Dodaj do ulubionych

Sterylizacja kotki-dziwne zachowanie po zabiegu

10.03.05, 23:29
Witam wszystkich serdecznie.Jestem początkującą forumowiczką.Mam problem z
kotką.Tydzień temu miała zabieg(sterylizacja)dziś wyjęto jej szwy,ranka
minimalna ładnie się goi.Kotka od kilku dni tak się zachowuje jakby miała
rujkę!!!Dodam że kotka ma 8 miesięcy,sterylizowana była 2 tygodnie po swojej
pierwszej w zyciu rujce.Co to może być?Pomocy!!!
Obserwuj wątek
    • rezurekcja Re: Sterylizacja kotki-dziwne zachowanie po zabie 11.03.05, 13:24
      sylwik29 napisała:

> Kotka od kilku dni tak się zachowuje jakby miała
      > rujkę!!!Dodam że kotka ma 8 miesięcy,sterylizowana była 2 tygodnie po swojej
      > pierwszej w zyciu rujce.Co to może być?Pomocy!!!

na forum Zwierzeta tez jest taki problem.
      Poczytaj
      forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=128&w=21540138&v=2&s=0
      • sylwik29 Re: Sterylizacja kotki-dziwne zachowanie po zabie 11.03.05, 14:02
        Tak,tak też to właśnie znalazłam.Dzięki za wskazanie.Pozdrawiam
    • jul-kot Re: Sterylizacja kotki-dziwne zachowanie po zabie 11.03.05, 14:33
      Witaj Sylwik!
      Ja Ci napiszę, co to może być i co to pewnie jest, chociaż może nie każdemu
      moja odpowiedź się spodoba. Sterylizacja przez małe nacięcie, które tak sobie
      chwalisz, która jest teraz szeroko reklamowana, jest trudna, wymaga specjalnego
      przeszkolenia i nie każdy lekarz jest w stanie zrobić ją dobrze.
      Niewygodny dostęp do organów wewnętrznych może powodować uszkodzenia narządów w
      jamie brzusznej, przebicie naczyń, jelit, pęcherza, albo w końcu urwanie macicy
      lub jajników przy wyciąganiu. Ponadto przy sterylizacji powinno się usuwać
      zarówno jajniki, jak i macicę, a lekarze dla ułatwienia sobie pracy często
      pozostawiają macicę, co stwarza zagrożenie ropomaciczem w przyszłości.
      W Twoim przypadku najprawdopodobniej rozerwano jajnik, a jego treść rozlała się