Dodaj do ulubionych

Wróżba za darmo

11.08.16, 10:04
Witam!

Po krótkiej przerwie wracam i ćwiczę dalej. Jeśli ktoś ma pytania to proszę napisać jedno konkretne (chodzi o to żeby nie zasypywać mnie kilkoma w 1 poście)i podać swoję imię/imiona (a także cos co charakteryzuje daną osobę,bądź daty urodzenia). Raczej nie podejmę się odpowiedzi na pytania dotyczące zdrowia,ciąży.Nie określę czasu.
W związku z tym,że jestem początkująca w kwestii kart mogę się mylić,źle zinterpretować, dlatego proszę o wyrozumiałość,cierpliwość i weryfikację!

Pozdrawiam :)
Obserwuj wątek
      • greymoon Re: Wróżba za darmo 11.08.16, 12:33
        Nie wiem ile się znacie,czy jesteście parą,ale jak dla mnie to on zbyt dojrzały nie jest (k.dziecko), liczy przede wszystkim na dobrą zabawę, w tym też celu może angażować się w tą relację (jeśli w niej jesteście) -k.prezent,strata,wesolosc. Na pewno mu się podobasz, a ja napisałam jak jest na chwilę obecną. Mogę się mylić.
        • zetka788 Re: Wróżba za darmo 11.08.16, 15:03
          Nie myli się Pani i nie jesteśmy razem. Dziękuję :) Moja siostra Daga urodzona w tym samym dniu prosi o sprawdzenie czy Artur 4.02.1984 odezwie się do niej. Zrobił jej awanturę i od tamtej pory nie mają kontaktu.
          • greymoon Re: Wróżba za darmo 11.08.16, 18:40
            A czy Ty i ona to czasem nie jedna i ta sama osoba? ;)
            Szanse są niewielkie,że się odezwie( 3z 4 kart były na nie).On obecnie musi sobie wykalkulować coś,przemyśleć wszystkie za i przeciw odnośnie tego związku (k.ślub,tesknota,strata). Oni w jakimś długim związku już są?
            • zetka788 Re: Wróżba za darmo 11.08.16, 19:05
              Nie :) Zapytałam najpierw o siebie, bo znam odpowiedz i mogłam zweryfikować. Nie są w długim związku i nie byli. Podobno sprawdza co u niej poprzez konta w Internecie i myśli o niej, ale czy to prawda - nie wiemy.
              • greymoon Re: Wróżba za darmo 11.08.16, 19:25