Dodaj do ulubionych

Patronite - You Tube

02.01.21, 19:44
Czy jest ktoś, kto jest Patronem na You Tube? Mam ochotę w tym roku wesprzeć kilka kanałów, trochę jednak się waham, chciałabym wspierać konkretną osobę, a nie bank. Może ktoś podzieli się swoimi doświadczeniami.
Obserwuj wątek
    • grey_delphinum Re: Patronite - You Tube 02.01.21, 19:51
      Nie znam się na tym w ogóle, ale słucham na YT Agi Rojek i kiedyś powiedziała coś ciekawego tzn. że chce się wycofać z Patronite, bo jej kanał zaczął sam na siebie zarabiać i wsparcie finansowe nie będzie jej już potrzebne. A piszę o tym, ponieważ zastanawia mnie, ilu youtuberow korzysta z Patronite, mimo że dobrze zarabiają dzięki reklamom na YT lub po prostu mają wystarczająco dużą oglądalność.
      • borsuczyca.klusek Re: Patronite - You Tube 02.01.21, 19:56
        Nie wszystkie kanały są dobrze monetyzowane. Wiem, że akurat true crime miało z tym przynajmniej jakiś czas temu spore problemy. Może teraz jest już ciut lepiej.
        Kasy z samej oglądalności nie ma tylko z wyświetlanych reklam, jak YT uznaje że treści są nieodpowiednie dla reklamodawców to nie zarobisz.
      • bread_pita Re: Patronite - You Tube 02.01.21, 20:04