Dodaj do ulubionych

Moja córka- martwić się?

25.06.20, 19:20
Ma 13 lat. Gdzieś od roku najchętniej spędza czas w domu. Czyta, rysuje i gra z koleżanką online.
Jest piekielnie inteligentna, świetnie się uczy, jest dobra ze wszystkiego ale jest szczególnie uzdolniona plastycznie. Uczy się bez wysiłku, ma bardzo dobrą pamięć. Wg nauczycieli i mnie jest bardzo wrażliwa, empatyczna.
Jest aspołeczna. Nie lubi wychodzić z domu, najszczęśliwsza jest w swoim pokoju z książkami i rysowaniem. Ma koleżanki ale trudno jej się zaprzyjaźnić, bo jest krytyczna wobec innych i wymagająca.
Jest poważna na swój wiek, spokojna, żadnych kłótni, awantur, żadnego burzliwego dojrzewania. Spokojna, nieśmiała, boi się nowego towarzystwa.
Niby wszystko ok.
Bardzo ją kochamy i okazujemy jej to.
Martwię się, że nie jest towarzyska, że będzie wyobcowana, odrzucona przez klasę w przyszłości
Robić coś z tym? Nie zmuszamy jej do niczego, spędza czas jak lubi.
To taki charakter? Nie mam doświadczenia, syn był i jest całkowicie inny.
Obserwuj wątek
        • wapaha Re: Moja córka- martwić się? 25.06.20, 19:38
          Ma wysokie wymagania i pewnie trudno jej w swoim otoczeniu znaleźć kogoś o podobnym charakterze
          Myślę, że dopóki nie wykazuje zachowań autodestrukcyjnych, dopóki macie dobry życzliwy kontakt- nie ma się co martwić. Może jej minie. A może nie i będzie samotnikiem . Tacy też są szczęśliwi...jeśli daje im się żyć, tak jak pragną wink
        • minniemouse Re: Moja córka- martwić się? 25.06.20, 23:22
          lukrecja46 napisała:
          Że jest aspołeczna. Nie nawiązuje przyjaźni. Nie chce spotykać się z nikim.

czy miałaś okazje obserwować ja z innymi dziećmi? jest wtedy wycofana, dzieci jej dokuczają, czy daje sobie rade, dobrze się bawi?
          rozmawiałaś z nią w ogóle na ten temat? pytałaś czy lubi swoje koleżanki, kolegów? jeśli tak to dlaczego?