IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.09.06, 13:13
Jestem praktykującym prawnikiem. Oferuję pomoc prawną - mniejszy koszt, a
efekt taki sami jak porada adwokata. Nawiążę także współpracę z poszukującymi
współpracowników serwisami on-line oraz firmami poszukującymi zdolnych
prawników. katarzyna-prawnik@o2.pl
Obserwuj wątek
    • Gość: tom Re: prawnik IP: 80.50.214.* 11.09.06, 13:20
      No to podobnie jak ja :-). Tez jestem praktykującym prawnikiem. Również szukam
      dodatkowego zajęcia (dochodu). Może założymy biuro porad prawnych? Powodzenia
      • Gość: Katarzyna Re: prawnik IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.09.06, 13:24
        Myslę o tym cały czas, bo mnie krew zalewa jak widze ile adwokat kasuje za to
        co ja piszę. Może warto było by pomysleć o jakiejś współpracy. Zapraszam na
        maila.
        • Gość: tom Re: prawnik IP: 80.50.214.* 11.09.06, 13:48
          Odezwę się na pewno ale w tej chwili nie mogę. Postaram się dziś napisać, oki?
          • Gość: Katarzyna Re: prawnik IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.09.06, 13:54
            Ok. Nie ma problemu.
            • Gość: tom Re: prawnik IP: 80.50.214.* 11.09.06, 14:36
              Napisałem na maila, czekam na odpowiedź. Pozdrawiam
              • Gość: Katarzyna Re: prawnik IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.09.06, 15:31
                Ja też wysłałam maila :) Pozdrawiam
        • viva_il_canto Re: prawnik 11.09.06, 18:11
          hej:)
          Mialam kiedys do czynienia z "tanim biurem"porad prawnych.
          Po wyroku TK z 2004r., w związku z którym mgr prawa bez aplikacji mógł udzielać
          porad prawnych za wynagrodzeniem, powstalo sporo takich biur.
          Wyslalam juz do Was maila.
    • Gość: matka Re: prawnik IP: *.realestate.net.pl 11.09.06, 17:50
      Popieram i trzymam za Was kciuki :)
    • Gość: xx Re: prawnik IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.09.06, 10:47
      up
    • Gość: Katarzyna Re: prawnik IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.09.06, 14:12
      up