Dodaj do ulubionych

Lakiery hybrydowe 3 w 1

27.09.20, 08:06
Szukam takiego lakieru, który nałożę bez wszystkich baz i topów, utwardze minutę i pójdę na dwa tygodnie nie myśląc o nim
Nie znam się na firmach, a ceny są bardzo różne
Obserwuj wątek
    • zlota.ptaszyna Re: Lakiery hybrydowe 3 w 1 28.09.20, 08:34
      Ja testowalam takie lakiery, moze i sie trzyma jeden czy dwa dni dluzej ale efekt jest taki, ze wrocilam do lakierow zwyklych. Jednak to upierdliwe bawienie sie z ta lampa, a teraz przez korone i tak nie musze miec ladnych paznokci non stop wiec sobie maluje od czasu do czasu zwyklym lakierem.

Jeszcze czytalam niechcacy niby o szkodliwosci tych lamp i obejrzalam niestety jakies zdjecia zrujnowancyh paznokci gdzie jakas grzybica sie wylegla pod tym lakierem wiec juz tego nie da sie odzobaczyc.
    • swinki_trzy Re: Lakiery hybrydowe 3 w 1 28.09.20, 12:25
      kotejka napisała:

> Szukam takiego lakieru, który nałożę bez wszystkich baz i topów, utwardze minut
      > ę i pójdę na dwa tygodnie nie myśląc o nim
      > Nie znam się na firmach, a ceny są bardzo różne

U mnie semilac extend 5w1 sprawdza się dokładnie w tym o czym piszesz.
      Baza, kolor i top w jednym, utwardzam minutę i idę nie myśląc o nim. Choć u mnie to raczej 7-10 dni a nie dwa tygodnie.
      Gorzej ze ściąganiem, z frezarką mi przy nich kiepsko idzie, lepiej się ściąga acetonem.
      • sarah_black38 Re: Lakiery hybrydowe 3 w 1 28.09.20, 17:34

> Gorzej ze ściąganiem, z frezarką mi przy nich kiepsko idzie, lepiej się ściąga
        > acetonem.

Zrobiłam raz, trzymał się z 10 dni, nie mogłam go niczym ściągnąć. Aceton nie brał. Podziękowałam. Jedynie gąbeczka z warstwą papieru ściernego ( ? ) się przydała. Stosuję przed pomalowaniem zwykłym lakierem, trzyma prawie tydzień bez odprysków. Nigdy więcej żadnej hybrydy!
          • swinki_trzy Re: Lakiery hybrydowe 3 w 1 28.09.20, 19:18
            sarah_black38 napisała: