobi sie