Gość: Prudent IP: 212.160.172.* 19.11.07, 22:57 Inaczej rozwinie nam się mała epidemia Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
Gość: anestezjolog Re: 16-latka umiera na sepsę, szkoła w strachu IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.11.07, 23:03 jedyna epidemia jaka grozi to epidemia histerii i ciemnogrodzkiego strachu a niedouki z GIS jeszcze ją nakręcają Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Aleks 16-latka umiera na sepsę, szkoła w strachu IP: *.acn.waw.pl 19.11.07, 23:36 Straszne... Całym sercem jestem z rodzicami i jestem pewien na 100%, że lekarze zlekcewazyli objawy sepsy. W końcu im wolno bo przecież "mało zarabiają"... Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: tezpewien Re: 16-latka umiera na sepsę, szkoła w strachu IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.11.07, 00:00 a ja jestem pewien na 100% i jest to oczywista oczywistośc ze Aleks molestuje małych chłopców Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: klient Re: 16-latka umiera na sepsę, szkoła w strachu IP: *.internetdsl.tpnet.pl 20.11.07, 01:51 Zamnknac ich, pod sciane i kula w leb. Przez tych panstwa juz nikt nie umrze. Odpowiedz Link Zgłoś
zg13 lekarze ze szp. Wolskiego powinni zarabiac 7500 zl 20.11.07, 00:06 wykazali sie nie lada profesjonalizme i fachowoscia, a najbardziej uderza szybkosc ich dzialania, za tak ciezka prace, pelna poswiecenia, chyba nikt juz nie bedzie mial watpliwosci, ze nalezy im sie minimum te 7500 zl, coz bysmy bez nich zrobili, chyba przyszlo by umierac Odpowiedz Link Zgłoś