Dodaj do ulubionych

Nauczycielki tu są? Pytanie mam. Jaka umowa?

15.07.15, 07:40
Od września przechodzę do innego przedszkola. W tym obecnym mam umowę na stałe. Ponieważ jestem nauczycielem kontraktowym, nie będzie to chyba "przeniesienie" a zatrudnienie od nowa.
Placówka nowa, nie ma naboru nowych nauczycieli i pracowników niepedagogicznych, tylko przechodzą nauczyciele (i pozostali), dla których brakło etatu w ich macierzystych placówkach z powodu małej ilości dzieci.
I teraz nasuwa się pytanie, niby oczywiste to jest, ale jednak - jaką umowę dostanę?
Na czas nieokreślony, tak jak miałam??? W końcu zastępstwo to nie będzie tylko zapełnienie pustego etatu...
Obserwuj wątek
    • ailia Re: Nauczycielki tu są? Pytanie mam. Jaka umowa? 15.07.15, 09:04
      Przepraszam, że nie na temat, ale nie drażni cię osobliwa składnia twojego pytania w temacie?
    • stara-a-naiwna Re: Nauczycielki tu są? Pytanie mam. Jaka umowa? 15.07.15, 10:15
      umowa taka jaką sobie wynegocjujesz albo jaką zaproponuje Ci pracodawca
      łącznie z umową zlecenie (albo nawet samozatrudnieniem)
      równie dobrze możesz dostać umowę na okres próbny

• kami.lla79 Re: Nauczycielki tu są? Pytanie mam. Jaka umowa? 15.07.15, 10:44
        No ale tu obowązuje KN a nie KP
        • kami.lla79 Re: Nauczycielki tu są? Pytanie mam. Jaka umowa? 15.07.15, 10:48
          Niby jest tak - www.oswiata.abc.com.pl/czytaj/-/artykul/nauczyciela-kontraktowego-trzeba-zatrudnic-na-stale
    • grave_digger Re: Nauczycielki tu są? Pytanie mam. Jaka umowa? 15.07.15, 13:43
      Raczej dostaniesz umowę o pracę na rok.
      • kami.lla79 Re: Nauczycielki tu są? Pytanie mam. Jaka umowa? 15.07.15, 13:56
        Grave, a czemu tak uważasz, skoro w karcie czytam nadal, że na rok tylko stazysta, a ja staż zrobiłam dawno temu, teraz po raz drugi zaczynam mianowanie (przerwane zwolnieniem ciążowym) : www.nowator.edu.pl/_biuletynoswiatowy/fragmenty/0809.pdf